سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی رئیس و کارمند؛ اگر باهوشی، سریع بگو که رئیس و کارمند تصویر چه کسی می باشد؟

آزمون شناسایی رئیس و کارمند؛در تصویر آزمون شناسایی رئیس و کارمند ما دو مرد را در اداره ای مشاهده میکنیم که مشغول کارهای روزانه خود می باشند و در ملاقلاتی که با یکدیگر دارن مشغول احوال پرسی و صحبت در مورد کارهای اداره می باشد.وظیفه شما این است که بگویید کدام یک از این دو فرد رییس اداره می باشد.

آیا میتوانید با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن جواب این آزمون را بیابید؟

کدوم خواهر دوقولو زن واقعی مرد می باشد: آزمون شناسایی ماریا؛به نظر شما کدام یک از این دو خواهر دوقلو، ماریا است؟

شما با کمک آزمون شناسایی رئیس و کارمند می توانید سطح نکته سنجی خود را در کمترین زمان ممکن متوجه شوید. ارائه پاسخ مناسب از سوی شما به معنای تیزبینی و دقت شماست. در این تست هوش از شما خواسته می شود که حدس بزنید رئیس و کارمند تصویر پایین کیست؟

کدوم فرد از دست خرس زنده میمونه: آزمون شناسایی فرد نجات یافته: کدامیک از این دونفر خود را از چنگال خرس نجات پیدا می کنند!

پدر دختر کوچولو رو پیدا کن: آزمون شناخت پدر دختر: اگه فکر می کنی نکته سنجی، سریع بگو پدر دختر کوچولو کدوم یکی از مرداست!؟

تصویر آزمون شناسایی رئیس و کارمند

آزمون شناسایی رئیس و کارمند

شما برای جواب دادن به آزمون شناسایی رئیس و کارمند دارای محدودیت زمانی 8 ثانیه ای می باشید،پس تمام دقت و تمرکز خود را معطوف به تصویر کنید.

توانایی شما در حدس زدن تصویر از زبان بدن دو مرد موجود در تصویر که هدف این تست هوش است، امکان پذیر است و شما باید تا اندازه ای با زبان بدن آشنایی داشته باشید. آزمون شناسایی رئیس و کارمند به خاطر محدودیت زمانی چالش برانگیز است.

شما با کمک سوال هوش تصویری امروز خواهید توانست، تیزبینی و نکته سنجی خود را به رخ همگان بکشید. شما در این ازمون باید بتواند در زمانی که مشخص شده است، کارمند را از رئیس تشخیص دهید.

به باور بسیاری از کارشناسان حوزه سلامت فکر کردن و تمرکز بر روی یک چیز برای حل یک مشکل، می تواند سلول های مغز را به فعالیت وادار کند. این فعالیت حکم یک ورزش عالی برای این عنصر حیاتی بدن به شمار می رود. ورزش منظم جسمی و مغزی و نیز یک رژیم مناسب غذایی می تواند مانع از وقوع بیماری های مختلف قلبی و مغزی در میانسالی و کهنسالی شود.

چه کسی راست میگه: به نظرت رییس بانک راست میگه یا سارق بانک؟! فقط یک نابغه میتونه در یک نگاه بگه!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

دزد بانک رو گیر بیار و پلیسو از سردرگمی در بیار: آزمون شناسایی دزد بانک؛ تنها یک ذهن خلاق می تواند دزد بانک را در این تصویر بیابد.

پاسخ آزمون شناسایی رئیس و کارمند

شاید بسیار شنیده باشید که یک دست دادن ساده می تواند چیزهای زیادی را در مورد یک شخص از جمله وضعیت اجتماعی او آشکار کند.مرد سفیدپوش کارمند است زیرا او در تصویر وضعیت دست دادن غالب را ندارد. پاسخ آزمون شناسایی رئیس و کارمند، همان طور که قبلا هم اشاره شد در زبان بدن است. اگر دقت کرده باشید نوع خم شدگی آرنج و موقعیت شست انگشت مرد کت و شلواری بر مرد پیراهن سفید برتری دارد و در عکس مشخص است.در تئوری زبان بدن، فردی که دست طرف مقابل را به زیر بکشد، موقعیت پیشرو را به خود اختصاص می‌دهد، حال در اینجا با نام مستعار رئیس گفته می شود.

پاسخ آزمون شناسایی رئیس و کارمند

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به آزمون شناسایی رئیس و کارمند جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی رئیس و کارمند استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

اینارم ببین:

 اگه نکته میز صبحونه رو پیدا کنی!چشمان تیز و نکته سنجی داری!

اگر باهوشی در 5 ثانیه،سن برادر را در این معمای تصویری تشخیص سن پیدا کن!

 آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

 آزمون شناسایی خانواده ساختگی: فقط یه تیزبین می تونه خانواده واقعی رو از ساختگی تشخیص بده!

 آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد؛ایا میتوانید حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد می باشد؟

 آزمون شناسایی پدر واقعی دختر؛ میتونی پدر دختر را شناسایی کنی و دختر رو از سردرگمی در بیاری؟

 آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

 آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی؛ به نظر شما کدامیک از افراد زیر یک کارآگاه است!؟

آزمون شناسایی عدد 7؛فقط تیزبین ها قادرند تا در 3 ثانیه عدد 7 را در میان اعداد 2 پیدا کنند!

تست هوش ریاضی معادله اعداد 7: !اگه نتونی این تست ریاضی رو حل کنی، بهتره ابتدایی رو از اول بخونی

آزمون شناسایی اشکال تصویر ساحل اگه چشمان تیز بینی داری اشتباه تصویری نقاشی ساحل رو در یک نگاه می تونی پیدا کنی؟

آزمون شناسایی دانش آموز شیطون: دانش آموز بی ادبی که باعث این اتفاق شده رو پیدا کن! کارش به نظرتون درسته؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا