سرگرمیتست هوش

اولین چیزی رو که در تصویر ببینی نشون میده آدم مسئولیت پذیر هستی یا خیر

تست شخصیت گل و چهره: شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی دارند. شما در این شبکه ها با انواع و اقسام صفحاتی روبرو می شوید که علاقمندان به آن موضوعات را به سوی خود جلب می کنند. در این میان صفحات تفریح و سرگرمی چایگاه ویژه ای دارند. در این صفحات انواع و اقسام بازی، سوال، معما و جدول و … منتشر می شود. در میان این موضوعات تست های شخصیت شناسی جایگاه ویژه ای دارند. چرا که هم سرگرم کننده هستند و هم اینکه می توانند بخش های از زوایای شخصیتی یک فرد را روشن کنند.

میتونی پدر واقعی نوزاد را پیدا کنی: آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد؛ایا میتوانید حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد می باشد؟

در تست شخصیت گل و چهره که امروز در بخش هوش مجله اهل فان منتشر شده است، شما با یک تصویر شگفت انگیر روبرو هستید که هر کس به فراخور نوع نگاه و شخصیت خود ممکن است در نگاه اول، پدیده خاصی را در آن شناسایی کند. آزمون های شخصیت شناسی تصویری یک راه سرگرم کننده برای دانستن بیشتر در مورد خود است. تست شخصیت گل و چهره می تواند در این زمینه به شما کمک زیادی بکند. با کمک این تست خواهید فهمید که تا چه اندازه حساس و یا سطحی هستید. با تست شخصیت گل و چهره و مجله سرگرمی و هوش اهل فان همراه باشید.

اشتباه موجود در تصویر چیه: آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

پدر واقعی دختر رو پیدا کن: آزمون شناسایی پدر واقعی دختر؛ میتونی پدر دختر را شناسایی کنی و دختر رو از سردرگمی در بیاری؟

تست شخصیت گل و چهره

اگر به دنبال فعالیت ها و سرگرمی های جالب برای خود و اعضای خانواده و دوستان هستید، همان طور که اشاره شد تست های شخصیت شناسی بهترین گزینه هستند. شما با این تست ها علاوه بر اینکه می توانید تا اندازه ای خود را بشناسید، همچون می توانید سرگرم باشید. این تست های شخصیت راهی هیجان انگیز برای گذراندن زمان است.

یک تست تصویری شخصیت شناسی، ایجاد شده است که بتوانیم آن را با کمک چشمان خود تحلیل و مشاهده کنیم. ذهن ما با استفاده از رنگ ها و الگوها برای ایجاد تصاویری که ممکن است وجود نداشته باشند فریب می خورد. اما هنگامی که مغز اطلاعات را با تمرکز چشم پردازش کرد، ممکن است متوجه شویم که آنچه دیدیم واقعاً با تصویر واقعی مطابقت ندارد. با هم تصویر تست شخصیت گل و چهره را مرور می کنیم. در نگاه اول در تصویر تست شخصیت گل و چهره چه دیدید!؟

خانواده واقعی رو پیدا کن: آزمون شناسایی خانواده ساختگی: فقط یه تیزبین می تونه خانواده واقعی رو از ساختگی تشخیص بده!

تصویر تست شخصیت گل و چهره

تست-شخصیت-گل-و-چهره-1

.

.

.

.

.

به نظرت کدوم شخص کارآگاهه: آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی؛ به نظر شما کدامیک از افراد زیر یک کارآگاه است!؟

پاسخ تست شخصیت گل و چهره

این تصاویر مدعی هستند که شخصیت ما را تعریف می کنند. بسیاری از این تصاویر در اصل توسط نقاش سوررئالیست اکتاویو اوکامپو خلق شد. توهم نوری گل یکی از خلاقانه ترین آثار اوست و به خاطر سبک دگرگونی اش شهرت زیادی دارد. او این تصاویر را با قرار دادن و تضاد جزئیات واقعی و تصویری در یک تصویر واحد ایجاد کرد. اکنون که به دقت تصویر را دیده و تمام جزئیات آن را درک کرده اید، بگوئید که در نگاه اول چه دیدید!؟

.

.

.

.

.

چه کسی راست میگه: به نظرت رییس بانک راست میگه یا سارق بانک؟! فقط یک نابغه میتونه در یک نگاه بگه!

کسایی که ادعا دارن ریاضیشون خوبه اینو حل کنن: آزمون شناسایی عدد 7؛فقط تیزبین ها قادرند تا در 3 ثانیه عدد 7 را در میان اعداد 2 پیدا کنند!

دیدن گل در تصویر

تست-شخصیت-گل-و-چهره-3

اگر ابتدا گل را در تست شخصیت گل و چهره دیدید، به این معنی است که شما فردی حساس و شهودی هستید. شما شنونده خوبی هستید و روی چیزهایی تمرکز می کنید که برای شما معنادار هستند. علاوه بر این، گل به معنای ظریف و ساده بودن است. شما دلسوز هستید و تمایل به انجام هر کاری برای حمایت از افرادی دارید که دوستشان دارید. مسئولیت پذیری در ذات شماست.

.

.

.

.

.

دیدن چهره زن در تصویر

تست-شخصیت-گل-و-چهره-3

اگر اولین چیزی که در تست شخصیت گل و چهره دیدید چهره یک زن بود به این معنی است که شما قدرت درونی زیادی دارید و چالش های زندگی را دوست دارید. با وجود سختی ها، آدم خوبی هستید. از این رو شما چیزهای زیادی را پشت سر گذاشته اید، ممکن است سطحی به نظر برسید. اما آنهایی که واقعاً شما را می شناسند، می توانند بگویند که شما فردی شگفت انگیز هستید. در این میان گاهی ممکن است مسئولیت کارها را رد کنید و این یک نقطه ضعف برای شماست.

امیدوارم از تست شخصیت گل و چهره استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیز الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

این چالشها هم جالبه ببینید:

 آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

تست هوش ریاضی معادله اعداد 7: !اگه نتونی این تست ریاضی رو حل کنی، بهتره ابتدایی رو از اول بخونی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا