سرگرمیمعمای تصویری

آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد؛ایا میتوانید حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد می باشد؟

آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد؛ در تصویر آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد ما سه مرد مختلف را مشاهده میکنیم که هر کدام ادعا دارند پدر نوزاد موجود در تصویر می باشند.

ایا میتوانید با توجه به تصویر و نشانه های موجود در تصوییر بگویید کدام یک از مردان پدر واقعی نوزاد می باشند؟

پدر واقعی دختر رو پیدا کن: آزمون شناسایی پدر واقعی دختر؛ میتونی پدر دختر را شناسایی کنی و دختر رو از سردرگمی در بیاری؟

در این چالش تصویری شما باید چشمان خود را کاملا باز کنید تا بتوانید آن را حل کنید. این معمای تصویری با زمان محدود برای پاسخ دهی می تواند به خوبی مغز و ذهن شما را درگیر کند.به همین دلیل شما فقط 10 ثانیه فرصت دارید تا به این آزمون جواب درست دهید.

اشتباه موجود در تصویر چیه: آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

کدوم نوزاد با بقیه فرق داره: آزمون شناسایی نوزاد دختر؛به نظر شما کدوم یکی از این نوزادان ،دختر می باشد؟

 

تصویر آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد

آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد

شما چالش بزرگی را در پیش رو دارید. به شما یادآوری می کنیم که زمان شما محدود است و شما فقط 10 ثانیه برای یافتن پاسخ وقت خواهید داشت. هیچ وقت برای به کار انداختن ذهنتان دیر نیست،تنها کاری که باید در چالش تصویری امروز انجام دهید این است که به تصویر نگاه کنید و حدس بزنید که کدام یک از این سه مرد پدر واقعی نوزاد است.

برای “برنده شدن” در این پازل تصویری، فقط باید به جزئیات کوچک تصویر توجه کنید. مواردی که به نظر شما حتی بی فایده هستند، ممکن است کلید یافتن راه حل برای این چالش باورنکردنی باشند.

معمای تصویری یک چالش واقعی برای هر کسی است، بنابراین شما می توانید آن را حل کنید. در صورتی که خسته شده اید و حوصله ندارید بلافاصله می توانید به تصویر پائین صفحه مراجعه کنید تا جواب را ببینید.

چه کسی راست میگه: به نظرت رییس بانک راست میگه یا سارق بانک؟! فقط یک نابغه میتونه در یک نگاه بگه!

فرد غیر عادی رو در عروسی پیدا کن: آزمون شناسایی فرد غیرعادی؛ در مراسم ازدواج،یکی از افراد انسان نمی باشد میتونی پیداش کنی!؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اشتباه موجود در تصویر چیه: آزمون شناسایی اشتباه تصویر فوتبالی؛ اگر نکته سنج باشی، اشتباه تصویر فوتبالی را راحت پیدا میکنی.

پاسخ آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد

حال نوبت به قسمت جذاب ماجرا رسیده است و پاسخ این آزمون بسیار ساده بود! مرد سمت چپ پدر واقعی بچه است. چرا؟ خوب، روی پتوی نوزاد می توانید نام “تد” را بخوانید، همان اسمی که مرد روی بازوی خود خالکوبی کرده است.

پاسخ آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد جواب دهید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

معمای تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری، پازل های ویروسی یا منطقی شناخته می شوند. البته همه آنها به یک اندازه خنده دار هستند.

معماهای تصویری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است. آنها به دلیل همه گیری COVID-19 در شبکه های اجتماعی محبوبیت یافتند، زیرا بسیاری از کاربران به اشتیاق برای جلوگیری از سرایت در خانه های مربوطه خود ماندند. آنجا بود که آنها بازی های فکری ویروسی را به عنوان جایگزین های سرگرمی می دیدند. امروزه این چالش ها همه جا هستند. مانند تست بالا که کاربران را گیج کرده و افراد بسیاری در حل آن شکست خوردند.

اینارم ببین:

 آزمون شناسایی خانواده ساختگی: فقط یه تیزبین می تونه خانواده واقعی رو از ساختگی تشخیص بده!

 آزمون شناسایی عدد 7؛فقط تیزبین ها قادرند تا در 3 ثانیه عدد 7 را در میان اعداد 2 پیدا کنند!

 آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

 آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس: چه کسی جمله روی تخته را نوشته است!

 آزمون شناسایی مادر واقعی؛ با توجه به تصویر،کدام کودک به همراه مادر واقعی خود است!؟

 تست هوش ریاضی معادله اعداد 7: !اگه نتونی این تست ریاضی رو حل کنی، بهتره ابتدایی رو از اول بخونی

آزمون شناسایی دزد بانک؛ تنها یک ذهن خلاق می تواند دزد بانک را در این تصویر بیابد.

کدام زن،تلاش دارد چیزی را از شما پنهان کند؟شخصیت شناسی با زبان بدن

آزمون شناسایی فرد دروغگو: اگر مثل شرلوک هولمز هوش کارگاهی داشته باشی در ثانیه میفهمی دروغگو کیه!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. از کجا معلوم که پتو از اول مال نوزاد باشه و اینکه شاید مردی که خالکوبی داره رو دستش این پتو داده باشه دست بچه که برقی فکر کنند بچه اونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا