سرگرمیتست بینایی

آزمون شناسایی اشکال تصویر ساحل اگه چشمان تیز بینی داری اشتباه تصویری نقاشی ساحل رو در یک نگاه می تونی پیدا کنی؟

آزمون شناسایی اشکال تصویر ساحل: خستگی یک روز کاری دیگر را با مرور و حل یک چالش پیچیده تصویری به پایان ببرید. این آزمون می تواند هم شما را آرام کند، و هم اینکه با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی هفته، خستگی های یک هفته کاری و پرمشغله را از میان می برد . از سوی دیگر آزمون شناسایی اشکال تصویر ساحل می تواند در افزایش و بهبود توانایی ها و مهارت های تصویری و ذهنی شما نقش موثری داشته باشند. پس با آزمون امروز مجله سرگرمی اهل فان که تحت عنوان آزمون شناسایی اشکال تصویر ساحل منتشر شده است، همراه باشید.

میتونی پدر واقعی نوزاد را پیدا کنی: آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد؛ایا میتوانید حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد می باشد؟

در این چالش تصویری یا آزمون شناسایی اشکال تصویر ساحل، شما باید بتوانید در کمتر از 3 ثانیه بتوانید اشکال موجود در نقاشی موجود از ساحل را شناسایی کنید. به یاد داشته باشید که برای رمزگشایی آزمون شناسایی اشکال تصویر ساحل، باید از هرگونه حواس پرتی اجتناب کنید تا در همان تلاش اول بتوانید آزمون را شکست داده و خود و توانائیهای بالای شناختی خود را اثبات کنید.

اشتباه موجود در تصویر چیه: آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

خانواده واقعی رو پیدا کن: آزمون شناسایی خانواده ساختگی: فقط یه تیزبین می تونه خانواده واقعی رو از ساختگی تشخیص بده!

 

آزمون شناسایی اشکال تصویر ساحل

محققان معتقدند که انجام منظم، مستمر و روزانه بازی های فکری می تواند در حفظ سلامت مغز و پیشگیری از بیماری های مغزی مثمر ثمر باشد. به واقع افزایش فعالیت مغز می تواند حکم یک ورزش مفید برای آن باشد و این فعالیت مثبت مغزی از طریق پرداختن و انجام بازی های فکری ممکن است.

شما در تصویر آزمون شناسایی اشکال تصویر ساحل با یک تصویر نقاشی شده از یک ساحل مواجه هستیئ. دختر بچه های در حال بازی کردن با شن و ماسه ساحلی است و همه چیز نرمال و طبیعی به نظر می رسد. اما یک چشم تیزبین می تواند در یک نگاه، اشکال تصویر را شناسایی کنید. یک اشتباه در نقاشی گنجانده شده است که فقط افراد تیزبین در یک نگاه قادر به دیدن ان هستند. با یکدیگر تصویر آزمون شناسایی اشکال تصویر ساحل را مرور می کنیم.

تصویر آزمون شناسایی اشکال تصویر ساحل

اگه چشمان تیز بینی داری اشتباه تصویری نقاشی ساحل رو در یک نگاه می تونی پیدا کنی؟

پدر واقعی دختر رو پیدا کن: آزمون شناسایی پدر واقعی دختر؛ میتونی پدر دختر را شناسایی کنی و دختر رو از سردرگمی در بیاری؟

پاسخ آزمون شناسایی اشکال تصویر ساحل

هنوز به دنبال پاسخ و رمزگشایی آزمون شناسایی اشکال تصویر ساحل هستید؟ باید بگوئیم که زمان شما به پایان رسیده است. ما پاسخ را به شما ارائه می دهیم، اما بهتر است خودتان به پاسخ برسید. پس از فرصت 3 ثانیه ای دوم خود برای رسیدن به پاسخ استفاده کنید.

.

.

.

.

.

چشمای عقابیت را به چالش بکش: آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

پاسخ آزمون شناسایی اشکال تصویر ساحل: به گوشه سمت چپ تصویر نقاشی شده دقت کردید!؟ بله شما می بینید که دسته سطل اشتباهاً به پایین سطل نصب شده است.

آزمون-شناسایی-اشکال-تصویر-ساحل-2

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

 آزمون شناسایی مادر واقعی؛ با توجه به تصویر،کدام کودک به همراه مادر واقعی خود است!؟

 آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

 به نظرت رییس بانک راست میگه یا سارق بانک؟! فقط یک نابغه میتونه در یک نگاه بگه!

 تست هوش ریاضی معادله اعداد 7: !اگه نتونی این تست ریاضی رو حل کنی، بهتره ابتدایی رو از اول بخونی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + یازده =

دکمه بازگشت به بالا