سرگرمیتست هوش

آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛در تصویر آزمون شناسایی اشتباه در تصویر شما قسمتی از یک رستوران را مشاهده می کنید. زن و مردی به این رستوران آمده و تلاش می کنند لحظات خوبی را در این رستوران سپری کنند. غذایی که سفارش داده اند، رسیده و آنها، قبل از خوردن غذایشان در حال گرفتن چند عکس از غذا هستند. همه چیز عادی و طبیعی به نظر می رسد. اما واقعا اگر دقت کنید یک اشتباه فاحش در تصویر وجود دارد.

آیا میتوانید با توجه به تصویر بگویید این اشتباه فاحش چیست؟

چه کسی راست میگه: به نظرت رییس بانک راست میگه یا سارق بانک؟! فقط یک نابغه میتونه در یک نگاه بگه!

شما باید در نگاه اول، این اشتباه را شناسایی کنید. با این توضیحاتی که دادیم آیا جرات شرکت در آزمون شناسایی اشتباه در تصویر را دارید! اگر آماده هستید، تصویر را با دقت نگاه کنید.

پدر واقعی دختر رو پیدا کن: آزمون شناسایی پدر واقعی دختر؛ میتونی پدر دختر را شناسایی کنی و دختر رو از سردرگمی در بیاری؟

میتونی پدر واقعی نوزاد را پیدا کنی: آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد؛ایا میتوانید حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد می باشد؟

 

تصویر آزمون شناسایی اشتباه در تصویر

آزمون شناسایی اشتباه در تصویر

تصویر آزمون شناسایی اشتباه در تصویر را با دقت نگاه کنید. آنچه را که در تصویر با واقعیت مطابقت ندارد پیدا کنید.با حل آزمون شناسایی اشتباه در تصویر اثبات کنید یک نابغه هستید و دقت و تمرکز شما بسیار عالی است.

دقت و توجه به جزئیات، امروز با رشد فناوری و افزایش دغدغه ها و دل مشغولی ها بسیار کم رنگ شده است. با این آزمون توانائیهای خود را آزمایش کنید. متاسفانه عدم توجه به جزئیات، سبب می شود که عملکرد مغز کاهش بیابد. این مسئله سبب می گردد که خود به خود در بسیاری از امور که با تمرکز و دقت رابطه مستقیم دارد، شکست بخوریم.

احتمالاً اشتباه را متوجه شده اید. اما اگر هنوز به جواب قطعی دست پیدا نکرده اید می توانید بیشتر تمرکز کنید. در این آزمون شما می توانید به خوبی خود را مورد آزمایش قرار دهید.

کدوم نوزاد با بقیه فرق داره: آزمون شناسایی نوزاد دختر؛به نظر شما کدوم یکی از این نوزادان ،دختر می باشد؟

اشتباه موجود در تصویر چیه: آزمون شناسایی اشتباه تصویر فوتبالی؛ اگر نکته سنج باشی، اشتباه تصویر فوتبالی را راحت پیدا میکنی.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

فرد غیر عادی رو در عروسی پیدا کن: آزمون شناسایی فرد غیرعادی؛ در مراسم ازدواج،یکی از افراد انسان نمی باشد میتونی پیداش کنی!؟

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه در تصویر

اگر نتوانستید خطای تصویر را پیدا کنید، به شما خواهیم گفت که خطا در چیست. آیا آماده هستید که بفهمید؟ خطا در صفحه گوشی موبایل مرد و تصویر آن است. بخشی از صندلی روبرو در تصویر دیده می شود. اما در آن تصویر از زن خبری نیست.

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه در تصویر

ایا توانستید در یک نگاه به آزمون شناسایی اشتباه در تصویر جواب دهید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی اشتباه در تصویر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

 

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

اینارم ببین:

 تست هوش ریاضی معادله اعداد 7: !اگه نتونی این تست ریاضی رو حل کنی، بهتره ابتدایی رو از اول بخونی

 آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

 آزمون شناسایی دزد بانک؛ تنها یک ذهن خلاق می تواند دزد بانک را در این تصویر بیابد.

 آزمون شناسایی مادر واقعی؛ با توجه به تصویر،کدام کودک به همراه مادر واقعی خود است!؟

 آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس: چه کسی جمله روی تخته را نوشته است!

آزمون شناسایی فرد دروغگو: اگر مثل شرلوک هولمز هوش کارگاهی داشته باشی در ثانیه میفهمی دروغگو کیه!

اشکال تصویری اتاق انتظار برای مصاحبه آزمون شغلی؛افراد تیزبین می تونن اشکال تصویری را سریع پیدا کنند.

آزمون شناسایی همسر مرد؛ به نظر شما کدامیک از دو زن بیمار، همسر واقعی مرد بیمار است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا