سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی ماریا؛به نظر شما کدام یک از این دو خواهر دوقلو، ماریا است؟

آزمون شناسایی ماریا؛ همانطور که در تصویر آزمون شناسایی ماریا میبینیم،ما مردی را مشاهده میکنیم که بعد از یک ماموریت نسبتا طولانی به خانه خود برگشته است و هنگامی که وارد خانه می شود با صحنه عجیبی روبرو می شود،زن و خواهر زن دوقولوی وی برای شوخی و سر به سر گذاشتن مرد،هر کدام ادعا میکنند که همسر وی ماریا می باشند.

آیا شما با توجه به تصویر و نشانه هایی که در آن وجود دارد میتوانید بگویید که ماریای واقعی چه کسی می باشد؟

کسایی که ادعا دارن ریاضیشون خوبه اینو حل کنن: آزمون شناسایی عدد 7؛فقط تیزبین ها قادرند تا در 3 ثانیه عدد 7 را در میان اعداد 2 پیدا کنند!

پس با دقت به عکس نگاه کنید و متوجه شوید که ماریا کیست. آیا می توانید آزمون شناسایی ماریا را حل کنید؟ اگر بر این معمای ذهنی غلبه کنید، به شما تبریک می‌گوییم، زیرا همه این کار را نمی توانند انجام دهند. به عکس نگاه کنید و دریابید که ماریا کیست؟

دزد بانک رو گیر بیار و پلیسو از سردرگمی در بیار: آزمون شناسایی دزد بانک؛ تنها یک ذهن خلاق می تواند دزد بانک را در این تصویر بیابد.

نامزد دوماد چه کسی می باشد: آزمون شناسایی نامزد آقا داماد: کدومیک از این دو عروس عصبانی، خانم این آقا دوماد خوش تیپه!

تصویر آزمون شناسایی ماریا

آزمون شناسایی ماریا

شما برای جواب دادن به آزمون شناسایی ماریا دارای محدودیت زمانی می باشید و تنها 8 ثانیه فرصت دارید تا این معمای تصویری را حل کنید،پس تمام دقت و تمرکز خود را معطوف به تصویر کنید.

سوالات و معماهای تصویری از جمله بازی های فکری هستند که می توانند به خوبی مهارت ها و توانائیهای شما را مورد آزمایش قرار دهند. به خصوص شما می توانید کسانی را که مدعی تیزبینی و جزئی نگری هستند را با این قبیل سوالات امتحان کنید.

به باور سازنده این معمای تصویری، فقط افراد تیزبین و دارای ذهن متمرکز می توانند در زمان مشخص شده آزمون شناسایی ماریا را حل کنند. با سایت اینترنتی اهل فان همراه باشید.

ایا می توانید ثابت کنید که بهترین هستید؟ خود را به چالش بکشید و جرأت کنید یکی از پیچیده ترین معماهای تصویری همه شبکه های اجتماعی به خصوص فیس بوک را حل کنید. به خاطر داشته باشید که برای قبولی در این آزمون ذهنی به یک چشم متخصص و بالاتر از همه به نبوغ زیادی نیاز دارید. آیا فکر می کنید مهارت های لازم را دارید؟پس تردید نکنید و ذهن و مغز خود را ورزش دهید.

صاحب سگ چه کسی می باشد: آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

خلافکار رو پیدا کن: اگر بتونی در نگاه اول زن خلافکار رو پیدا کنی باید توی FBI استخدام بشی!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

آدم فضایی رو پیدا کن: آزمون شناسایی بیگانه در فروشگاه؛میتونی فضایی ها را در میان انسان های فروشگاه شناسایی کنید!؟

پاسخ آزمون شناسایی ماریا

به دستبندی که ماریا به دست دارد نگاه کنید. حرف ام که نشانه اول اسم ماریا می باشد بر روی آن حک شده است.مطمئناً نامزد ماریا، این دستبند طلا را به عنوان هدیه به او داده است.برای دیدن این حرف شما باید روی عکس زوم کنید،که ما تصویر زوم شده عکس را برای شما به اشتراک می گذاریم.

پاسخ آزمون شناسایی ماریا

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به آزمون شناسایی ماریا جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی ماریا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

اینارم ببین:

 آزمون شناسایی افراد نابینا؛کدام یک از افراد در تصویر نابینا نیست!

 آزمون شناسایی فرد نجات یافته: کدامیک از این دونفر خود را از چنگال خرس نجات پیدا می کنند!

 به نظرت رییس بانک راست میگه یا سارق بانک؟! فقط یک نابغه میتونه در یک نگاه بگه!

آزمون شناسایی فرد بی پول؛ کدام فرد فقیر و بی پول است!؟

آزمون شناخت فرد نجات یافته: به نظرتون کدوم یکی از این افراد بعد از این اتفاق زنده مانده است؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 14 =

دکمه بازگشت به بالا