سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

آزمون شناسایی هنری واقعی؛ اتومبیلی در یک جاده جنگلی تصادف کرده است. پلیس به صحنه می رسد و متوجه می شود که راننده به شدت مصدوم شده و بیهوش شده است. نامزده راننده که اسم او هنری بوده به صحنه تصادف می اید و با دیدن هنری شروع به گریه می کند. در همین زمان فردی دیگر که کاملا شبیه به راننده است پیدا می شود و ادعا می کند که هنری اوست!

این راهم بخوانید: آزمون شناسایی اشتباه فوتبالی: خوره های فوتبال اگه ادعاتون میشه 2 اشتباه این تصویرو پیدا کنید!

این هم جالبه: آزمون شناخت خیانتکار: کدوم یک ازین مردا مثل پیکه به شکیرا خیانت کرده؟!

کدامیک واقعا هنری است؟ فرد بیهوش شده یا فرد حاضر!؟آیا میتوانی با توجه به نشانه های موجود در تصویر هنری واقعی را تشخیص بدهی؟

 

معمای تصویری که به شما ارائه خواهیم کرد، می تواند برای شما بسیار چالش برانگیز باشد. برای این کار باید تمرکز کنید و در زمان مشخص شده آن را حل کنید. آیا می توانید به یک رکورد جدید در آزمون شناسایی هنری دست پیدا کنید؟

این راه هم بخوانید: آزمون شناسایی خانواده ساختگی: فقط یه تیزبین می تونه خانواده واقعی رو از ساختگی تشخیص بده!

این هم جالبه: آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد؛ایا میتوانید حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد می باشد؟

 

تصویر آزمون شناسایی هنری واقعی

آزمون شناسایی هنری واقعی

به باور سازنده آزمون شناسایی هنری واقعی تنها یک چشم تیزبین و ذهن آرام می تواند پاسخ این آزمون را در 8 ثانیه پیدا کند. شما با کمک این آزمون اهل فان می توانید مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را امتحان کنید و در صورت نیاز تلاش کنید تا آنها را بهبود و رشد دهید.

شما با کمک این سوالات خواهید توانست که سطح فعالیت های ذهنی خود را افزایش دهید.افزایش فعالیت ذهنی در بلند مدت می تواند سطح دقت و تمرکز شما را نیز افزایش دهد و این مسئله نقش اساسی در رشد مهارت های شما دارد.

یک راهنمایی کوچک: هنری کسی بوده است که علاقه ای به خالکوبی و … نداشته است.

قبل از شروع، باید بدانید که شما فقط 8 ثانیه فرصت دارید تا آن را حل کنید، به همین دلیل است که هزاران کاربر در انجام آزمون شناسایی هنری واقعی شکست خوردند.

جالبه بخونید: آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

نوزاد گنگستر رو پیدا کن: آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

مادر واقعی دختر بچه رو پیدا کن: آزمون شناسایی مادر واقعی؛ با توجه به تصویر،کدام کودک به همراه مادر واقعی خود است!؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی هنری واقعی

به پای فرد بیهوش دقت کنید. تصویری سبزرنگ که نشانه خالکوبی است دیده می شود و از آنجایی که در معما گفته شد که هنری علاقه ای به خالکوبی نداشته است، فرد بیهوش هنری نیست،بلکه برادر دوقولوی وی می باشد و هنری واقعی کسی است که در پشت سر زن ایستاده است که صحیح و سالم می باشد.

پاسخ آزمون شناسایی هنری واقعی

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به آزمون شناسایی هنری واقعی جواب دهید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی هنری واقعی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

معمای تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری، پازل های ویروسی یا منطقی شناخته می شوند. البته همه آنها به یک اندازه خنده دار هستند.

معماهای تصویری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است. آنها به دلیل همه گیری COVID-19 در شبکه های اجتماعی محبوبیت یافتند، زیرا بسیاری از کاربران به اشتیاق برای جلوگیری از سرایت در خانه های مربوطه خود ماندند. آنجا بود که آنها بازی های فکری ویروسی را به عنوان جایگزین های سرگرمی می دیدند. امروزه این چالش ها همه جا هستند. مانند تست بالا که کاربران را گیج کرده و افراد بسیاری در حل آن شکست خوردند.

اینارم ببین:

تست شخصیت فرشته کوچولو: با این تست ببینید سال 1402 برایتان چگونه خواهد بود!

 تست بینایی یافتن حرف A: فقط چشم عقابی ها میتونن در 10 ثانیه حرف A رو ببینید!!

آزمون شناسایی فرد نجات یافته: کدامیک از این دونفر خود را از چنگال خرس نجات پیدا می کنند!

آزمون شناسایی بیمار قلابی؛کدامیک از افراد زیر واقعا بیمار نیست و خودشو زده به مریضی!؟

آزمون شناسایی فرد غیرعادی؛ در مراسم ازدواج،یکی از افراد انسان نمی باشد میتونی پیداش کنی!؟

آزمون شناسایی زندانی تازه وارد؛ اگر باهوشی زندانی تازه وارد را در 8 ثانیه شناسایی کن!

سن ذهنی شما چقدر است؟این تست رو انجام بدین تا بفهمید!

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. چرا تو راهنمایی زدین ریچارد علاقه ای به خالکوبی نداشت؟ بعد توی جواب گفتید هنری علاقه ای به خالکوبی ندشت؟؟

  2. لزومی به چنین راهنمایی که جواب رو واضح میکنه،نیست؛ چراکه درب خودرو بسته است، و آسیبی به اتاق،بخصوص محل راننده وارد نشده، پس چطور راننده بیهوش شده و از خودرو بیرون افتاده؟

    1. همچنین خالکوبی روی پای چپ و سمت داخل بوده،اما مردی که ایستاده، آن قسمت پاش رو ما نمی‌بینیم که بدونیم خالکوبی داره، یا نه. پس این راهنمایی، قطعیت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا