سرگرمیمعمای تصویری

به نظرت رییس بانک راست میگه یا سارق بانک؟! فقط یک نابغه میتونه در یک نگاه بگه!

آزمون شناسایی جمله درست: سوالات هوش تصویری یکی از انواع بازی های فکری است که توانسته است در فضای اینترنت طرفداران فراوانی پیدا کند. این سوالات به خوبی میتوانند ذهن افراد را مشغول کرده و آن را به یک چالش جدی دعوت کند. چالش از این جهت که ارائه پاسخ به این سوالات بسیار ساده است، اما برای رسیدن به پاسخ باید شما بتواند از مهارتهای شناختی خود به خوبی استفاده کنید.

کدوم فرد از دست خرس زنده میمونه: آزمون شناسایی فرد نجات یافته: کدامیک از این دونفر خود را از چنگال خرس نجات پیدا می کنند!

مجله سرگرمی اهل فان هر روز با ارائه جدیدترین و جذاب ترین سوالات و معماهای تصویر تلاش کرده است تا ذهن مخاطبان خود را به چالش بکشد. در آزمون شناسایی حرف درست شما با یک تصویر بسیار جالب از محیط یک بانک روبرو هستید. در آزمون شناسایی حرف درست، فردی به سوی رئیس بانک اسلحه کشیده است و رئیس بانک با تعجب اظهاراتی دارد. شما باید کسی که حقیقت را می گوید را شناسایی کنید. شما باید بتوانیددر یک نگاه اظهارات درست وواقعی را شناسایی کنید و دلایل خود را مطرح کنید. با مجله سرگرمی اهل فان و آزمون شناسایی حرف درست همراه باشید.

نامزد دوماد چه کسی می باشد: آزمون شناسایی نامزد آقا داماد: کدومیک از این دو عروس عصبانی، خانم این آقا دوماد خوش تیپه!

آدم فضایی رو پیدا کن: آزمون شناسایی بیگانه در فروشگاه؛میتونی فضایی ها را در میان انسان های فروشگاه شناسایی کنید!؟

آزمون شناسایی حرف درست

بسیاری از کارشناسان حوزه سلامت معتقدند که بازی های فکری گزینه مناسبی برای تمرین دادن مغز شما محسوب می شوند. بر همین اساس بخش تفریح و سرگرمی وب سایت مجله سرگرمی اهل فان آزمون شناسایی حرف درست را با شما به اشتراک گذاشته است. البته باید یادتان باشد که برای حل این آزمون زمان شما بسیار محدود است و شما باید در یک نگاه، پاسخ آن را ارائه دهید.

برای ارائه پاسخ لازم است ذهن خود را آرام کنید. در محیط آرام قرار گرفته و پس از بررسی جزئیات بهترین جواب را ارائه دهید. مابه شما قول می دهیم که آزمون شناسایی حرف درست به خوبی ذهن شما را درگیر خواهد کرد. اظهارات درست و واقعی را تشخیص دهید و ببینید براساس نشانه ها، کدامیک از افراد ذیل، واقعیت را می گویند. دلایل خود را مطرح کنید. فط یادتان باشد برای ارائه پاسخ تنها 3 ثانیه فرصت دارید.

تصویر آزمون شناسایی جمله درست

آزمون شناسایی حرف درست

.

.

.

.

.

دانش آموز موزمارو پیدا کن: آزمون شناسایی دانش آموز موزمار: به مدیر کمک کن دانش آموزی که الان دعوا کرده رو شناسایی کنه!

پاسخ آزمون شناسایی حرف درست

برای پاسخ دادن زیاد عجله نکنید! آزمون شناسایی حرف درست در عین سادگی می تواند برایتان چالش برانگیز باشد. دقت کنید. عجله کردن و بی توجهی به جزئیات می تواند سبب شود که پاسخ اشتباه ارائه دهید. اگر تاکنون پاسخ را پیدا نکردید، بهتر است با دقت بیشتری تصویر را بررسی کنید.

.

.

.

.

.

صاحب سگ چه کسی می باشد: آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

پاسخ آزمون شناسایی حرف درست: رئیس بانک اشتباه کرده است. او تنها با توجه به قد کوتاه دزد، فکر کرده است او کودک است. اما اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که دزد بانک یک انسان بزرگسال است. اما بزرگسالی که یک کوتوله است.

پاسخ آزمون شناسایی حرف درست

امیدواریم از پاسخ آزمون شناسایی حرف درست داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلیل خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

 آزمون شناسایی رئیس و کارمند؛ اگر باهوشی، سریع بگو که رئیس و کارمند تصویر چه کسی می باشد؟

اگر باهوشی در 5 ثانیه،سن برادر را در این معمای تصویری تشخیص سن پیدا کن!

اگه نکته میز صبحونه رو پیدا کنی!چشمان تیز و نکته سنجی داری!

آزمون شناخت خرابکار مراسم نامزدی:چه کسی مراسم نامزدی را با ریختن مارمالاد روی عروس بهم زد!؟

 آزمون شناسایی نوزاد دختر؛به نظر شما کدوم یکی از این نوزادان ،دختر می باشد؟

معمای شناسایی همسر استاد؛ آیا میتونی همسر استاد را در یک نگاه شناسایی کنی؟

 آزمون شناسایی فرد غیرعادی؛ در مراسم ازدواج،یکی از افراد انسان نمی باشد میتونی پیداش کنی!؟

 آزمون شناسایی پدر واقعی دختر؛ میتونی پدر دختر را شناسایی کنی و دختر رو از سردرگمی در بیاری؟

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. سلام. معماهای تصویری بسیار جذاب و سرگرم کننده هستند. اما اگر درست طراحی شده باشند، منظورم فقط ازنظر نقاشی نیست،بلکه ازهمه نظر.درخصوص این معما اشکالاتی وجود دارد؛ دزد چه مشخصاتی از یک انسان کوتوله دارد؟ آیا اعضای بدنش کوتاه،ولی تپل هستن؟بخصوص پنجه‌ها آیا ریز و تپل هست؟معمولا دستها باید پرمو باشد، معمولا چانه باریک، و جمجمه‌ی بزرگ دارند، از اون گذشته، به تفنگ دقت کنید؛ آیا واقعیست؟ یا اسباب بازی؟ماشه و حلقه‌ی ماشه کو؟….پس اگر معمایی طرح میکنید،درست طرح کنید. دست‌کم سعی خودتونو بکنید. ممنون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا