سرگرمیتست بینایی

اگه نکته میز صبحونه رو پیدا کنی!چشمان تیز و نکته سنجی داری!

آزمون شناسایی اشکال تصویر میز صبحانه: یکی دیگر از تصویر چالشی که ذهن و مغز شما را به چالش دعوت می کند. در یک نگاه، نکته یا اشکال عحیب و غریب میز صبحانه را تشخیص دهید. تمرینات و تصاویر متعددی در بخش تست بینایی مجله اهل فان با شما به اشتراک گذاشته می شود. شما باید بتوانید آن را در چند ثانیه حل کنید. آیا می توانید آن را در 3 ثانیه رمزگشایی کنید؟ اگر چنین است، باید به قدرت دید و دقت خودتان تبریک بگوئید.

چه کسی راست میگه: به نظرت رییس بانک راست میگه یا سارق بانک؟! فقط یک نابغه میتونه در یک نگاه بگه!

یکی از سوالاتی که همواره مورد توجه قرار می گیرد، اهمیت سوالات و معماهای تصویری برای ذهن و مغز است. کارشناسان معتقدند که بازی های فکری می توانند با افزایش عملکرد مغز، این اندام حیاتی را ورزش دهند. با ورزش منظم مغز شما می توانید مغز را سالم نگه دارید. در عین حال افزایش عملکرد مغز، نقش مستقیمی در میزان افزایش توانائیها و مهارت های شناختی شما دارد. با مجله سرگرمی و هوش اهل فان و یک تمرین مغزی دیگر تحت عنوان آزمون شناسایی اشکال تصویر میز صبحانه همراه شوید.

آزمون شناسایی اشکال تصویر میز صبحانه

تصویر مربوط به آزمون شناسایی اشکال تصویر میز صبحانه بسیار جالب است. یک خانواده که شامل مادر خانواده به همراه سه دختر است در حال خوردن صبحانه هستند. فضای خانوادگی آنها بسیار گرم و صمیمانه به نظر می رسد و مادر خانواده توجه ویژهای به دو عضو کوچکتر خانواده دارد. همه چیز در یک نگاه نرمال و طبیعی است. اما اگر خوب دقت کنید متوجه خواهید شد که نکته یا اشکال عجیب و غریبی در این تصویر دیده می شود. باید آن را در 3 ثانیه شناسایی کنید.

طراح آزمون شناسایی اشکال تصویر میز صبحانه معتقد است که تنها افراد دارای قدرت دید بالا می توانند در یک نگاه این اشکال را شناسایی کنند. لذا ما توصیه می کنیم که اگر توانستید در 3 ثانیه این نکته عجیب تصویر آزمون شناسایی اشکال تصویر میز صبحانه را پیدا کردید حتما برای خودتان اسپند دود کنید. با هم تصویر آزمون شناسایی اشکال تصویر میز صبحانه را مرور می کنیم.

اگر باهوشی در 5 ثانیه،سن برادر را در این معمای تصویری تشخیص سن پیدا کن!

تصویر آزمون شناسایی اشکال تصویر میز صبحانه

آزمون شناسایی نکته میز صبحونه.1

.

.

.

.

.

.

دزد بانک رو گیر بیار و پلیسو از سردرگمی در بیار: آزمون شناسایی دزد بانک؛ تنها یک ذهن خلاق می تواند دزد بانک را در این تصویر بیابد.

پاسخ آزمون شناسایی اشکال تصویر میز صبحانه

آیا موفق به دیدنش شدید؟ این تمرین ذهنی چقدر طول کشید؟ اگر آنقدر ماهر نیستید، در اینجا یک نکته وجود دارد: نگاه کردن به اقلام روی میز چطور است؟ اگر دید خود را تیزتر کنید، چیزی را خواهید دید که کاملاً عجیب است.

پاسخ آزمون شناسایی اشکال تصویر میز صبحانه: بله یک قوری را می بینید که دارای دسته نیست و هر دو طرف آن لوله قوری است. آیا این نکته عجیب نیست؟ شما چه فکر می کنید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

خیلی جالبه حتما ببین: آزمون شناسایی شیشه شکن: فقط یک نابغه می تواند پاسخ صحیح را بدهد!

آزمون شناسایی نکته میز صبحونه.2

امیدوارم از آزمون شناسایی اشکال تصویر میز صبحانه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تست بینایی مجله سرگرمی و هوش اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

تست رییس و کارمندم ببین: آزمون شناسایی رئیس و کارمند؛ اگر باهوشی، سریع بگو که رئیس و کارمند تصویر چه کسی می باشد؟

پدر دختر کوچولو رو پیدا کن: آزمون شناخت پدر دختر: اگه فکر می کنی نکته سنجی، سریع بگو پدر دختر کوچولو کدوم یکی از مرداست!؟

 هوش خود را با حل معمای تصویری ریاضی اثبات کنید!

آزمون شناسایی عدد 7؛فقط تیزبین ها قادرند تا در 3 ثانیه عدد 7 را در میان اعداد 2 پیدا کنند!

 معمای شناسایی همسر استاد؛ آیا میتونی همسر استاد را در یک نگاه شناسایی کنی؟

اگر باهوشی در 5 ثانیه،سن برادر را در این معمای تصویری تشخیص سن پیدا کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − سه =

دکمه بازگشت به بالا