سرگرمیتست بینایی

آزمون شناسایی عدد 7؛فقط تیزبین ها قادرند تا در 3 ثانیه عدد 7 را در میان اعداد 2 پیدا کنند!

امروز هم چالش جدیدی تحت عنوان آزمون شناسایی عدد 7 را با شما به اشتراک گذاشته است. یکی دیگر از چالش هایی که می تواند به خوبی دقت، تمرکز و حتی قدرت دید شما را مورد آزمایش قرار دهد. برای حل این معمای دشوار که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، توجه کنید. که فرصت بسیار محدودی دارید. این محدودیت 3 ثانیه است و اگر شما یک نابغه در انجام چالش های تصویری باشید خواهید توانست که در زمان مشخص شده آن را حل کنید.

صاحب سگ چه کسی می باشد: آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

ما فکر می کنیم که برای شما معمول است که در شبکه های اجتماعی با چالش های تصویری مختلفی روبرو شوید که برای ذهن و نبوغ کاملاً چالش برانگیز است. در آزمون شناسایی عدد 7، شما را با معمای تصویری سختی مواجه خواهیم نمود که 97 درصد از مردم در تلاش اول شکست خوردند. دقت کنید و عدد 7 پنهان را در تصویر پیدا کنید. با مجله سرگرمی و هوش اهل فان و آزمون شناسایی عدد 7 همراه باشید.

خلافکار رو پیدا کن: اگر بتونی در نگاه اول زن خلافکار رو پیدا کنی باید توی FBI استخدام بشی!

آدم فضایی رو پیدا کن: آزمون شناسایی بیگانه در فروشگاه؛میتونی فضایی ها را در میان انسان های فروشگاه شناسایی کنید!؟

آزمون شناسایی عدد 7

چالش های تصویری یک جایگزین سرگرمی برای کاربرانی است که در شبکه های اجتماعی حضور دارند و وقت آزاد دارند. این چالش ها می توانند ذهن و مغز را وادار به فعالیت کنند. چنین فعالیتی حکم ورزش برای مغز را دارد و زمینه را برای رشد و سلامت این اندام حیاتی فراهم می کند.

آزمون شناسایی عدد 7 از جمله همین چالش های تصویری است که زمینه خوبی برای رشد توانائیهای و مهارت های شناختی شماست. اگر آماده هستید تصویر را با هم مرور می کنیم. همانطور که اشاره شد برای یافتن شماره متفاوت در تصویر فقط 3 ثانیه فرصت دارید. پس تلاش کنید ذهن خود را آرام کنید و از هر چه که سبب حواس پرتی شما می شود دوری کنید.تصویر آزمون شناسایی عدد 7 را با هم مرور می کنیم.

تصویر آزمون شناسایی عدد 7 

آزمون-شناسایی-عدد-7-2

نامزد دوماد چه کسی می باشد: آزمون شناسایی نامزد آقا داماد: کدومیک از این دو عروس عصبانی، خانم این آقا دوماد خوش تیپه!

پاسخ آزمون شناسایی عدد 7

آیا توانستید در زمان مشخص شده 3 ثانیه ای عدد 7 را در آزمون شناسایی عدد 7 پیدا کنید؟ اگر جواب مثبات است به شما تبریک می گوئیم. در غیر این صورت فرصت دوم در اختیار شما قرار داده می شود.

.

.

.

.

.

.

دزد بانک رو گیر بیار و پلیسو از سردرگمی در بیار: آزمون شناسایی دزد بانک؛ تنها یک ذهن خلاق می تواند دزد بانک را در این تصویر بیابد.

پاسخ آزمون شناسایی عدد 7 : به تصویر ذیل نگاه کنید. عدد 7 در آن علامتگذاری شده است. اساساً این تصاویر طراحی می شوند که میزان دقت و تمرکز شما را افزایش دهند. شما با انجام منظم این ازمون ها ضمن ورزش دادن مغز می توانید توانائیهای خود را نیز افزایش دهید.

آزمون-شناسایی-عدد-7-3

اگر توانسته باشید در عرض 10 ثانیه عدد7 را پیدا کنید واقعا چشمان تیزبین و قدرت تمرکز بالایی دارید، ولی اگر در تایم بیشتر  پیدا کردید نیاز به تمرین دارید ولی نگران نباشید!

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی؛ به نظر شما کدامیک از افراد زیر یک کارآگاه است!؟

 آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد؛ایا میتوانید حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد می باشد؟

تست بینایی یافتن اعداد 1: اگر تعداد اعداد 1 درون تصویر را درست تشخیص دهید شما چشمان عقابی دارید!

تست بینایی یافتن حرف A: فقط چشم عقابی ها میتونن در 10 ثانیه حرف A رو ببینید!!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا