سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی؛ به نظر شما کدامیک از افراد زیر یک کارآگاه است!؟

آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی؛در تصویر آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی همانطور که میبینیم،یک کارآگاه خصوصی به دنبال شناسایی یک قاتل فراری به پارک رفته است. وی تلاش می کند که با بررسی افراد پارک، قاتل را شناسایی کند. اما این کارآگاه تا اندازه زیادی ناشی بود و همین مسئله باعث شد که قاتل فراری پارک را ترک کند.

آیا شما میتوانید با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن این کارآگاه خصوصی را شناسایی کنید؟

میتونی پدر واقعی نوزاد را پیدا کنی: آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد؛ایا میتوانید حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد می باشد؟

اگر احساس آمادگی می کنید، تصویر را برای شما به اشتراک می گذاریم تا بتوانید آن را به دقت تجزیه و تحلیل کنید. به یاد داشته باشید که برای حل کردن این آزمون شما دارای محدودیت زمانی 5 ثانیه ای می باشید.

اشتباه موجود در تصویر چیه: آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

پدر واقعی دختر رو پیدا کن: آزمون شناسایی پدر واقعی دختر؛ میتونی پدر دختر را شناسایی کنی و دختر رو از سردرگمی در بیاری؟

 

تصویر آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی

آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی

آزمونی که امروز مجله اینترنتی اهل فان با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد از جمله چالشی ترین معماهایی است که عده کمی توانسته اند بر آن غلبه و به آن پاسخ دهند. در واقع زمان محدود برای پاسخ گویی به آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی بسیار محدود است. محدودیت 5 ثانیه ای برای حل کردن این آزمون سخت شدن این آزمون را چندین برابر کرده است.

سوالات، معماها و پازل های تصویری در شبکه های اجتماعی علی الخصوص در فیس بوک بسیار محبوب هستند، زیرا این آزمون ها، به خوبی مهارت های شناختی شما را مورد ارزیابی قرار می دهد.

آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی و آزمون های مشابه می توانند هم شما را سرگرم و هم ذهن شما را از مشکلات روزانه ای که ممکن است در محل کار، خانه یا دانشگاه داشته اید را پاک کند. همچنین می تواند یک تمرین ورزشی مناسب برای ذهن و مغز شما باشد.

به یاد داشته باشید که توجه و تمرکز در این آزمون ها کافی است تا متوجه شوید که شما میتوانید به راحتی در این آزمون ها پیروز باشید.

خانواده واقعی رو پیدا کن: آزمون شناسایی خانواده ساختگی: فقط یه تیزبین می تونه خانواده واقعی رو از ساختگی تشخیص بده!

کسایی که ادعا دارن ریاضیشون خوبه اینو حل کنن: آزمون شناسایی عدد 7؛فقط تیزبین ها قادرند تا در 3 ثانیه عدد 7 را در میان اعداد 2 پیدا کنند!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی

همانطور که اشاره شد کارآگاه خصوصی تصویر آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی یک فرد بسیار ناشی است. لذا فرد وسط تصویر، یک کارآگاه خصوصی است. او ناشیانه خود را به شکل یک پیرزن فلج در آورده است.او از یک کلاه گیس استفاده کرده است و به گونه ای آن را بر روی سر قرار داده است که موهای اصلی اش از زیر کلاه گیس دیده می شود. همچنین یکی از چرخ های عقب ویلچر افتاده است. لذا این صحنه ساختگی هر کسی را می تواند هشیار کند.

پاسخ آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی جواب دهید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها و سوالات هوش

معماها به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید.

اینارم بببین:

به نظرت رییس بانک راست میگه یا سارق بانک؟! فقط یک نابغه میتونه در یک نگاه بگه!

 آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

 تست هوش ریاضی معادله اعداد 7: !اگه نتونی این تست ریاضی رو حل کنی، بهتره ابتدایی رو از اول بخونی

آزمون شناسایی دزد بانک؛ تنها یک ذهن خلاق می تواند دزد بانک را در این تصویر بیابد.

آزمون شناسایی اشکال تصویر ساحل اگه چشمان تیز بینی داری اشتباه تصویری نقاشی ساحل رو در یک نگاه می تونی پیدا کنی؟

آزمون شناسایی دانش آموز شیطون: دانش آموز بی ادبی که باعث این اتفاق شده رو پیدا کن! کارش به نظرتون درسته؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. اون زنه که تابلوتر هست، رفته آویزون میله بارفیکس بچه‌ها شده،
    عین اسکولا پاشو گرفته بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − یک =

دکمه بازگشت به بالا