سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی فرد غیرعادی؛ در مراسم ازدواج،یکی از افراد انسان نمی باشد میتونی پیداش کنی!؟

آزمون شناسایی فرد غیرعادی؛شما در آزمون شناسایی فرد غیرعادی با یک تصویر جالب روبرو هستید. تصویری از مراسم یک ازدواج به تصویر کشیده شده است و عروس و داماد و ساقدوش ها در حال گرفتن عکس یادگاری هستند. همه چیز نرمال و عادی به نظر می رسد. اما اگر خوب دقت کنید یه چیز عادی نیست. یک فرد کاملا غیر عادی در تصویر حضور دارد که انسان نمی باشد.

آیا میتونی با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن فردی که انسان نمی باشد رو تشخیص بدی؟

کدوم نوزاد با بقیه فرق داره: آزمون شناسایی نوزاد دختر؛به نظر شما کدوم یکی از این نوزادان ،دختر می باشد؟

ما برای شما در این آزمون محدودیت زمانی قائل نمیشویم،چون اگر چشمان تیزبینی داشته باشید به راحتی و در یک نگاه میتوانید این فرد غیر عادی رو تشخیص بدهید،پس تمام دقت و حواس خود را معطوف به این عکس کنید تا بعدا خودتان رو سرزنش نکنید.

اشتباه موجود در تصویر چیه: آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

چه کسی راست میگه: به نظرت رییس بانک راست میگه یا سارق بانک؟! فقط یک نابغه میتونه در یک نگاه بگه!

تصویر آزمون شناسایی فرد غیرعادی

آزمون شناسایی فرد غیرعادی

یکی از راه‌های بهبود توانایی ما در استدلال و تجزیه و تحلیل مسائل این است که مغزمان را با پازل‌هایی مشغول کنیم که ما را به فکر کردن وادار می‌کنند. ممکن است در ابتدا این کار کمی مشکل باشد، اما با گذشت زمان، ممکن است از سرعت حل آنها شگفت زده شویم.

شما با انجام انواع سوالات و معماهای تصویری می توانید ذهن خلاق خود را پروش دهید.سوالات و معماهای تصویری مجله اینترنتی اهل فان می توانند ذهن شما را به یک چالش اساسی دعوت کنند. شما برای حل این تصاویر باید از تمام ذهنیت و توانائیهای شناختی خود استفاده کنید. با تمرکز و دقت در این تصاویر مغز شما وادار به فعالیت می شود و این خود بهترین تمرین و ورزش برای مغز شما می باشد.

اگر نتوانستید در یک نگاه فرد غیر عادی تصویر آزمون شناسایی فرد غیرعادی را پیدا کنید، اشکالی ندارد. می توانید به بالای صفحه برگشته و بار دیگر تصویر را بررسی کنید تا بتوانید این آزمون را با موفقیت حل نمایید و اگر هم نتوانستید جوابی برای این آزمون بیابید ناراحت نباشید چون ما بزودی جواب این آزمون تصویری را خواهیم گذاشت.

پدر واقعی دختر رو پیدا کن: آزمون شناسایی پدر واقعی دختر؛ میتونی پدر دختر را شناسایی کنی و دختر رو از سردرگمی در بیاری؟

میتونی پدر واقعی نوزاد را پیدا کنی: آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد؛ایا میتوانید حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد می باشد؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی فرد غیرعادی

بله کاملا مشخص است. عروس خانم دارای سه دست است. به تصویر بیشتر دقت کنید متوجه این موضوع خواهید شد. آیا غیر از این مورد، موارد غیر عادی دیگری نیز در تصویر وجود دارد؟

پاسخ آزمون شناسایی فرد غیرعادی

ایا توانستید در یک نگاه به این آزمون جواب دهید یا مدت زمان بیشتری وقت برد برای حل کردن این آزمون؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی فرد غیرعادی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی نیز معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

اینارم ببین:

 آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس: چه کسی جمله روی تخته را نوشته است!

 آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

 آزمون شناسایی مادر واقعی؛ با توجه به تصویر،کدام کودک به همراه مادر واقعی خود است!؟

 آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

قابل توجه چشم عقابی ها: نکته کلاس درس را پیدا کنی، باید بگم خیلی تیزبینی!

قابل توجه باهوشا: با توجه به تصویر، چه کسی وزن بیشتری را تحمل می کند!؟

آزمون شناسایی قاتل سریالی؛اگه ادعات میشه تیزبین و نکته سنج هستی بیا اینو حل کن

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. بابا من عروس دستاشو دیدم ولی پا های داماد ببین 😐هم عروس غیر عادی هم داماد 😅پا های داماد یکی این وره یکه این ور🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا