سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت خرابکار مراسم نامزدی:چه کسی مراسم نامزدی را با ریختن مارمالاد روی عروس بهم زد!؟

آزمون شناخت خرابکار مراسم نامزدی: شاید برایتان عجیب باشد، اما این سوال تصویری پس از آنکه در فیس بوک منتشر شد، عده زیادی را گیج کرد!؟ افراد شرکت کننده در آزمون شناخت خرابکار مراسم نامزدی، باید به دنبال نشانه هایی باشند که فرد مجرم تصویر که سبب شده تا مراسم نامزدی بهم بریزد را شناسایی کنند. اما شاید شما با جستجوی بیشتر در این آزمون ناامیدتر شوید. به طوری که برخی از افراد شرکت کننده این آزمون در بخش نظرات نوشته بودند که این معمای تصویری یکی از پیچیده ترین و چالشی ترین آزمون های تصویری است.

کدوم فرد از دست خرس زنده میمونه: آزمون شناسایی فرد نجات یافته: کدامیک از این دونفر خود را از چنگال خرس نجات پیدا می کنند!

بر همین اساس مجله سرگرمی اهل فان تصمیم گرفت تا با انتشار آزمون شناخت خرابکار مراسم نامزدی، سطح هوش و درک مخاطبان خود را مورد ارزیابی قرار دهد. لذا شما اگر فکر می کنید در حل آزمون ها و چالش ها تصویری نابغه اید؟ اگر احساس می کنید که مهارت های شناختی و قوه فهم و ادراک بالا دارید؟ نباید این آزمون را از دست بدهید. این آزمون به آسانی می تواند سطح ادراک و قوه شناسایی شما را مورد آزمایش قرار دهد. پس با آزمون شناخت خرابکار مراسم نامزدی و مجله سرگرمی اهل فان همراه باشید.

فرد زندانی کدومه: آزمون شناسایی زندانی تحت نظر؛نابغه ای اگر بتونی در 7 ثانیه زندانی تحت نظر را شناسایی کنی!

کدوم نوزاد با بقیه فرق داره: آزمون شناسایی نوزاد دختر؛به نظر شما کدوم یکی از این نوزادان ،دختر می باشد؟

آزمون شناخت خرابکار مراسم نامزدی

بنابر آنچه در سطور بالا ذکر شد، برای آنکه بتوانید آزمون شناخت خرابکار مراسم نامزدی را حل کنید باید تمام حواس و حداکثر ظرفیت هوشی و مهارت های شناختی خود را فعال کنید. برای حل آزمون شناخت خرابکار مراسم نامزدی و آزمون مشابه، شما به این مسئله نیازمند هستید. ما امیدواریم که شما این سوال تصویری پیچیده را حل کنید و به همه اثبات کنید که یک نابغه واقعی هستید….

ماموریت امروز شما آسان به نظر می رسد. در تصویر شما شاهد برگزاری یک مراسم نازمدی هستید. عروس و داماد خوشحالند، اما گویا کسی با عروس خانم مشکل داشته است. زمانی که وی در جایگاه قرار گرفت، سطل مارمالاد بر سر وی سرازیر می شود و تما لباس و آرایش وی بهم می ریزد. طراح این آزمون معتقد است که این مراسم بعد از این اتفاق به هم خورد و حتی عروس خانم معتقد است که اقای داماد این کار را کرده است. اما به نظر شما واقعاً چه کسی این کار را کرده است.

برای حل این آزمون شما تنها 5 ثانیه فرصت دارید. اکنون که تصویر آزمون شناخت خرابکار مراسم نامزدی را با شما به اشتراک می گذاریم زمان شما آغاز می شود.

اشتباه موجود در تصویر چیه: آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

تصویر آزمون شناخت خرابکار مراسم نامزدی

آزمون شناخت خرابکار مراسم نامزدی

.

.

.

.

.

اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، بهتر است بیشتر تلاش کنید. تلاش بیشتر به معنای فعالیت بیشتر مغز است و ما مطمئن هستیم با افزایش فعالیت مغز، سطح توانائی های شناختی شما نیز افزایش پیدا می کند.

.

.

.

.

.

چه کسی راست میگه: به نظرت رییس بانک راست میگه یا سارق بانک؟! فقط یک نابغه میتونه در یک نگاه بگه!

پدر واقعی دختر رو پیدا کن: آزمون شناسایی پدر واقعی دختر؛ میتونی پدر دختر را شناسایی کنی و دختر رو از سردرگمی در بیاری؟

پاسخ آزمون شناخت خرابکار مراسم نامزدی

اگر به طناب در دست فرد سمت راست دقت کنیم متوجه می شویم که او سطل را کشیده و روی عروس ریخته است، ولی بعضی از کاربران گفته اند که پسر با تصور پر بودن سطل از گل این کار را کرده است! نظرات متفاوت است، نظر شما چیست؟برایمان کامنت کنید.

پاسخ آزمون شناخت خرابکار مراسم نامزدی

امیدواریم از پاسخ آزمون شناخت خرابکار مراسم نامزدی رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلیل خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

 آزمون شناسایی عدد 7؛فقط تیزبین ها قادرند تا در 3 ثانیه عدد 7 را در میان اعداد 2 پیدا کنند!

 آزمون شناسایی فرد غیرعادی؛ در مراسم ازدواج،یکی از افراد انسان نمی باشد میتونی پیداش کنی!؟

 آزمون شناسایی خانواده ساختگی: فقط یه تیزبین می تونه خانواده واقعی رو از ساختگی تشخیص بده!

 آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد؛ایا میتوانید حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد می باشد؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا