سرگرمیمعمای تصویری

در آزمون شناسایی مادر بی خیال، بگوئید که کدامیک مادر خوبی نمی باشند!؟

آزمون شناسایی مادر بی خیال؛ تصویر آزمون شناسایی مادر بی خیال از دو تصویر متفاوت تشکیل شده است. در هر تصویر یک کودک و مادر دیده می شود. در هر دو تصویر، کودکان مشغول بازیگوشی هستند و هر دو مادر نیز مشغول کاری است. مادر سمت راست در حال کتاب خواندن و مادر سمت چپی با گوشی موبایل خود در حال گفتگوی تلفنی است.

آیا می توانید بگویید کدام مادر صلاحیت مادر بودن را ندارد ؟

اینم ببین: آزمون شناسایی دزد نوزاد؛ به کمک مهارت های کارآگاهی خود بگوئید چه کسی نوزاد را ربوده است؟

سعی کنید از تمام نبوغ و استعداد خود استفاده کنید تا بتوانید در زمان مشخص این بازی فکری را رمزگشایی کنید. شما برای حل  آزمون شناسایی مادر بی خیال دارای محدودیت زمانی می باشید و تنها 10 ثانیه فرصت دارید. این سوال معمایی، تمام حواس و مهارت های شما را مورد آزمایش قرار می دهد.

اینم قشنگه: آزمون شناسایی نامزد؛اگر جزئی نگر باشی میتونی نامزد این دختر را در 7 ثانیه شناسایی کنی!

تصویر آزمون شناسایی مادر بی خیال

آزمون شناسایی مادر بی خیال

یادتان نرود که ببینید: آزمون شناخت خانواده بی پول؛اگه باهوش باشی میتونی در 8 ثانیه خانواده فقیر رو تشخیص بدی؟

آزمون شناسایی مادر بی خیال از جمله معماهایی است که سلول های خاکستری شما را مجبور به فعالیت دو چندان می کند. این آزمون تنها در صورتی که مهارت های ذهنی بالا داشته باشید، قابل حل است. این معمای تصویری می تواند میزان احاطه شما بر حواس های پنج گانه اتان را مشخص کند.

شما با کمک سوالات هوش و تست های مجله اینترنتی اهل فان می توانید مهارت های شناختی خود را افزایش دهید. در سوالات هوش به توضیحات باید دقت کنید و براساس توضیحات معقولانه ترین و بهترین پاسخ را ارائه دهید. این سوالات مغز شما را به فعالیت وادار می کند و بهترین ورزش برای مغزتان به شمار می رود.

شما برای ارائه پاسخ درست تر و منطقی تر باید به جزئیات توجه دقیق داشته باشید. بنابراین، تا آنجا که می توانید فکر کنید و تجزیه و تحلیل کنید.پس اگر توجه کافی به تصویر داشته این پاسخ آزمون را دهید.

اینم جالبه: تست تصویری نیاز روح؛ می دانید روح شما، واقعا به چه چیزی نیاز دارد!؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

شاید خوشتان اومد: تست قدرت بینایی گورخر: آیا می توانید در عرض 10 ثانیه گورخر را در میان ببرها پیدا کنید؟

پاسخ آزمون شناسایی مادر بی خیال

به نظر می رسد که هر دو مادر در آزمون شناسایی مادر بی خیال، آنچنان که باید به کودکان خود توجه ندارند. اما مادر سمت چپی بسیار بی خیال تر است. او آنقدر مشغول گفتگوی تلفنی است که متوجه نشده است که کودک او بالای درخت رفته است. هر لحظه خطر سقوط برای این کودک وجود دارد و این سقوط ممکن است خطرات جدی برای کودک داشته باشد. اما مادر سمت راستی اگر چه مشغول کتاب خواندن است اما نیم نگاهی هم به کودک دارد و احتمال دارد قبل از خوردن کرم توسط کودک، جلوی این کار را بگیرد.

پاسخ آزمون شناسایی مادر بی خیال

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی مادر بی خیال جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی مادر بی خیال استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی پدر واقعی؛ به دختر کوچک کمک کنید تا پدر واقعی خود را بشناسد!

آزمون شناسایی آتش نشان حقیقی؛اگر نکته سنجی، آتش نشان واقعی را در 8 ثانیه پیدا کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا