سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی آتش نشان حقیقی؛اگر نکته سنجی، آتش نشان واقعی را در 8 ثانیه پیدا کن!

آزمون شناسایی آتش نشان حقیقی؛ در تصویر آزمون شناسایی آتش نشان حقیقی ما صحنه ای از یک عملیات امداد و نجات را با حضور دو آتش نشان میبینیم،یکی از آتش نشان های موجود در تصویر به واقع یک آتش نشان نیست. او تنها تلاش می کند که خود را یک کمک کننده نشان بدهد. این تصویری است که بعد از حادثه گرفته شده است.

آیا شما میتوانید این فرد را که خود را شبیه آتش نشان ها در آورده است را شناسایی کنید؟

اینم ببین: آزمون شناسایی کودک دارای سه مادر؛کدام کودک 3 مادر دارد!؟ مگر چنین چیزی ممکن است!؟

همان طور که در ابتدای عنوان مطرح شده است شما برای حل کردن این معمای تصویری دارای محدودیت زمانی 8 ثانیه ای می باشید،بنابراین ما از شما می خواهیم به دقت به تصویر آزمون شناسایی آتش نشان حقیقی دقت کنید. تمام زوایای تصویر را بررسی کنید تا به یک نتیجه کلی دست پیدا کنید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

اینم قشنگه: تست شخصیت نماد هندسی؛نمادی که انتخاب می کنید گوشه ای از شخصیت شما را آشکار می کند!

تصویر آزمون شناسایی آتش نشان حقیقی

آزمون شناسایی آتش نشان حقیقی

این تست هم جالبه: تست هوش مربع و اعداد؛این معما را حل کنید و مربع را کامل کنید و نشان دهید یک نابغه اید.

تنها کاری که شما باید در این چالش تصویری باید انجام دهید این است که به جزئیاتی که در تصویر ظاهر می شود با دقت نگاه کنید. هر یک از جزئیات، هر چقدر که مهم نباشند و پوچ به نظر برسند، اما مطمئنا به شما در یافتن راه حل کمک می کند. آیا متوجه چیز عجیبی شده اید؟ چه فکر می کنید؟

سوال تصویری معمایی امروز یکی از چالشی ترین پازل های تصویری موجود در اینترنت می باشد. برای پاسخگویی به این سوال، شما باید از تمام دقت، تمرکز و هوش خود استفاده کنید. احتمالا در طول غلبه بر این چالش، دچار یک سردرد واقعی خواهید شد.

اگر  به پاسخ آزمون شناسایی آتش نشان حقیقی رسیده اید،باید به شما آفرین بگوییم چون راه حل این چالش را پیدا کرده اید. اگر برعکس این اتفاق افتاد، پس نگران نباشید، زیرا تعداد بسیار کمی از کاربران اینترنت راه حل را پیدا کردند. می توانید به بالا نگاه کنید و تصویر را با جزئیات بررسی کنید و سعی کنید در این چالش تصویری متوجه شوید که کدام یک از آنها آتش نشان نیست.

اینم جالبه: آزمون پیدا کردن عدد 6: آیا می توانید عدد “6” را فقط در 5 ثانیه پیدا کنید؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

شاید خوشتان اومد: آزمون شناسایی آدم ربا؛اگه تیزبین باشی، می‌تونی آدم‌ربا را در تصویر شناسایی کنی؟

پاسخ آزمون شناسایی آتش نشان حقیقی

در اینجا ما راه حل آزمون شناسایی آتش نشان حقیقی را به شما نشان می دهیم. مردی که آتش نشان نیست همان سمت چپی است. زیرا او دستکشی در دست راست خود ندارد و همچنین موقع عملیات آتش نشانی لباس و کفش وی کثیف هم نشده است. شما به صورت زن آسیب دیده و آتش نشان سمت راستی نگاه کنید که کاملا متفاوت است. این آتش نشان غیرواقعی تنها تصمیمش گرفتن یک عکس یادگاری در بحبوحه حادثه بوده است.

شاید خوشتان اومد: چه عددی باید جایگزین علامت سوال در تست هوش جایگزینی اعداد شود؟

پاسخ آزمون شناسایی آتش نشان حقیقی

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی آتش نشان حقیقی جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی آتش نشان حقیقی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

تست هوش شماره جا پارک: باهوشا بیاین بگین زیر ماشین چه شماره ای باید باشه؟!

آزمون شناسایی ربات زن؛کدوم زن همسر واقعی مرد می باشد؟

آزمون تمرکز ساحل:افراد با تمرکز بالا 11 تفاوت پنهان تصویر را به راحت

آزمون تمرکز ساحل:افراد با تمرکز بالا 11 تفاوت پنهان تصویر را به راحتی پیدا می‌کنند!

آزمون شناسایی کودک دارای قدرت عجیب؛کودک دارای قدرت شگفت انگیر را شناسایی کنید.

تست شخصیت شناسی با درب؛انتخاب درب،شخصیت شما را آشکار می‌کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا