سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت خانواده بی پول؛اگه باهوش باشی میتونی در 8 ثانیه خانواده فقیر رو تشخیص بدی؟

آزمون شناخت خانواده بی پول؛ در تصویر آزمون شناخت خانواده بی پول دو خانواده که با یکدیگر آشنا می باشند را مشاهده می کنیم که در حال مسافرت با یکدیگر می باشند و در کنار یکدیگر در فرودگاه عکس یادگاری گرفته اند،یکی از این خانواده ها دارای وضع مالی مناسبی نمی باشد.

اما ماموریت شما چیست؟با کمک نشانه هایی که در تصویر وجود دارد مشخص کنید که کدام خانواده فقیر است و ادعا می کند که ثروتمند است؟

یادتان نرود که ببینید: تست بینایی شناخت حیوانات؛آیا می‌توانید تمام حیوانات را در تصویر تاریک شناسایی کنید!؟

شما برای حل کردن این معمای تصویری دارای محدودیت زمانی میباشید و همان طور که در ابتدای عنوان درج گردید شما تنها 8 ثانیه فرصت دارید تا بتوانید خانواده فقیر را شناسایی کرده و بگویید کدام خانواده فقیر می باشد.با همدیگر تصویر را می بینیم.

شاید بپسندید: تست هوش کمک به گربه؛آیا میتونی گربه رو وارد مارپیچ دایره ای کنی و به داخل ببری؟

تصویر آزمون شناخت خانواده بی پول

آزمون شناخت خانواده بی پول

شایدخوشتان بیاید: معمای مبارزه با حیوانات عجیب؛مبارزه با کدوم حیوان بی خطره و از اون جون سالم به در میبری؟

فکر می کنید تا چه اندازه باهوش و جزئی نگر هستید؟ آیا فکر می کنید می توانید یک کارآگاه خوب باشید؟ کارآگاهی که بتواند به راحتی هر چالش و مشکلی را حل کند. شما با تحلیل و پرداختن به سوالات هوش می توانید مهارتهای کارآگاهی خود را توسعه و بهبود بخشید. در آزمون شناخت خانواده بی پول شما با یک سوال هوش تصویری بسیار خاص و در عین حال مشکل روبرو هستید. شما با پیدا کردن خانواده بی پول تصویر می توانید مهارتهای شناختی خود را اثبات کنید.

بدون شک، پازل ها و معماهای تصویری در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفتند. به خصوص در زمان همه گیری ویروس کرونا این سرگرمی ها توانسته بودند بخشی از اوقات فراغت افراد را پر کنند. این بازی ها در کنار سرگرمی توانستند به لحاظ روحی و روانی تا اندازه زیادی افراد را ردر مواجهه با کرونا یاری کنند. اگر چه کرونا هنوز دست از سر بشر بر نداشته، اما سرگرمی ها و سوالات هوش هنوز که هنوز است طرفدران بسیاری دارد.

معمای تصویری امروز در اینترنت بسیار داغ شده است. تاکنون بارها در صفحات مختلف و گروههای مختلف شبکه های اجتماعی همرسانی شده است. شاید یکی از دلایل مهم آن چالشی بودن این آزمون است.زیرا تنها افراد کمی توانسته اند به صورت درست به این سوال پاسخ دهند و این سوال معمایی را حل کنند.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

پاسخ آزمون شناخت خانواده بی پول

جواب بسیار ساده می باشد،همه چیز در مورد برچسب ها است. در چمدان های خانواده سمت چپ تعداد زیادی برچسب وجود دارد. احتمالا این خانواده تاکنون سفرهای زیادی به نقاط مختلف جهان داشته است.

در ضمن معمولا خانواده های ثروتمند برای سفر تفریحی خود برنامه ریزی دقیقی می کنند و می خواهند در کل مسافرت از تمام لحظات لذت ببرند. لذا طبیعی است در هنگام سفر از پوشیدن هر گونه لباسی که اسباب زحمت آنها شود، خودداری می کنند. اما یک خانواده فقیر تلاش می کند بهترین و لوکس ترین لباس خود را در یک مسافرت، حتی در حین سفر بپوشد. حتی لباس هایی که ممکن است مناسب سفر نباشند.

 

پاسخ آزمون شناخت خانواده بی پول

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناخت خانواده بی پول جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناخت خانواده بی پول استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

آزمون شناخت زندانی فراری؛فقط یک فرد جزیی نگر می تواند زندانی فراری را در 10 ثانیه شناسایی کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا