سرگرمیتست بینایی

تست قدرت بینایی گورخر: آیا می توانید در عرض 10 ثانیه گورخر را در میان ببرها پیدا کنید؟

تست قدرت بینایی گورخر: تصاویر معمایی از جمله تصاویر مهم برای انجام بازی های های فکری و ذهنی هستند. این بازی ها می توانند فعالیت های مغز شما را افزایش دهند. افزایش فعالیت های مغزی به صورت مرتب می توانند شما را از مبتلا شدن به بیماری های مغزی در دوره کهنسالی حفظ کند.

شما در تست قدرت بینایی گورخر باید بتوانید در میان تعداد زیادی ببر گورخر را شناسایی کنید. شاید چیز عجیبی باشد. اما هدف در بازی های فکری فقط به چالش کشیدن مغز و توانائیهای شناختی شماست. شما باید بتوانید گورخر را در کمتر از 10 ثانیه شناسایی کنید. شناسایی این حیوان شاید چندان ساده نباشد. چون شما باید از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید. فقط حواستان به زمان باشد.

شاید خوشتان اومد: تست شخصیت شناسی درب؛بیشتر از همه، دوست دارید از کدام درب عبور کنید؟

درباره تست قدرت بینایی گورخر

وقتی صحبت از تصاویر و بازی های تصویر به میان می آید؛ متوجه می شویم که این روزها فضای اینترنت مملو از تصاویر معمایی است. این تصاویر ذهن و فکر هر کسی را فعال نگه می دارد. فعال نگه داشتن ذهن می تواند سطج توانائیهای شناختی هر کسی را افزایش دهد. اخیرا تست قدرت بینایی گورخر در فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شما باید بتوانید گورخر تصویر را در 10 ثانیه شناسایی کنید.

اگر احساس می کنید آماده هستید نگاهی به تصویر زیر بیندازید. فقط یادتان باشد که برای شناسایی این گورخر باید از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید. با هم تصویر معمایی تست قدرت بینایی گورخر را مرور می کنیم.

یادتان نرود که ببینید: هوش خودتو با تست هوش خطوط متقاطع به چالش بکش؛ در آخرین خط متقاطع چه عددی باید قرار گیرد؟

تست قدرت بینایی گورخر

شاید بپسندید: فقط یه فرد تیزبین میتونه در آزمون شناخت زامبی تقلبی انسان موجود در تصویر رو پیدا کنه!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید خوشتان بیاید: آزمون شناخت زوج خون آشام؛اگه خودتو خوره فیلمای خون آشامی میدونی بیا این معما رو جواب بده

پاسخ تست قدرت بینایی گورخر

این معمای تصویری به صورت گسترده ای در رسانه های اجتماعی در حال گسترش است. افراد زیادی در صدد حل این چالش برآمدند، اما تنها 8 درصد افراد توانسته در کمتر از 10 ثانیه این حیوان (گورخر) را پیدا کنند. به همین دلیل بسیاری گزارش دادند که این توهم نوری خاص بسیار دشوار است.

قبل از اینکه پاسخ را به شماارائه دهیم، به شما سرنخی ارائه می دهیم. سرنخ اینجاست. سمت راست تصویر را بررسی کنید تا گورخر را پیدا کنید. در سمت راست پایین، یک گورخر وجود دارد. میتونی ببینید؟ اگر نمی توانید، نگران نباشید، جواب را در تصویر زیر علامتگذاری کرده ایم.

.

تست قدرت بینایی گورخر-پاسخ

با ورزش مغز خود را تقویت کنید

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

میدوارم از تست قدرت بینایی گورخر استفاده کرده باشید.شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید، به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینا رو هم ببینید:

تست بینایی شناخت عدد: چند عدد را می توانید روی تخته ببینید؟

آزمون بینایی یافتن قلب:10 ثانیه فرصت دارید تا قلب پنهان را پیدا کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + هجده =

دکمه بازگشت به بالا