فرهنگ و هنر

سینا رازقی، سعید نوروز رنگی بیرون سریال چه خوشتیپه + عکس و بیوگرافی

بیوگرافی سینا رازقی: بیشتر ما این بازیگر را با نقش سعید در سریال نوروز رنگی می شناسیم. سینا رازقی، متولد دهه ۷۰ در مشهد، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در مشهد است که سالهاست در عرصه تئاتر در مشهد فعال داشته و با بازی در سریال نوروز رنگی به شهرت رسید. با یک معرفی هنرمندان دیگر از بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی اهل فان همراه باشید.

بیوگرافی سینا رازقی

او بازیگری را از دوران دانش آموزی و سپس بطور حرفه ای از نوجوانی در تئاتر آغاز کرده و کار تئاتر را از دوران نوجوانی در مشهد آغاز کرده و تاکنون در نمایش هایی چون: نجواهای عاشقانه به کارگردانی امیر بشیری و نمایش هوراشیو به کارگردانی جواد مولانیا ،نمایش «دیواکولا» به کارگردانی محمد جهانپا از و … ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی سینا رازقی 5

سینا رازقی که با بازی در سریال نوروز رنگی در نقش سعید به شهرت رسید، متولد دهه 70 در مشهد است. او سالهاست در عرصه تئاتر شهر مشهد فعال است و کار تئاتر را از دوران نوجوانی در مشهد آغاز کرده و توانسته است جایزه دوم بازیگری را در سی و دومین جشنواره تئاتر دانش آموزان سراسر کشور با نمایش «کنترل z» از مشهد، از آن خود کند. این بازیگر در فیلم بلند ویدیویی «شرخر» به کارگردانی علی خزاعی فر نیز ایفای نقش نموده است.

عکس های جدید سینا رازقی

بیوگرافی سینا رازقی 2

بیوگرافی سینا رازقی 1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا