سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی پدر واقعی؛ به دختر کوچک کمک کنید تا پدر واقعی خود را بشناسد!

آزمون شناسایی پدر واقعی؛ در آزمون شناسایی پدر واقعی شما با یک معمای تصویری جالب و در عین حال چالشی مواجه هستید. سارا به همراه پدر خود در پارک مشغول بازی بود. هر دو از بازی لذت می بردند. در پایان بازی، زمانی که سارا تصمیم داشت به همراه پدر به خانه بازگردد با دو مرد روبرو شد که هر دو شبیه پدر او بودند. شباهت این دو نفر آنقدر زیاد بود که سارا به سختی می توانست پدر واقعی خود را تشخیص دهد. یکی از افراد تلاش دارد تا سارا را برباید!

اما در نهایت سارا بر اساس برخی شواهد و مدارک توانست پدر خود را شناسایی کند. به نظر شما این شواهد و مدارک چه چیزهایی بودند؟

این هم جالبه: تست هوش شباهت لامپ؛ آیا می توانید شبیه ترین لامپ سیاه را با لامپ قرمز پیدا کنید؟

اگر تمایل داشته باشید شما نیز تفکر کارآگاهی و منطقی خود را به کار بیندازید و این شواهد و مدارک را پیدا کنید و در نهایت تشخیص دهید که کدامیک پدر واقعی سارا است؟ با ما همراه باشید. اگر آماده هستید تصویر مربوط به آزمون شناسایی پدر واقعی را مرور می کنیم.

اینم ببین: آزمون شناسایی کودک دارای سه مادر؛کدام کودک 3 مادر دارد!؟ مگر چنین چیزی ممکن است!؟

تصویر آزمون شناسایی پدر واقعی

آزمون شناسایی پدر واقعی

شاید خوشتان اومد: چه عددی باید جایگزین علامت سوال در تست هوش جایگزینی اعداد شود؟

بخش سرگرمی وب سایت اینترنتی اهل فان با جدیدترین و جذاب ترین سوالات هوش تصویری هر روز در خدمت مخاطبان خود است. این سوالات هوش می توانند یک سرگرمی عالی برای اوقات فراغت شما باشند. همچنین به شما کمک می کنندتا تمرین خوبی برای مغز خود داشته باشید. فعالیت های آن را افزایش داده و به تبع آن مهارتهای شناختی خود را توسعه و بهبود ببخشید.

اگر به دنبال چالشی ترین وجذاب ترین معماهای هوش تصویری هستید، مجله اینترنتی اهل فان این زمینه را فراهم کرده است. این معماها و سوالات بر پایه منطق طراحی شده اند و شما برای پاسخگویی علاوه بر دقت و تمرکز و تیزبینی نیازمند هوش منطقی نیز خواهید بود.

لازم به ذکر است که این سوالات هوش که در دسته بازی های فکری قرار می گیرند، به افراد کمک می کند تا سطح تمرکز، چابکی تصویری و دقت خود را بهبود بخشیده و خلاقیت خود را برای حل هر معمایی توسعه دهند.

اینم قشنگه: تست شخصیت نماد هندسی؛نمادی که انتخاب می کنید گوشه ای از شخصیت شما را آشکار می کند!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

اینم جالبه: آزمون پیدا کردن عدد 6: آیا می توانید عدد “6” را فقط در 5 ثانیه پیدا کنید؟

پاسخ آزمون شناسایی پدر واقعی

باید گفت که پاسخ این معمای تصویری بسیار اسان است.به تصویر نگاه کنید. در دستان سارا چیزی شبیه چوبدستی پلیس می بینید. حتی لباس او شبیه لباس پلیس است. پس به نظر میرسد که او به همراه پدرش در پارک، پلیس بازی می کردند. اگر دقت کنید مرد سمت چپ دارای یک دستبند اسباب بازی است. همانطور که اشاره شد سارا و پدرش در پارک با هم مشغول بازی شدند. لذا مرد سمت چپ پدر واقعی سارا است. و آن دو در پارک مشغول پلیس بازی بوده اند.

شاید خوشتان اومد: آزمون شناسایی آدم ربا؛اگه تیزبین باشی، می‌تونی آدم‌ربا را در تصویر شناسایی کنی؟

پاسخ آزمون شناسایی پدر واقعی

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی پدر واقعی جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی پدر واقعی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی آدم ربای داخل پارک: کدامیک از افراد تصویر قصد دارد کودک را بدزدد!؟

آزمون شناسایی پسر فقیر؛فقط یک نابغه می تواند در 5 ثانیه پسر فقیر را شناسایی کند!

 تست هوش مربع و اعداد؛این معما را حل کنید و مربع را کامل کنید و نشان دهید یک نابغه اید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا