سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی دزد نوزاد؛ به کمک مهارت های کارآگاهی خود بگوئید چه کسی نوزاد را ربوده است؟

آزمون شناسایی دزد نوزاد؛ در تصویر آزمون شناسایی شما باید بدنبال کسی که نوزاد تازه متولد شده را از بیمارستان دزدیده است باشید و بتوانید وی را شناسایی کنید. مقامات یک بیمارستان از ربوده شدن یک نوزاد تازه متولد شده خبر داد. پلیس در حال حاضر 3 مظنون در این رویداد دارد. با توجه به شواهد کدامیک از افراد تصویر ممکن است که نوزاد را ربوده باشد.

آیا شما میتوانید به مانند یک کارآگاه خبره دزد نوزاد را شناسایی کرده و بگویید کدام یک از افراد می باشد؟

شاید بپسندید: تست هوش کمک به گربه؛آیا میتونی گربه رو وارد مارپیچ دایره ای کنی و به داخل ببری؟

شما برای حل کردن این معمای تصویری دارای محدودیت زمانی می باشید و تنها 8 ثانیه فرصت دارید تا بتوانید جواب این آزمونت صویری را بدهید پس با دقت و تمرکز لازم به تصویر آزمون شناسایی دزد نوزاد نگاه بیندازید.

اینم قشنگه: تست هوش عدد گمشده؛عدد گم شده را در این معمای ریاضی پیدا کنید و ثابت کنید یک نابغه اید!

تصویر آزمون شناسایی دزد نوزاد

آزمون شناسایی دزد نوزاد

یادتان نرود که ببینید: تست شخصیت شناسی تصویری مسیر؛مسیری که انتخاب می کنید فلسفه زندگی شما را آشکار می کند.

بازی های فکری و پازل های تصویری شبیه آزمون شناسایی دزد نوزاد، به مانند بازی شطرنج می تواند سلول های خاکستری مغز شما را تحت تأثیر قرار می دهد. با کمک بازی های فکری می توانید، میزان مهارت های شناختی خود را بشناسید. حتی در برخی از این بازی ها میزان هوش شما سنجیده می شود.

بازی های فکری از جمله سرگرمی های اصلی در فضای اینترنت هستند. این بازی ها شامل تست ها، سوالات هوش، معماهای تصویری و … هستند. برای تحلیل و حل هر کدام از این بازی های فکری نیاز دارید که از قدرت بینایی، دقت و تمرکز و همچنین تفکر منطقی خود استفاده کنید.

به واقع این بازی ها می تواند تمام ذهن شما را درگیر کند. این مسئله به افزایش فعالیت های مغزی شما منجر شده، توانائیهای شناختی شما را افزایش می دهد. مجله اینترنتی اهل فان با جدیدترین و چالش برانگیزترین بازی های فکری با شماست. شما می توانید با کمک این چالش ها، مهارت های شناختی خود را بهتر بشناسید.

برای حل این چالش، شما نیازمند دقت کافی می باشید. اگر در یافتن مقصر این دزدی موفق نبودید، نگران نباشید، این چالش ها به زمان و صبر زیادی نیاز دارد. ما راه حل را با مشخص کردن رباینده نوزاد در تصویر پایین ارائه کرده ایم.

اینم جالبه: اگه باهوشی در معمای تصویری شناخت همسر، همسر واقعی مرد را شناسایی کن!؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

شاید خوشتان اومد: آزمون شناخت زندانی فراری؛فقط یک فرد جزیی نگر می تواند زندانی فراری را در 10 ثانیه شناسایی کند!

پاسخ آزمون شناسایی دزد نوزاد

فردی که ساک دارد فقط دارد نوزاد خود را که به تازگی از زایشگاه مرخص شده است را با خود به خانه می برد فرد وسطی نیز مسوول نظافت بیمارستان می باشد که وسایل را به محل شستشو می برد. اصلی ترین گزینه پرستار می باشد اگر به جیب پرستار دقت کنید. مشخص است که این پرستار عجله داشته و فراموش کرده که شیشه شیر نوزاد را هم در کنارش درون کارتون قرار دهد.

شاید بپسندید: اگر تیزبینی در تست بینایی تصویر متفاوت جالب،حیوان متفاوت را در 7 ثانیه شناسایی کن!

پاسخ آزمون شناسایی دزد نوزاد

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی دزد نوزاد جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی دزد نوزاد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی پرستار قلابی؛آیا میتوانید بگویید پرستار قلابی این تصویر چه کسی است؟

در آزمون شناسایی مادر نوزاد را در 10 ثانیه پیدا کنید و ثابت کنید که یک نابغه هستید!

 تست هوش جمع ماشین؛آیا می توانید این معمای ریاضی را در کمتر از 12 ثانیه حل کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا