سرگرمیمعمای تصویری

آزمون ذهن فرد اسکیت باز،فقط 3٪ افراد می‌توانند خطای تصویری را سریع پیدا کنند!

آزمون ذهن فرد اسکیت باز: برخی از کسانی که تشویق شدند که این چالش را مورد امتحان قرار دهند، متوجه خواهند شد که این چالش، سلول های خاکستری مغز آن ها را به شدت تحت تأثیر قرار می دهد. اگر چشمان خود را کاملا باز نگه دارید، چندان سخت نخواهد بود. آنچه شما باید پیدا کنید یک اشتباه در تصویر اسکیت باز در این پازل تصویری است. با آزمون ذهن فرد اسکیت باز،مجله اهل فان همراه باشید.

اینم ببین: آزمون شناسایی بچه دزد؛ کدامیک از زنان پرستار بچه، کودک را ربوده است!؟

درباره آزمون ذهن فرد اسکیت باز

امروز با یک چالش تصویری روبرو خواهید بود که در پلتفرم های اجتماعی مختلف به دلیل روش منحصر به فرد خود برای پنهان کردن خطای فاحش بسیار معروف است. این چالش تصویری به دلیل پیچیدگی و همچنین محک زدن تیز بینی و دقت افراد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به تصویر با دقت نگاه کنید. برای حل این آزمون 20 ثانیه وقت دارید.

این هم جالبه: آزمون شناسایی قاتل خانگی: کدام زن می خواهد همسر خود را به قتل برساند؟!

تصویر آزمون ذهن فرد اسکیت باز

آزمون ذهن فرد اسکیت باز

همانطور که اشاره شد، پیدا کردن خطا در این آزمون، آسان نخواهد بود. زیرا برای کاربران فیس بوک بسیار چالش برانگیز بود. به عنوان اولین سرنخ، توجه داشته باشید که اگر شما آن خطا را پیدا نکنید، به احتمال زیاد اسکیت باز تصادف خواهد کرد یا زمین خواهد خورد.

اینم قشنگه: تست هوش ریاضی حرف N: نوابغ ریاضی بیاین بگین N باید چند باشه تا جواب درست بشه؟!

.

.

.

.

اینم ببین: آزمون شناسایی زندانی متواری: در یک نگاه بگو کدوم فرد به تازگی از زندان فرار کرده است؟!

خطا را نتوانستید پیدا کنید. تصویر مرد جوان را مرور کنید، اگر به جزئیات دقت کنید، جنبه ای را پیدا خواهید کرد که اصلاً خوب پیش نمی رود.

در صورت نیافتن جزئیات به تمام جزئیات دقت کنید. اگر بتوانید آن را حل کنید این تست تصویری در پایان مهارت های زیادی به شما می دهد. اگر واقعاً نمی توانید آن را ببینید، ما راه حل را به شما ارائه می دهیم.

اینم قشنگه: آزمون شناسایی شاخ اینستاگرام؛ کدامیک از دختران تصویر در اینستاگرام، فالورهای زیاد دارد!؟

پاسخ آزمون ذهن فرد اسکیت باز

شما تصویر را مرور کردید و جوابی پیدا نکردید، اما نگران نباشید. ماموریت ما این است که پاسخ هدفی را که برای آن به اینجا آمده اید به شما آموزش دهیم. باز هم باید به شما بگوییم که تعداد بسیار کمی از کسانی که به پاسخ صحیح رسیده اند، ناامید نشوید و نگاهی به آنچه برای شما داریم بیاندازید.

.

.

.

پاسخ آزمون ذهن فرد اسکیت باز

آیا چالش تصویری را دوست داشتید؟ برای شما خیلی راحت بود؟ خوب، اگر توانستید با چالش روبرو شوید، به شما تبریک می‌گوییم. و اگر نه، پس ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع تصاویر ادامه دهید.

چالش تصویری چیست؟

چالش تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری، پازل های بصری یا منطقی شناخته می شوند.

به طور کلی می توان بین معماهای منطقی و معماها تمایز قائل شد. اولی بازی هایی هستند که راه حل معما از طریق استدلال و شهود قابل دسترسی است. این نوعی سرگرمی است که به دانش قبلی بستگی ندارد، بلکه یک تمرین ذهنی برای خواندن بین خطوط داده های ارائه شده در توضیحات است.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

اینا رو هم ببینید:

آزمون شناسایی مأمور آتش نشان واقعی؛ آتش نشان غیرواقعی را در تصویر شناسایی کنید!

آزمون شناسایی فرد در خطر: اگه در عرض 5 ثانیه نفهمی جون کی در خطره باید از میادین خداحافظی کنی!

 تست شخصیت ماه: میخوای بدونی قراره چطوری عاشق بشی؟ کافیه یکی از ماه ها رو انتخاب کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 19 =

دکمه بازگشت به بالا