سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی بچه دزد؛ کدامیک از زنان پرستار بچه، کودک را ربوده است!؟

آزمون شناسایی بچه دزد؛ در تصور آزمون شناسایی بچه دزد سه پرستار با سه کالسکه کودک دیده می شود. یکی از این پرستارها تلاش دارد کودکی را که همراه دارد بدزد. سازنده این آزمون معتقد است که هدف او تنها بالا بردن سطح توانایی های شناختی افراد است و وی تلاش می کند با ایجاد چنین آزمون هایی سطح دقت و تمرکز مخاطبان را افزایش دهد.

آیا شما میتوانید با توجه به جزییاتی که در این معمای تصویری نهفته است جواب این آزمون را بدهید؟

اینم ببین: آزمون شناسایی پرستار بچه تقلبی؛ کدامیک از پرستارها یک زن نمی باشد!؟

برای پاسخگویی به آزمون شناسایی بچه دزد تنها کاری که باید انجام دهید تمرکز کردن و دقت به تمام جزئیات تصویر است. شما 8 ثانیه فرصت دارید.به باور کارشناسان انجام منظم چنین آزمون هایی سطح توانائیهای شناختی ما را افزایش مبی دهند. بدون آنکه خود متوجه باشیم.اگر اماده هستید با دقت به تصویر نگاه کنید!

شاید جالب باشه: تست قدرت تمرکز با پیدا کردن حرفp:افراد زیادی نمی توانند حرف P را در این تصویر پیدا کنند!؟

تصویر آزمون شناسایی بچه دزد

آزمون شناسایی بچه دزد

شاید جالب باشه: تست هوش تقسیم 12 سیب: این آزمون ریاضی قدیمی و جالب رو بلدی؟!

سوال تصویری معمایی امروز هم از جمله معماهای تصویری که ذهن شما را حسابی درگیر خواهد کرد. برای اینکه بتوانید به پاسخ صحیح دست پیدا کنید، باید از قدرت دید بالایی برخوردا باشید و جزئی نگری شما عالی باشد. احتمالا در ابتدا معتقد باشید که آزمون شناسایی بچه دزد فاقد یک پاسخ است. اما اگر بیشتر دقت کنید با یک نشانه می توانید این معمای تصویری را حل کنید.

در این آزمون توانائیهایی شما به چالش کشیده می شود. در ابتدا قدرت دید شما برای دیدن جزئیات و در نهایت دقت شما برای اینکه بتواند جزئیات را مورد تحلیل قرار دهد. زمان محدود ارائه پاسخ نیز به دلیل بالا بردن سطح سختی آزمون شناسایی بچه دزد است. زمان محدود 8 ثانیه ای قطعا می تواند بیشتر شما را دچار چالش کند.

به احتمال زیاد راه حل این آزمون را پیدا کرده اید. اگر برعکس است، نگران نباشید، زیرا همانطور که بارها گفتیم تعداد بسیار کمی از کاربران اینترنت راه حل اینگونه معماهی تصویری را پیدا میکنند. می توانید به بالا نگاه کنید و تصویر را با جزئیات بیشتری بررسی کنید و سعی کنید در این چالش تصویری متوجه شوید که کدام یک از زنان یک بچه دزد است.

جالب است: تست هوش ریاضی دنباله: جای علامت سوال ها باید چه عددی قرار بگیره؟!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی قاتل در خانه؛آیا با ذهن کارآگاهی خود،می توانید قاتل را شناسایی کنید!

پاسخ آزمون شناسایی بچه دزد

شاید طرز نگاه اولین زن از سمت راست باعث شود که شما بلافاصله او را بچه دزد بدانید. به خصوص آنکه کودک ناراحت به نظر می رسد. اما واقعا این گونه نیست. او با نگرانی به زنی که بچه را دزدیده است، نگاه می کند. او متوجه آدم ربایی شده است. زن وسطی نیز آنقدر بی خیال است که فکر نمی کنیم متوجه اطرافش باشد. او می خواهد زودتر مکانی را پیدا کند تا به ورزش تناسب اندام خودش مشغول شود.

اما زن اول از سمت چپ بااعتماد به نفس در حال حرکت است. او واقعا کسی است که کودک را دزدیده است. حتی برای اینکه کودک فرار نکند دستان او را به کالسکه دستبند زده است.

پاسخ آزمون شناسایی بچه دزد

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی بچه دزد جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی بچه دزد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی تعداد فرزندان؛کدام فرد دارد حقیقت را میگوید پرستار یا زن بیمار!؟

 آزمون شناسایی زندانی فراری زرنگ؛یکی از دو زندانی تصویر توانسته از زندان فرار کند، اما چگونه؟

 تست هوش کدام مقاومت میکند: کدام یکی بعد از گذشت 24 ساعت همچنان زنده خواهد ماند؟!

 آزمون شناسایی نوزاد تقلبی: کدام نوزاد تقلبیه و یک نوزاد واقعی نیست؟!

 آزمون بینایی حرف خاص:آیا می‌توانید در 10 ثانیه، حرف O را در بین حروف a پیدا کنید!

 تست شخصیت انتخاب کلید: کلید مورد علاقه تان را انتخاب کنید تا صندوق اسرار بگوید چه شخصیتی دارید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا