سرگرمیتست بینایی

آزمون قدرت ذهن حیوان مخفی،آیا می‌توانید حیوان مخفی را در این تصویر تشخیص دهید؟

آزمون قدرت ذهن حیوان مخفی: سوال معمایی امروز، یک تصویر بسیار گیج کننده است. در تصویر حاضر دو حیوان حضور دارند. یک حیوان به خوبی قابل شناسایی است، اما یکی دیگر از حیوانات در تصویر مخفی و شبه مانند است (این هم یه  راهنمایی اول کار). شما باید بتوانید در آزمون قدرت ذهن حیوان مخفی، تمرکز و دقت خود را محک بزنید. شما باید حیوان پنهان شده در این تصویر را در 25 ثانیه تشخیص دهید. بامجله اهل فان همراه باشید.

اینم ببین: آزمون شناسایی بچه دزد؛ کدامیک از زنان پرستار بچه، کودک را ربوده است!؟

آزمون قدرت ذهن حیوان مخفی

توهمات نوری در سراسر اینترنت رواج یافته است. برخی از تصاویر و معماهای گیج کننده این توهمات نوری را جالب تر و گاهی اوقات چالش برانگیزتر می کنند. این تصاویر ؛ ادراک ما را آزمایش می کنند، در حالی که برخی دیگر جنبه جدیدی از شخصیت ما را نشان می دهند که قبلاً از آن آگاه نبودیم یا در نظر نداشتیم. برخی توهمات قدرت تمرکز شما را آزمایش خواهند کرد. بنابراین اکنون، به تصویر با دقت نگاه کنید و دومین حیوان پنهان شده در تصویر را بیابید. با دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

اینم ببین: آزمون شناسایی زندانی متواری: در یک نگاه بگو کدوم فرد به تازگی از زندان فرار کرده است؟!

تصویر آزمون قدرت ذهن حیوان مخفی

آزمون قدرت ذهن حیوان مخفی

آیا حیوان دوم در تصویر برای شما قابل مشاهده است؟ کجاست؟در سمت راست تصویر است یا سمت چپ تصویر؟ آیا روی درخت است یا فقط پشت حیوان قابل مشاهده است؟ ده ثانیه مونده! با دقت نگاه کن!

اینم قشنگه: تست هوش ریاضی حرف N: نوابغ ریاضی بیاین بگین N باید چند باشه تا جواب درست بشه؟!

.

.

.

.

.

.

اینم قشنگه: آزمون شناسایی شاخ اینستاگرام؛ کدامیک از دختران تصویر در اینستاگرام، فالورهای زیاد دارد!؟

 

ecticNick، یک Tiktoker،  این حقه بصری را آپلود کرد. اگر به این تصویر نگاهی بیندازید، متوجه چندین چیز می شوید، از جمله سگی که در کنار درختی بدون برگ ایستاده، رودخانه و غیره. اکنون، شما باید دومین حیوان پنهان شده در تصویر را ببینید. آیا نمی توانید دومین حیوان پنهان شده در تصویر را تشخیص دهید؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست شخصیت ماه: میخوای بدونی قراره چطوری عاشق بشی؟ کافیه یکی از ماه ها رو انتخاب کنی!

یک بار دیگر با دقت به تصویر نگاه کنید! چیزی را متوجه شدید؟

چقدر زمان صرف کردید تا دومین حیوان پنهان شده در تصویر را ببینید؟ هنوز حیوان قابل مشاهده نیست؟ نگران نباش! برای پاسخ به پایین صفحه بروید.

پاسخ آزمون قدرت ذهن حیوان مخفی

پاسخ آزمون قدرت ذهن حیوان مخفی

پس از مشاهده دقیق تصویر توانستید حیوان شَبه مانند در لابه لای شاخ و برگ درختان ببینید؟

امیدواریم از پاسخ آزمون قدرت ذهن حیوان مخفی رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

تصاویر توهم نوری

گاهی اوقات، آنچه در برخی از تصاویر ظاهر می شود، آن چیزی نیست که به نظر می رسد. برای درک آن باید روی ذهن خود تمرکز کنیم. این تصاویر به عنوان توهمات نوری شناخته می شوند. عکس هایی با انواع توهمات نوری در حال حاضر در رسانه های اجتماعی ترند هستند.

حل تصاویر توهم نوری، گاهی اوقات می توانند هم سرگرم کننده و هم چالش برانگیز باشند. برخی از معماها ممکن است فقط چند ثانیه طول بکشد تا شما حل کنید، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای شما مدت زمان زیادی طول بکشد.

اینارو هم ببینید:

آزمون شناسایی مأمور آتش نشان واقعی؛ آتش نشان غیرواقعی را در تصویر شناسایی کنید!

آزمون ذهن فرد اسکیت باز،فقط 3٪ افراد می‌توانند خطای تصویری را سریع پیدا کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا