سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی مأمور آتش نشان واقعی؛ آتش نشان غیرواقعی را در تصویر شناسایی کنید!

آزمون شناسایی مأمور آتش نشان واقعی: در تصویر آزمون شناسایی مأمور آتش نشان واقعی شما با یک تصویر روبرو هستید که در آن چند شخص به تصویر کشیده شده اند. تصویر یک ایستگاه کوچک آتش نشانی را نشان می دهد که 4 شخص در آن حضور دارند. همه افراد حاضر به غیر از یک نفر کارکنان اصلی این مرکز یا پایگاه آتش نشانی هستند. اما فردی هم در تصویر وجود دارد که واقعا یک آتش نشان نیست! آن فرد کدامیک از افراد حاضر در تصویر است؟

این هم جالبه: آزمون شناسایی فرد در خطر: اگه در عرض 5 ثانیه نفهمی جون کی در خطره باید از میادین خداحافظی کنی!

شما برای حل کردن این معمای تصویری دارای محدودیت زمانی می باشید و تنها 7 ثانیه فرصت دارید،اگر آماده هستید با دقت تصویر آزمون شناسایی مأمور آتش نشان واقعی را مورد بررسی قرار دهید.

اینم ببین: آزمون شناسایی بچه دزد؛ کدامیک از زنان پرستار بچه، کودک را ربوده است!؟

تصویر آزمون شناسایی مأمور آتش نشان واقعی

آزمون شناسایی مأمور آتش نشان واقعی

اینم قشنگه: تست هوش ریاضی حرف N: نوابغ ریاضی بیاین بگین N باید چند باشه تا جواب درست بشه؟!

.

.

.

.

.

اینم ببین: آزمون شناسایی زندانی متواری: در یک نگاه بگو کدوم فرد به تازگی از زندان فرار کرده است؟!

به کسانی که پاسخ آزمون شناسایی فرد در خطر را پیدا کردند تبریک می گویم. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، بهتر است بیشتر تلاش کنید و تمرکزتان را بیشتر کنید. تلاش بیشتر به معنای فعالیت بیشتر مغز است و ما مطمئن هستیم با افزایش فعالیت مغز، سطح توانائی های شناختی شما نیز افزایش پیدا می کند. پس 5 ثانیه دیگر نیز به خودتان فرصت دهید.

اینم قشنگه: آزمون شناسایی شاخ اینستاگرام؛ کدامیک از دختران تصویر در اینستاگرام، فالورهای زیاد دارد!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست شخصیت ماه: میخوای بدونی قراره چطوری عاشق بشی؟ کافیه یکی از ماه ها رو انتخاب کنی!

پاسخ آزمون شناسایی مأمور آتش نشان واقعی

فرد اول از سمت راست واقعا یک آنش نشان نیست. کفش و لباس او را با سه آتش نشان دیگر مقایسه کنید. فقط به لحاظ رنگ شباهت دارند. در ضمن از نوع لباس این فرد مشخص است که این لباس دوام و ضخامت لباس یک آتش نشان را ندارد. همچنین به کلاه ایمنی او نگاه کنید. کلاه ایمنی او هرگز محافط پشت گردن ندارد. پس این فرد نمی تواند یک آتش نشان باشد.

اگر می خواهید ذهنی خلاق و قوی داشته باشید، باید تلاش کنید که ذهن و مغز خود را فعال نگه دارید. همان گونه که برای آمادگی بدنی هر روزه ورزش لازم است، برای فعال بودن ذهن و تقویت آن نیز باید هر روز آن را تمرین و ورزش داد. انواع بازی های فکری از تست های ریاضی گرفته تا حل جدول و سوالات و معماهای هوش تصویری می تواند در این زمینه به ذهن و مغز شما کمک زیادی بکند.

مجله اینترنتی اهل فان به صورت مرتب و روزانه با اشتراک گذاری جدیدترین و جذاب ترین سوالات هوش تصویری، زمینه خوبی برای ورزش مغز شما را فراهم کرده است. کافی است به صورت مرتب چند دقیقه ای از اوقات فراغت خود را به تحلیل و بررسی این سوالات صرف کنید. در بلند مدت متوجه خواهید شد که مهارت های شناختی شما افزایش پیدا کرده است.

شما می توانید با پرداختن به آزمون ها و سوالات هوش تصویری ذهنیت خلاق را در خود پرورش دهید. این امر سبب می شود تا در کهنسالی دچار کمبود حافظه و بیماری های ناشی از کاهش فعالیت های مغزی نشوید.پس با دقت آزمون شناسایی مأمور آتش نشان واقعی را مورد بررسی قرار دهید.

امیدواریم که توانسته باشید در زمان مشخص شده به پاسخ این تصویر معمایی دست پیدا کرده باشید. اگر تمایل دارید زمان بیشتر به شما داده شود، می توانید به بالا برگشته و باز هم با دقت بیشتری جزئیات تصویر را مورد بررسی قرار دهید. شما فقط باید به دنبال یک نشانه کوچک باشید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

 

این مطالب هم جالبه:

آزمون شناسایی قاتل خانگی: کدام زن می خواهد همسر خود را به قتل برساند؟!

آزمون شناسایی آدم در معرض خطر؛به نظر شما چه کسی ممکن است با قطار تصادف کند!؟

شخصیت شناسی تصویری کوه یخ؛ یک شکل را انتخاب و استعداد پنهان خود را پیدا کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + هفده =

دکمه بازگشت به بالا