سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی قاتل خانگی: کدام زن می خواهد همسر خود را به قتل برساند؟!

آزمون شناسایی قاتل خانگی: شاید خیال می‌کنید هوش بسیار بالایی دارید که حالا می تواند درست یا غلط باشد ،ولی با این حال به احتمال زیاد نمی‌توانید این معمای تصویری را که فقط افراد نابغه و هوشیار میتوانند در 8 ثانیه آن را حل کنند را از دست بدهید. آیا برای حل کردن آزمون شناسایی قاتل خانگی اماده اید؟ پس با مجله اهل فان و آزمون شناسایی قاتل خانگی همراه شوید و زنی که می خواهد مرد را به قتل برساند شناسایی کنید.

این هم جالبه: تست شخصیت شناسی جالب: بگو اول کدوم کارو می کنی تا بگم چجور آدمی هستی!

آزمون شناسایی قاتل خانگی

ماموریت امروز شما در آزمون شناسایی قاتل خانگی چیست؟ چالش این است که به تصویر زیر نگاه کنید و بفهمید کدام زن قصد دارد همسر خود را به قتل برساند. برای انجام این کار فقط 8 ثانیه فرصت دارید، پس دیگر وقت خود را تلف نکنید و آن را حل کنید. دریابید که چه کسی قاتل است؟

به نظر شما کدام قصد انجام یک جنایت را دارد؟ زنی که نوشیدنی در دست دارد یا زنی که غذا در دست دارد؟

اینم ببین: معمای برداشتن شمس کم خطر: کدام مخزن را برای برداشتن انتخاب کنیم ایمن تر است؟

تصویر آزمون شناسایی قاتل خانگی

آزمون شناسایی قاتل خانگی

اینم ببین: آزمون شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه؛ فقط یه نابغه میتونه سریع بگه که اشتباه تصویر کجاست!؟

.

.

.

.

.

اینم قشنگه: تست روانشناسی آینه: آینه ای که دوست داری رو انتخاب کن تا بگم بزرگترین عیبت چیه؟

به کسانی که پاسخ آزمون شناسایی قاتل خانگی را پیدا کردند تبریک می گویم. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، بهتر است بیشتر تلاش کنید و تمرکزتان را بیشتر کنید. تلاش بیشتر به معنای فعالیت بیشتر مغز است و ما مطمئن هستیم با افزایش فعالیت مغز، سطح توانائی های شناختی شما نیز افزایش پیدا می کند. پس 8 ثانیه دیگر نیز به خودتا فرصت دهید.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل خانگی

به نظر می رسد زن سمت چپ قاتل است و نوشیدنی مسموم است، اگر به حباب های در نوشیدنی دقت کنید غیر طبیعی و خطرناک است.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل خانگی

امیدواریم از آزمون شناسایی قاتل خانگی داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

معماها و سوالات هوش

معماها به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید.

اینارو هم ببینید :

آزمون شناسایی آدم در معرض خطر؛به نظر شما چه کسی ممکن است با قطار تصادف کند!؟

شخصیت شناسی تصویری کوه یخ؛ یک شکل را انتخاب و استعداد پنهان خود را پیدا کنید!

آزمون شناسایی مادر واقعی نوزاد: اگر مادر نوزاد رو در 5 ثانیه پیدا کنی به تیزی یک مامور FBI هستی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 15 =

دکمه بازگشت به بالا