سرگرمیتست هوش

آزمون شناسایی فرد در خطر: اگه در عرض 5 ثانیه نفهمی جون کی در خطره باید از میادین خداحافظی کنی!

آزمون شناسایی فرد در خطر: سوالات هوش رای تقویت ذهن شما بسیار مفیدند، مهم نیست چند ساله هستید یا چه کاره هستید، در هر سن و در هر شرایط تست های هوش و معماهای تصویری برای فعال نگه داشتن فعالیت ذهنی شما بسیار مهم و اثرگذار هستند. آزمون شناسایی فرد در خطر نیز که امروز در اهل فان با شما به اشتراک گذاشته ایم ذهن شما را به چالش می کشد و کمک می کند کمی فسفر بسوزانید، البته اگر شما فردی هوشیار و باهوش هستید که همیشه از ذهنتان استفاده می کنید این تست را در 2 ثانیه حل می کنید!

این هم جالبه: آزمون شناسایی قاتل خانگی: کدام زن می خواهد همسر خود را به قتل برساند؟!

آزمون شناسایی فرد در خطر

در تصویر آزمون شناسایی فرد در خطر شما با خیابانی در یک شب مهتابی مواجه هستید. در تصویر دو ولگرد خیابانی و دختر بچه مدرسه ای دیده می شوند. احتمالا ولگردها تصمیم دارند از دخترک زورگویی کنند.حال وظیفه شما این است که مشخص کنید که جان کدام یک از افراد در تصویر در خطر است؟!

اینم ببین: آزمون شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه؛ فقط یه نابغه میتونه سریع بگه که اشتباه تصویر کجاست!؟

تصویر آزمون شناسایی فرد در خطر

آزمون شناسایی فرد در خطر

اینم قشنگه: تست روانشناسی آینه: آینه ای که دوست داری رو انتخاب کن تا بگم بزرگترین عیبت چیه؟

.

.

.

.

.

اینم ببین: معمای برداشتن شمس کم خطر: کدام مخزن را برای برداشتن انتخاب کنیم ایمن تر است؟

به کسانی که پاسخ آزمون شناسایی فرد در خطر را پیدا کردند تبریک می گویم. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، بهتر است بیشتر تلاش کنید و تمرکزتان را بیشتر کنید. تلاش بیشتر به معنای فعالیت بیشتر مغز است و ما مطمئن هستیم با افزایش فعالیت مغز، سطح توانائی های شناختی شما نیز افزایش پیدا می کند. پس 5 ثانیه دیگر نیز به خودتان فرصت دهید.

.

.

.

.

.

خب حالا تا اینجا که آمده اید احساس میکنم پاسخ را یافته اید و نمیخواهید خودتان را کلک بزنید و صرفا میخواهید پاسخ تان را چک کنید!

پاسخ آزمون شناسایی فرد در خطر

اگر به تصویر با دقت نگاه کنید متوجه یک موضوع دارک و ترسناک می شوید! دخترک تصویر که به نظر می رسید طعمه باشد یک انسان نیست و ممکن است یک خون آشام باشد، کافیست به خیابان نگاه کنید و متوجه شوید دخترک سایه ندارد! بنابراین 2 ولگرد درون تصویر جان شان در واقع در خطر است.

پاسخ آزمون شناسایی فرد در خطر

امیدواریم از آزمون شناسایی فرد در خطر داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیز الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

اینارو هم ببینید :

آزمون شناسایی آدم در معرض خطر؛به نظر شما چه کسی ممکن است با قطار تصادف کند!؟

شخصیت شناسی تصویری کوه یخ؛ یک شکل را انتخاب و استعداد پنهان خود را پیدا کنید!

آزمون شناسایی مادر واقعی نوزاد: اگر مادر نوزاد رو در 5 ثانیه پیدا کنی به تیزی یک مامور FBI هستی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا