سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی شاخ اینستاگرام؛ کدامیک از دختران تصویر در اینستاگرام، فالورهای زیاد دارد!؟

آزمون شناسایی شاخ اینستاگرام؛ در تصویر آزمون شناسایی شاخ اینستاگرام، سه شخص دیده می شود. هر کدام از این افراد یک اکانت اینستاگرام دارند. اما یکی از این افراد، چهره معروف اینستاگرام است و فالورهای زیادی دارد. شما باید در یک نگاه بتوانید این فرد را شناسایی کنید.

آیا با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن میتوانید این فرد را بشناسید؟

اینم ببین: آزمون شناسایی زندانی بیگناه؛فقط نابغه‌ها میتونن فرد بی‌گناه را در این تصویر شناسایی کنند!

یادتان باشد این آزمون دارای محدودیت زمانی می باشد و شما 12 ثانیه فرصت دارید تا جواب این معمای تصویری را بدهید،فقط یک نشانه کوچک می تواند به حل این معما کمک کند. اگر ذهنتان آرام است و می توانید تمرکز کنید، آماده باشید تا تصویر را ببینید. اما قبل از دیدن تصویر نفس عمیقی بکشید. چشمان خود را برای چند ثانیه ببندید و بعد آن را باز کنید. اکنون به تصویر زیر نگاهی بیندازید!

اینم جالبه: آزمون شناسایی مادر نوزاد داخل کلاس؛ می توانید بگویید، مادر نوزاد چه کسی می باشد!؟

تصویر آزمون شناسایی شاخ اینستاگرام

آزمون شناسایی شاخ اینستاگرام

اینم قشنگه: تست بینایی مرغ عشق: آیا چشمان عقابی دارید؟ 3 تفاوت موجود در تصویر را زیر 6 ثانیه پیدا کنید!

این معمای تصویری چندان سخت نیست. فقط نیاز است که با دقت، جزئیات تصویر را مورد بررسی قرار دهید. یک مسئله جزئی کوتاه می تواند به شما کمک کند تا راه حل را پیدا کنید. سوالات هوش شبیه سوال آزمون شناسایی شاخ اینستاگرام به شما کمک می کنند که جزئی نگر شوید.

سوالات هوش تصویری، شکل جالبی از پازل های هوش است که برای حل آن شما نیازمند استفاده از تمام مهارتهای شناختی خود هستید. یعنی دیدن، دقت کردن، فکر کردن و تمرکز کردن . برخی از سوالات هوش بدیهی به نظر می رسند، چرا که ما مغز خود را عادت داده ایم که کمتر بدیهیات را مورد توجه قرار دهد. اما در بسیار از مواقع بدیهیات و استدلال منطقی تنها راه حل ارائه پاسخ به سوالات هوش تصویری است.

به این ترتیب شما با توجه به این تصاویر معمایی، فکر و ذهن خود را از چهارچوب رایج خود خارج کرده و از تمام پتانسیل‌های ذهنی خود استفاده می کنید. آزمون امروز یکی از جدیدترین بازی‌های فکری است که در رسانه‌های اجتماعی بسیار همرسانی شده و ذهن بسیاری را مشغول کرده است.

اگرپاسخ را پیدا نکردید، اشکالی ندارد. می تواند یکبار دیگر تصویر را بررسی کنید. می توانید هر چند بار که می خواهید و می توانید آن را امتحان کنید تا بتوانید به جواب این معمای تصویری دست پیدا کنید.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی کشته شده: به نظر شما کدوم یکی احتمال مرگش بیشتره؟!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

شاید جالب باشه: آزمون شناسایی دانش آمور متقلب؛اگر ادعا داری زرنگی، دانش‌آموز متقلب را شناسایی کن!

پاسخ آزمون شناسایی شاخ اینستاگرام

گزینه درست علامتگذاری شده است. به فرد اول از سمت چپ دقت کنید. احتمالا او یک اینفلوئنسر یا شاخ اینستاگرام در مبحث زیبایی است. معمولاً محصولات زیبایی و صفحات مربوط به آن تعقیب کنندگان زیادی دارد. این زن نیز به نظر می رسد یک تبلیغ کننده محصولات زیبایی است. لذا به نظر می رسد به نسبت بقیه فالورهای بیشتری دارد.

پاسخ آزمون شناسایی شاخ اینستاگرام

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی شاخ اینستاگرام جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

این هم جالبه: آزمون شناسایی پدر واقعی؛ به دختر کوچک کمک کنید تا پدر واقعی خود را بشناسد!

امیدوارم از آزمون شناسایی شاخ اینستاگرام استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

معمای تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری، پازل های ویروسی یا منطقی شناخته می شوند. البته همه آنها به یک اندازه خنده دار هستند.

معماهای تصویری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است. آنها به دلیل همه گیری COVID-19 در شبکه های اجتماعی محبوبیت یافتند، زیرا بسیاری از کاربران به اشتیاق برای جلوگیری از سرایت در خانه های مربوطه خود ماندند. آنجا بود که آنها بازی های فکری ویروسی را به عنوان جایگزین های سرگرمی می دیدند. امروزه این چالش ها همه جا هستند. مانند تست بالا که کاربران را گیج کرده و افراد بسیاری در حل آن شکست خوردند.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری اهل فان تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی زندانی فراری زرنگ؛یکی از دو زندانی تصویر توانسته از زندان فرار کند، اما چگونه؟

شناسایی کارآگاه خصوصی پارک: کدام یک داره زرنگ بازی در میاره و یه کارگاه خصوصیه؟!

 آزمون شناسایی نوزاد تقلبی: کدام نوزاد تقلبیه و یک نوزاد واقعی نیست؟!

 آزمون دقت ذهن با پیدا کردن گربه،8 درصد افراد قادر به شناسایی گربه در عرض 10 ثانیه هستند!

 تست مغز جزئی بین؛چند چهره زن در این تصویر وجود دارد؟

 آزمون شناسایی زندانی بیگناه؛فقط نابغه‌ها میتونن فرد بی‌گناه را در این تصویر شناسایی کنند!

 فقط یک چوب کبریت رو حرکت بده تا معادله ریاضی درست بشه!| باهوشا تو 5 ثانیه موفق میشن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا