سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی زامبی کابین هواپیما: زامبی بازها بگن کدوم یکی از اینا زامبی هست؟!

آزمون شناسایی زامبی کابین هواپیما: همان گونه که زندگی امروز با چالش ها و مشکلات زیادی روبرو است. از جمله مشکلاتی که بشر را دچار نگرانی کرده، کمبود تحرک است. عدم تحرک جسمی و فکری راه رشد و موفقیت را مسدود کرده و انسان را به بیماری های مختلفی دچار کرده است. به باور دانشمندان، ضعف حافظه می تواند رابطه مستقیم با کاهش فعالیت های مغزی داشته باشد. افزایش فعالیت مغز خود به خود، منطق گرایی، دقت و تمرکز را افزایش می دهد.

میتونی پدر واقعی نوزاد را پیدا کنی: آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد؛ایا میتوانید حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد می باشد؟

بخش تفریح و سرگرمی وب سایت اهل فان، یک سوال هوش با جواب یا آزمون شناسایی زامبی کابین هواپیما برای شما آماده کرده است. شما باید فرد زامبی را در کابین خلبان شناسایی کنید. با آزمون شناسایی زامبی کابین هواپیما و مجله سرگرمی اهل فان همراه باشید.

خانواده واقعی رو پیدا کن: آزمون شناسایی خانواده ساختگی: فقط یه تیزبین می تونه خانواده واقعی رو از ساختگی تشخیص بده!

پدر واقعی دختر رو پیدا کن: آزمون شناسایی پدر واقعی دختر؛ میتونی پدر دختر را شناسایی کنی و دختر رو از سردرگمی در بیاری؟

آزمون شناسایی زامبی کابین هواپیما

آزمون شناسایی زامبی کابین هواپیما : آیا فکر می کنید که بسیار نکته سنج و تیزبین هستید!؟ اگر چنین احساسی دارید باید بتوانید در 5 ثانیه زامبی حاضر در کابین خلبان را شناسایی و هواپیما را از سقوط حتمی نجات دهید.

برای یافتن پاسخ آزمون شناسایی زامبی کابین هواپیما باید به تمام جزئیات صحنه توجه کامل داشته باشید. کافی است کمی تمرکز و دقت داشته باشید. نشانه های لازم در تصویر به شما ارائه شده است تا بتوانید در این سوال هوش موفق شوید.

نکته عجیب در مورد این معما این است که میلیون ها کاربر اینترنت وجود دارند که در این چالش شکست خورده اند. برای یافتن راه حل، علاوه بر داشتن مهارت های تصویری عالی، باید عقل سلیم داشته باشید. بنابراین با دقت به تمام جزئیاتی که در تصویر ظاهر می شود، نگاه کنید.شما فقط 6 ثانیه فرصت دارید.

اشتباه موجود در تصویر چیه: آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

تصویر آزمون شناسایی زامبی کابین هواپیما

آزمون شناسایی زامبی کابین هواپیما

.

.

.

.

.

اگر هنوز پاسخ را نیافته اید، عجله نکنید و سعی کنید پاسخ سوال را با اندکی صبر بیابید و سپس جوابی که می دهید را با پاسخ ما چک کنید،این تست نیازمند کمی شناخت و دیدن فیلم و سریال ها زامبی محور می باشد. پس کمی بیشتر به خود وقت بدهید و سپس به پایین بروید …

.

.

.

.

.

.

به نظرت کدوم شخص کارآگاهه: آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی؛ به نظر شما کدامیک از افراد زیر یک کارآگاه است!؟

کسایی که ادعا دارن ریاضیشون خوبه اینو حل کنن: آزمون شناسایی عدد 7؛فقط تیزبین ها قادرند تا در 3 ثانیه عدد 7 را در میان اعداد 2 پیدا کنند!

پاسخ آزمون شناسایی زامبی کابین هواپیما

اگر به مهماندار توجه کنید که یک زامبی شده است و چشمان و دستان او به مانند زامبی ها غیر طبیعی شده است، بعضی از کاربران به قطرات خون روی شانه خلبان سمت چپ اشاره کرده اند، که این دلیل خوبی برای زامبی شدن نخواهد بود و ممکن است به خاطر شرایط جسمی و فشار ارتفاع هواپیما این اتفاق افتاده، چون با توجه به دود شرایط هواپیما نورمال نیست!!!

پاسخ آزمون شناسایی زامبی کابین هواپیما

امیدواریم از پاسخ آزمون شناسایی زامبی کابین هواپیما رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

 به نظرت رییس بانک راست میگه یا سارق بانک؟! فقط یک نابغه میتونه در یک نگاه بگه!

 آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

آزمون شناخت خرابکار مراسم نامزدی:چه کسی مراسم نامزدی را با ریختن مارمالاد روی عروس بهم زد!؟

آزمون شناسایی دزد بانک؛ تنها یک ذهن خلاق می تواند دزد بانک را در این تصویر بیابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 1 =

دکمه بازگشت به بالا