سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی نمایشگاه نقاشی: به نظر شما این آثار متعلق به کدامیک از این هنرمندان است؟

آزمون شناسایی نمایشگاه نقاشی: سوالات و معماهای تصویری به بخش جدایی ناپذیر شبکه های اجتماعی تبدیل شده اند. شما می توانید با انجام انواع و اقسام بازی های فکری، مغز خود را ورزش و تمرین دهد. با تمرین مغز می توانید ذهن خود را آزاد و آرام کنید و با این کار بهترین زمینه را برای رشد و توسعه مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را فراهم کنید.

چه کسی راست میگه: به نظرت رییس بانک راست میگه یا سارق بانک؟! فقط یک نابغه میتونه در یک نگاه بگه!

با انجام بازی های فکری، سلول های خاکستری مغز وادار به فعالیت می شود. فعالیت مغز در بلند مدت از بیماری هایی مانند آلزایمر و فراموشی جلوگیری می کند. لذا شما با کمک سوالات هوش و دیگر بازی های فکری مجله خبری چشمک می توانید ذهن خود را فعال و آماده نگه دارید. اما لازم است به صورت مرتب و منظم به مانند ورزش صبحگاهی، دقایقی از طول روز را به انجام بازی های فکری اختصاص دهید. آزمون شناسایی نمایشگاه نقاشی از جمله آزمون هایی است که نگاه تیزبین شما و دقت تان می تواند به حل این آزمون کمک کند.

کدوم فرد از دست خرس زنده میمونه: آزمون شناسایی فرد نجات یافته: کدامیک از این دونفر خود را از چنگال خرس نجات پیدا می کنند!

نامزد دوماد چه کسی می باشد: آزمون شناسایی نامزد آقا داماد: کدومیک از این دو عروس عصبانی، خانم این آقا دوماد خوش تیپه!

آزمون شناسایی نمایشگاه نقاشی

اشتراک امروز تصویر آزمون شناسایی نمایشگاه نقاشی می تواند برای ذهن های خلاق یک چالش جدید باشد. چرا که باید برای حل این آزمون از نهایت دقت و تمرکز خود استفاده کنید. تنها یک ذهن متمرکز و یک نگاه تیزبین می تواند در زمان محدود این پازل، پاسخ این سوال تصویری را پیدا کند. برای سخت تر شدن این آزمون، سازنده معتقد است که حل آزمون شناسایی نمایشگاه نقاشی باید در یک نگاه صورت گیرد.

در آزمون شناسایی نمایشگاه نقاشی با گوشه ای از تصویر یک نمایشگاه عکس روبرو هستید. نمایشگاهی از آثار یک هنرمند آماتور برگزار شده است. تعدادی از هنرمندان در این تصویر حضور دارند. اما ما دقیقا نمی دانیم، این نمایشگاه مختص آثار کدامیک از هنرمندان است!به نظر شما این آثار متعلق به کدامیک از این هنرمندان است؟

به تصویر با دقت نگاه کنید. می توانید با یک نگاه این آزمون را حل کنید.

صاحب سگ چه کسی می باشد: آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

تصویر آزمون شناسایی نمایشگاه نقاشی

آزمون-شناسایی-نمایشگاه-نقاشی-3

پاسخ آزمون شناسایی نمایشگاه نقاشی

آیا اشتباه تصویر را پیدا کرید؟ ما به شما تبریک می گویئم. از این جهت که مغز خود را هر چند برای لحظات کوتاه ورزش داده اید. اگر هنوز خسته نشدید و تمام دارید خود آزمون شناسایی نمایشگاه نقاشی را حل کنید، می توانید به بالا برگشته و با دقت بیشتر به تصویر نگاه کنید.

بله کاملا مشخص است. باید به امضای یک از تابلو ها که کاملا مشخص است دقت می شد. این نمایشگاه آثار Olivia است و شما با کمک این نشانه می توانستید معما را حل کنید. بله برای این ازمون نیز قدرت دید و دقت حرف اصلی برای موفق شدن در آزمون را می زد.

.

.

.

.

.

دانش آموز موزمارو پیدا کن: آزمون شناسایی دانش آموز موزمار: به مدیر کمک کن دانش آموزی که الان دعوا کرده رو شناسایی کنه!

آدم ربا رو پیدا کن: آزمون شناسایی فرد مشکوک به آدم ربایی؛ به نظر شما کدامیک از افراد تصویر می تواند یک بچه دزد باشد!؟

آزمون-شناسایی-نمایشگاه-نقاشی-2

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

زوال عقل و بازی های فکری

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

 اگر بتونی در نگاه اول زن خلافکار رو پیدا کنی باید توی FBI استخدام بشی!

 آزمون شناسایی بیگانه در فروشگاه؛میتونی فضایی ها را در میان انسان های فروشگاه شناسایی کنید!؟

 آزمون شناسایی عدد 7؛فقط تیزبین ها قادرند تا در 3 ثانیه عدد 7 را در میان اعداد 2 پیدا کنند!

آزمون شناسایی افراد نابینا؛کدام یک از افراد در تصویر نابینا نیست!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + هجده =

دکمه بازگشت به بالا