سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی افراد نابینا؛کدام یک از افراد در تصویر نابینا نیست!

آزمون شناسایی افراد نابینا: بخش معمای تصویری مجله سرگرمی و هوش اهل فان جذاب ترین و جدیدترین سوالات و معماهای تصویر را با شما به اشتراک می گذارد. به باور بسیاری از کارشناسان حوزه سلامت، همان گونه که جسم برای حفظ سلامت خود نیازمند تحرک و ورزش است، مغز و ذهن نیز نیازمند فعالیت و ورزش کردن است.

تست رییس و کارمندم ببین: آزمون شناسایی رئیس و کارمند؛ اگر باهوشی، سریع بگو که رئیس و کارمند تصویر چه کسی می باشد؟

بر این اساس بازی های فکری و سوالات هوش تصویری می توانند بهترین گزینه برای فعالیت و ورزش مغز شما باشند. شما کافی است به صورت مرتب و روزانه انجام انواع و اقسام بازی های فکری را در برنامه روزانه خود قرار دهید. آزمون شناسایی افراد نابینا و نیز بازی های مشابه سبب می شود که شما برای پاسخگویی از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنیدکه این مسئله افزایش فعالیت های مغز را به همراه خواهد داشت. ناگفته نماندکه انجام منظم بازی های فکری، سبب توسعه و رشد مهارت های شناختی شما خواهند شد.

پدر دختر کوچولو رو پیدا کن: آزمون شناخت پدر دختر: اگه فکر می کنی نکته سنجی، سریع بگو پدر دختر کوچولو کدوم یکی از مرداست!؟

کدوم فرد از دست خرس زنده میمونه: آزمون شناسایی فرد نجات یافته: کدامیک از این دونفر خود را از چنگال خرس نجات پیدا می کنند!

آزمون شناسایی افراد نابینا

آزمون شناسایی افراد نابینا از جمله سوالات و معماهای تصویری است که ذهن شما را به خوبی درگیر خود خواهد کرد. شما برای پاسخگویی به این آزمون علاوه بر استفاده کامل از مهارت های شناختی باید از قوه تخیل و منطق خود نیز به نحو احسن استفاده کنید.

به باور سازنده آزمون شناسایی افراد نابینا ، تنها کسانی که دارای ذهنی خلاق و توانایی شناختی بالا باشند می توانند در زمان مشخص شده 6 ثانیه ای آن را حل کنند.

به هر روی شما با کمک بازی های فکری و معماهایی تصویری که در وب سایت مجله سرگرمی و هوش اهل فان منتشر می گردد، می توانید میزان توانایی شناختی خود را افزایش دهید. در آزمون شناسایی افراد نابینا شما با تصویر جالب روبرو هستید. یک روز بهاری است و سه شخص را در حال پیاده روی روزانه خود می بینید. در نگاه اول هر سه شخص نابینا به نظر می رسند، اما اگر خوب دقت کنید متوجه خواهید شد که یکی از این اشخاص واقعا نابینا نیست و به هر دلیلی تلاش می کند نابینا بودن را تجربه کند.

به نظر شما کدامیک از افراد تصویر نابینای واقعی هستند!؟ کدامیک نیز تلاش می کند نشان بدهد نابینا است!؟ به تصویر خوب نگاه کنید و سپس پاسخ دهید. مدت زمان شما برای پاسخگویی به آزمون شناسایی افراد نابینا فقط 6 ثانیه است.

چه کسی راست میگه: به نظرت رییس بانک راست میگه یا سارق بانک؟! فقط یک نابغه میتونه در یک نگاه بگه!

تصویر آزمون شناسایی افراد نابینا

آزمون-شناسایی-افراد-نابینا-1

.

.

.

.

.

کدوم خواهر دوقولو زن واقعی مرد می باشد: آزمون شناسایی ماریا؛به نظر شما کدام یک از این دو خواهر دوقلو، ماریا است؟

پاسخ آزمون شناسایی افراد نابینا

اگر زمان بیشتری برای بررسی جزئیات تصویر نیاز دارید، 5 ثانیه دیگر فرصت دارید. تلاش کنید در زمان باقی مانده نتیجه گیری کلی را داشته باشید. هر کسی ممکن است منطق و تحلیل خاص خود را داشته باشد. اما مهمترین مسئله پاسخ منطقی است.

شاید بیشتر افراد فرد وسطی را به عنوان کسی انتخاب کنند که واقعا نابینا نیست! اما اگر خوب دقت کنید متوجه می شوید که واقعا نابینا است. چون بزودی به درخت روبروی خودش برخورد خواهد کرد. فرد سمت راست یک نابینای واقعی است و این مسئله از سگی که به عنوان راهنمای او ایفای وظیفه می کند مشخص است.

اما فرد سمت چپ تصویر کسی است که واقعا نابینا نیست. چوبدستی او اصلا شباهتی به عصای سفید نابینایان یا روشن دلان ندارد. حتی به دریچه کانالی که از کنار آن عبور کرده است با تعجب نگاهی هم انداخته است. شما چه فکر کردید!؟ با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

دزد بانک رو گیر بیار و پلیسو از سردرگمی در بیار: آزمون شناسایی دزد بانک؛ تنها یک ذهن خلاق می تواند دزد بانک را در این تصویر بیابد.

آزمون-شناسایی-افراد-نابینا-2

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

 آزمون شناخت پدر دختر: اگه فکر می کنی نکته سنجی، سریع بگو پدر دختر کوچولو کدوم یکی از مرداست!؟

 آزمون شناسایی رئیس و کارمند؛ اگر باهوشی، سریع بگو که رئیس و کارمند تصویر چه کسی می باشد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا