سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی بیگانه در فروشگاه؛میتونی فضایی ها را در میان انسان های فروشگاه شناسایی کنید!؟

آزمون شناسایی بیگانه در فروشگاه؛ در تصویر آزمون شناسایی بیگانه در فروشگاه گروهی از افراد را مشاهده می کنید که در یک مرکز خرید برای پرداخت کردن مبلغ محصولات انتخابی مورد نظر خود صف کشیده اند. در نگاه اول همه چیز عادی است. اما اگر بهتر نگاه کنید، خواهید دید که اینگونه هم نمی باشد و آدم فضایی ها نیز در این صف دیده می شود. آیا می توانید این راز را کشف کنید؟

آیا میتوانید با توجه به تصویر و نشانه هایی که در آن وجود دارد موجودات فضایی رو شناسایی کنید؟

پلیس مخفی رو میتونی پیدا کنی: آزمون شناسایی پلیس مخفی؛ آیا می توانید پلیس مخفی را در 7 ثانیه شناسایی کنید!؟

این آزمون هم به ماند سایر آزمون های تصویری ما دارای محدودیت زمانی می باشد و تنها 8 ثانیه فرصت دارید تا بتوانید این معمای تصویری اهل فان را حل نمایید،پس با دقت به تصویر آزمون شناسایی بیگانه در فروشگاه نگاه بیندازید.

دانش آموز موزمارو پیدا کن: آزمون شناسایی دانش آموز موزمار: به مدیر کمک کن دانش آموزی که الان دعوا کرده رو شناسایی کنه!

دزد فروشگاه کدومه: آزمون شناسایی دزد فروشگاه؛ چه کسی از افراد موجود در تصویر از فروشگاه سرقت کرده است!؟

تصویر آزمون شناسایی بیگانه در فروشگاه

آزمون شناسایی بیگانه در فروشگاه

در ماه‌های اخیر، چالش ها، سوالات و تصاویر معمایی به یکی از مطالب پرطرفدار و محبوب در شبکه های اجتماعی تبدیل شده اند. چرا که این مطالب توانسته اند به عنوان سرگرمی اوقات فراغت مردم را پر کنند و هم اینکه می توانند با افزایش عملکرد مغز، زمینه رشد و توسعه مهارت های شناختی افراد را بهبود ببخشند.

لازم به ذکر است که این نوع چالش های تصویری به افراد کمک می کند تا سطح تمرکز، چابکی تصویری، مهارت ذهنی و خلاقیت خود را در حل تعارض بهبود ببخشند. با اهل فان و آزمون شناسایی بیگانه در فروشگاه همراه باشید.

شما با کمک سوال معمای تصویری امروز خواهید توانست، تیزبینی و نکته سنجی خود را به رخ همگان بکشید. شما در این ازمون باید بتواند در زمانی که مشخص شده است،بیگانگان فضایی را تشخیص دهید.

نامزد دوماد چه کسی می باشد: آزمون شناسایی نامزد آقا داماد: کدومیک از این دو عروس عصبانی، خانم این آقا دوماد خوش تیپه!

کدوم زن راستشو میگه: آزمون شناسایی مادر راستگو: چه کسی نوزاد مادر وسطی را دزدیده؟! از پاسخ شاخ در میاری!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

 

پاسخ آزمون شناسایی بیگانه در فروشگاه

می توانی بیگانه را در فروشگاه ببینی؟ اگر پاسخ را پیدا نکردید، جواب را که در تصویر علامتگذاری شده را بررسی کنید. اولین بیگانه پسری است که در صف آخر قرار گرفته است، زیرا دم عجیبی دارد که از بدنش خارج شده است. یکی از زن ها دو گوش دارد و زن دیگر تعداد انگشتان زیادی دارد.همینطور مردی که در جلوی تصویر وجود دارد بر روی دستانش پولک به مانند دوزیستان دارد،پس تمام کسانی که در این تصویر میبینید همه آدم فضایی می باشند.

پاسخ آزمون شناسایی بیگانه در فروشگاه

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به آزمون شناسایی بیگانه در فروشگاه جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی بیگانه در فروشگاه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

اینارم ببین:

 آزمون شناسایی فرد نجات یافته: کدامیک از این دونفر خود را از چنگال خرس نجات پیدا می کنند!

 به نظرت رییس بانک راست میگه یا سارق بانک؟! فقط یک نابغه میتونه در یک نگاه بگه!

 آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

 آزمون شناسایی عدد 7؛فقط تیزبین ها قادرند تا در 3 ثانیه عدد 7 را در میان اعداد 2 پیدا کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 19 =

دکمه بازگشت به بالا