سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی نامزد آقا داماد: کدومیک از این دو عروس عصبانی، خانم این آقا دوماد خوش تیپه!

آزمون شناسایی نامزد آقا داماد: شبکه های اجتماعی مملو از مطالب سرگرم کننده هستند. اما در این میان مطالبی همچون بازی های فکری که در قالب های مختلف ارائه می شوند بیشتر از هر چیزی سبب جلب توجه می شوند. این توجه از دو جهت قابل بررسی است. بازی های فکری وسوالات هوش تصویری و … بهترین گزنیه برای سپری کردن اوقات فراغت هستند. همچنین در کنار جنبه سرگرم کنندگی می توانند قدرت ذهن را افزایش دهند. با آزمون شناسایی نامزد آقا داماد با مجله سرگرمی اهل فان همراه باشید.

صاحب سگ چه کسی می باشد: آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

کارشناسان حوزه سلامت معتقدندکه توجه مستمر به بازی های فکری می تواند در بلندمدت علاوه بر اینکه مهارت های شناختی افراد را افزایش دهد، از سوی دیگر مانع از وقوع بیماری های مربوط به مغز در کهنسالی در افراد شود. پیشگیری از بیماریهایی نظیر فراموشی وغیره رابطه مستقیم با نوع تغذیه و نیز میزان فعالیت های مغزی دارد. آزمون شناسایی نامزد آقا داماد یک آزمون خاص است که می تواند برای لحظاتی ذهن و مغز شما را به چالش بکشید. مجله سرگرمی اهل فان هر روز جدیدترین و جذاب ترین سوالات هوش تصویری را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد.

پرستار ربات رو گیر بیار: آزمون شناسایی پرستار ربات؛به نظر شما کدوم یکی از این دو پرستار زن یک ربات می باشد!؟

دانش آموز موزمارو پیدا کن: آزمون شناسایی دانش آموز موزمار: به مدیر کمک کن دانش آموزی که الان دعوا کرده رو شناسایی کنه!

آزمون شناسایی نامزد آقا داماد

معمای تصویری که در آزمون شناسایی نامزد آقا داماد شما باید به آن پاسخگو باشید، یک تمرین عالی ورزشی برای مغز شماست. این معما سلول های خاکستری مغز شما را به چالشی اساسی دعوت می کند. به باور سازنده این معمای تصویرز از هر 10 نفر تنها 4 نفر توانسته اند در زمان مشخص شده 4 ثانیه ای بر معما غلبه پیدا کنند.

شما با کمک جزئیات و برخی نشانه می توانید این معما را حل کنید. جزئیات در تصویر قابل مشاهده است و اگر تمرکز و دقت شما در حد مناسبی باشد، به راحتی می توانید سوال تصویری موجود را حل کنید. شما در آزمون شناسایی نامزد آقا داماد با تصویری جذابی روبرو هستید. دو عروس مدعی هستند که نامزد اقای داماد هستند! اما کدامیکی راست می گوید؟ کدامیک نامزد واقعی آقای داماد است؟با تصویر با دقت نگاه کنید. شما تنها 4 ثانیه فرصت دارید.

تصویر آزمون شناسایی نامزد آقا داماد

آزمون شناسایی نامزد آقا داماد

خون آشام رو میتونی گیر بیاری: آزمون شناخت خون آشام: اگرتیزبینی فوق العاده داری، جوان خون آشام را شناسایی کن!

.

.

.

.

.همانطور که اشاره شد برای یافتن پاسخ باید تمام زوایا و جزئیات تصویر را تحلیل کنید تا در نهایت به پاسخ دست پیدا کنید. احتمالا حدس زده باشید که پاسخ سوال معمایی ما کدام است. اما برای کسانی که هنوز به نتیجه نرسیده اند یک فرصت کوتاه دیگر هم می دهیم. می توانید 3 ثانیه دیگر به جزئیات تصویر نگاه بیندازید.

کسایی که ادعا دارن ریاضیشون خوبه اینو حل کنن: تست هوش ریاضی معادله اعداد 7: !اگه نتونی این تست ریاضی رو حل کنی، بهتره ابتدایی رو از اول بخونی

.

.

.

.

.

نامزد زن رو میتونی پیدا کنی: آزمون شناسایی نامزد زن:تیزبین‌ها در یک نگاه نامزد حقیقی زن را شناسایی می‌کنند!

پاسخ آزمون شناسایی نامزد آقا داماد

عروس سمت چپ درست می گوید. به انگشتر حلقه او و آقای داماد دقت کنید. همچنین او از ادعای زن مقابلش که فقط یک دسته گل به دست گرفته است کفری شده است و می خواهد تمام عصبانیتش را بر سر او خالی کند.

پاسخ آزمون شناسایی نامزد آقا داماد

امیدواریم از پاسخ آزمون شناسایی نامزد آقا داماد رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلیل خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

 آزمون شناسایی خون آشام در جمع دوستان؛به نظر شما کدوم فرد از این جمع یک خون آشام می باشد؟

 آزمون شناسایی قاتل فست فود: اگر در یک نگاه قاتل را شناسایی کنی، میتوانی کارگاه خوبی شوی!

 آزمون شناسایی دزد الماس:به نظر شما چه کسی از فروشگاه الماس سرقت کرده است!؟

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. دلایل اصلی رو نگفتین، زن سمت چپ شیش انگشت داره که این امکان داره، زن سمت راست هم دو گوش داره که میتونه تل باشه، در این صورت زن سمن چپ رو انتخاب میکنیم که حلقه داره

  2. زن سمت راست ۲ تا گوش داره
    زن سمت چپ ۶ تا انگشت داره
    ولی زن سمت چپ حلقه دستشه و اقا دوماد هم حلقه دستشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 7 =

دکمه بازگشت به بالا