سرگرمیتست هوش

معمای علمی سرما و گرما؛ اگر این دو نفر 24 ساعت در این شرایط باشند، چه کسی زودتر می میرد؟

معمای علمی سرما و گرما؛در معمای علمی سرما و گرما باید سعی کنید بفهمید که کدام یک از افراد تصویر، شانس بیشتری برای زنده ماندن دارند. شما در این معما و آزمون می توانید اثبات کنید که تا چه اندازه می توانید دقت و تمرکز داشته باشید و به اسانی چالش ها و آزمون ها را پاسخ دهید.

میتونی پدر واقعی نوزاد را پیدا کنی: آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد؛ایا میتوانید حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد می باشد؟

در این آزمون جدید سایت اینترنتی اهل فان شرکت کنید و مهارت ها و دانش خود را به چالش بکشید. شما در معمای علمی سرما و گرما خواهید فهمید که امکان زنده ماندن انسان در شرایطی که در تصویر می بینید، چقدر است. شما برای پاسخگویی به این آزمون نیازمند آن هستید که دروس زیست شناسی خود را خوب به یاد داشته باشید.

خانواده واقعی رو پیدا کن: آزمون شناسایی خانواده ساختگی: فقط یه تیزبین می تونه خانواده واقعی رو از ساختگی تشخیص بده!

پدر واقعی دختر رو پیدا کن: آزمون شناسایی پدر واقعی دختر؛ میتونی پدر دختر را شناسایی کنی و دختر رو از سردرگمی در بیاری؟

 

تصویر معمای علمی سرما و گرما

معمای علمی سرما و گرما

اشتباه موجود در تصویر چیه: آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

شما برای پاسخ دادن به این آزمون دارای محدودیت زمانی 10 ثانیه ای می باشید ،پس تمام تمرکز و دقت خود را معطوف به تصویر کنید و سعی کنید از خاطرات درسهای علوم زیستی خود که در گوشه و کنار مغزتان نهفته شده است کمک بگیرید.

موفقیت در معمای علمی سرما و گرما کمی سخت و پیچیده است، به همین دلیل به شما توصیه می کنیم تمام مهارت های خود را متمرکز کنید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن پاسخ صحیح را بدهید.آیا اماده اید؟

زمان شما به پایان رسیده است! امیدواریم توانسته باشید به پاسخ رسیده باشید و اگر هم نتوانستید به پاسخ دست پیدا کنید ما در پایین صفحه جواب این معما را گذاشته ایم. حل این ماموریت به این راحتی نبود، زیرا باید تجزیه و تحلیل می کردید که هر مرد جوان چگونه می تواند زنده بماند.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

کدوم فرد هنری واقعی می باشد: آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

پاسخ معمای علمی سرما و گرما

به باور بسیاری از دانشمندان علوم زیستی، هوای سرد باعث می شود که یک جوان در برف به لرزه درآید و ماهیچه های او برای گرم ماندن شل شوند. او زمان بیشتری زنده خواهد ماند. اما در نهایت سرمای هوا باعث کرختی و بی تحرکی او شده و در نهایت فرد فوت می کند. اما اگر در بیابان با درجه هوای بالای 50 درجه بدون پوشش لباس و آب باشید، امکان تلف شدن در زمان کمتر بیشتر از هوای سرد است.

پاسخ معمای علمی سرما و گرما

جواب علمی و دقیق:اگر دمای مرکزی بدن به زیر ۲۵ درجه سلسیوس برسد مرگ (به احتمال قوی) بدون بازگشت اتفاق می‌افتد. در دماهای بسیار پایین (منفی ۴۰ درجه و بیشتر) سرمازدگی بسیار سریع اتفاق می‌افتد و اگر فرد لباس مناسب نداشته باشد وقوع سرمازدگی سبب پارگی سلولها و کریستالی شدن مایع داخل سلولها شده و مرگ برگشت‌ناپذیر به همراه دارد.

در محدوده منفی یک درجه تا منفی ۳۰ درجه، سرمازدگی مراحل آهسته‌تری داشته و ابتدا لرز رخ می‌دهد و مغز تلاش می‌کند اندامها را حفظ نماید اما در ادامه و برای حفظ اعضای داخلی، ناگزیر به قربانی کردن اندامهای خارجی می‌شود و با منقبض شدن عروق محیطی، گردش خون تا حد امکان در اعضای داخلی (قلب، کبد، کلیه و…) برقرار می‌شود.

مرگ بر اثر گرما
بدن به طور معمول دمای خودش را در حدود ۳۷ درجه تنظیم می‌کند، اما هنگامی که گرمای شدید می‌آید، کنترل خود را از دست داده و گرما بر آن غلبه می‌کند. دفاع بدن در برابر گرما، عرق کردن است و با این کار خون غلیظ می‌شود و احتمال لخته شدن آن افزایش می‌یابد. داغ شدن پوست فشار زیادی به سیستم قلبی عروقی وارد می‌کند و احتمال حمله قلبی را افزایش می‌دهد، زیرا سیستم قلبی عروقی شما تلاش بیشتری می‌کند تا خون را به بافت‌های شما منتقل کند.

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیز الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

اینارم ببین:

اولین چیزی رو که در تصویر ببینی نشون میده آدم مسئولیت پذیر هستی یا خیر

آزمون شناسایی زامبی کابین هواپیما: زامبی بازها بگن کدوم یکی از اینا زامبی هست؟!

آزمون شناسایی قاتل در ساختمان؛فقط یک باهوش می‌تواند در 7 ثانیه قاتل را در تصویر شناسایی کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا