سرگرمیمعمای تصویری

تو این اوضاع بی شوهری زن متقلب رو شناسایی کن و مرد رو نجات بده!

سوال معمایی شناخت همسر: یکی از مهمترین و پربازدیدترین مطالب موجود در هر وب سایت، سوالات هوش و دیگر بازی های فکری این وب سایت ها است. شاید دلیل این اقبال، جدا از جنبه سرگرمی آنها، فراهم نمودن زمینه برای ورزش مغز و ذهن می باشد. این سوالات می توانند ذهن هر کسی را به چالش بکشند. همین چالش سبب می شود که فعالیت های مغزی افزایش یابد.

اشتباه موجود در تصویر چیه: آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

افزایش فعالیت های مغزی می تواند در آینده جلو بسیاری از بیماری های مربوط به مغز را بگیرد.با سوال معمایی شناخت همسر با مجله سرگرمی اهل فان همراه باشید و تلاش کنید با به چالش کشیدن توانائیهای شناختی خود، همسر واقعی مرد را در کمتر از 5 ثانیه شناسایی کنید.

میتونی پدر واقعی نوزاد را پیدا کنی: آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد؛ایا میتوانید حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد می باشد؟

خانواده واقعی رو پیدا کن: آزمون شناسایی خانواده ساختگی: فقط یه تیزبین می تونه خانواده واقعی رو از ساختگی تشخیص بده!

سوال معمایی شناخت همسر

سوالانت معمایی همیشه جذاب هستند. هر کسی دوست دارند که میزان دقت، هوش و تیزبنی خود را محک بزند. برای محک زدن نیاز به ابزارهایی است، اما این ابزارهای چه چیزهایی می تواند باشد. محققان معتقدند که بازی های فکری، تست ها، سوالات هوش، پازل های تصویری و … همگی می توانند زمینه را برای محک زدن مهارتهای شناختی ما فراهم کنند.

در سوال معمایی شناخت همسر شما با یک تصویر معمایی جذاب و در عین حال چالش برانگیز روبرو هستید. شما باید بتوانید این سوال معمایی موجود را در کمتر از 5 ثانیه حل کنید. یادتان باشد برای پیدا کردن پاسخ، باید به نشانه ها توجه کنید. نشانه ها به شما کمک می کنند که بهتر عمل کنید و زودتر به جواب برسید. اگر آماده هستید به تصویر ذیل مراجعه کنید و همسر واقعی مرد را شناسایی کنید!؟

پدر واقعی دختر رو پیدا کن: آزمون شناسایی پدر واقعی دختر؛ میتونی پدر دختر را شناسایی کنی و دختر رو از سردرگمی در بیاری؟

تصویر سوال معمایی شناخت همسر

سوال معمایی شناخت همسر

.

.

.

.

.

احتمالا اگر به این قسمت از متن سوال معمایی شناخت همسر رسیده اید، شما پاسخ را پیدا کرده اید. اگر هنوز نتوانستید پاسخ را پیدا کنید می توانید به بالا برگشته و دوباره شانس خود را امتحان کنید. اگر هم خسته شده اید می توانیم به شما یک راهنمایی کنیم. به دنبال یک خالکوبی باشید.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال معمایی شناخت همسر

بله کاملا درست است. باید به خالکوبی گردن دو زن دقت کنید که در کدام قسمت گردن قرار دارد. شما اگر در تصویر عروسی خوب دقت کنید مشاهده خواهید کرد که خالکوبی دقیقا در سمت چپ قرار دارد. لذا زن سمت چپی، همسر واقعی مرد درون تصویر است

پاسخ سوال معمایی شناخت همسر

امیدواریم از پاسخ سوال معمایی شناخت همسر رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلیل خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

 آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

آزمون شناسایی زامبی کابین هواپیما: زامبی بازها بگن کدوم یکی از اینا زامبی هست؟!

آزمون شناسایی فرد دروغگو: اگر مثل شرلوک هولمز هوش کارگاهی داشته باشی در ثانیه میفهمی دروغگو کیه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا