سرگرمیتست هوش

آزمون شناسایی مادر پسر بچه؛اگه هوش منطقی‌ات بالا باشه، راحت مادر پسر بچه عکس رو شناسایی می کنی!

آزمون شناسایی مادر پسر بچه: آیا شما می توانید در کمتر از 3 ثانیه مادرکودک را در تصویر ذیل شناسایی کنید!؟ یک ذهن خلاق و یک چشم تیزبین به خوبی می تواند مادر کودک را شناسایی کند. آزمون شناسایی مادر پسر بچه از جمله آزمون هایی است که نکته سنجی و تیزبینی شما کلید حل سوال خواهد بود. شما با رمزگشایی آزمون شناسایی مادر پسر بچه می توانید اثبات کنید که از سطح بالای تیزبینی و همچنین نکته سنجی برخوردار هستید.

اشتباه موجود در تصویر چیه: آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

از رمزگشایی و حل آزمون ها و سوالات هوش تصویری لذت می برید!؟ آیا می دانید که حل روزانه سوالات تصویری می تواند در رشد توانایی ها و مهارت های شناختی شما موثرند؟ در صورت پاسخ مثبت، پس هر روز باید بخش هوش مجله سرگرمی و هوش اهل فان را دنبال کنید تا با جدیدترین و چالشی ترین معماها و آزمون های تصویری خود و توانائی هایتان را محک بزنید. با مجله سرگرمی و هوش اهل فان و آزمون شناسایی مادر پسر بچه همراه باشید.

خانواده واقعی رو پیدا کن: آزمون شناسایی خانواده ساختگی: فقط یه تیزبین می تونه خانواده واقعی رو از ساختگی تشخیص بده!

پدر واقعی دختر رو پیدا کن: آزمون شناسایی پدر واقعی دختر؛ میتونی پدر دختر را شناسایی کنی و دختر رو از سردرگمی در بیاری؟

آزمون شناسایی مادر پسر بچه

بنابر آنچه در سطور بالا اشاره شد، ثابت کنید که طرفدار جالب ترین و پیچیده ترین چالش های تصویری هستید که سعی می کنید در زمان مشخص شده بر آن ها غلبه کنید. هزاران نفر به دنبال سخت‌ترین چالش‌های بصری برای مبارزه با کسالت و بهبود مهارت‌های خود در عرض چند ثانیه هستند. از این نظر، چالش جدیدی را به شما ارائه می کنیم که تنها تیزبین ترین افراد موفق به غلبه بر آن شده اند.

آیا می توانید با دقت و تمرکز و همچنین تیزهوشی خودتان در کمتر از 3 ثانیه مادر کودک تصویر را شناسایی کنید؟ تنها 16 درصد از افرادی که در این چالش شرکت کرده اند، موفق به حل آن در زمان مشخص شده 3 ثانیه ای شده اند. بیائید با ازمون و داستان جدیدش آشنا شویم. در این چالش می‌توانید دو زن و یک پسر بچه را مشاهده کنید که مدعی هستند مادر این پسر بچه هستند. با توجه به تصویر و نشانه های موجود شما باید مادر این کودک را در آزمون شناسایی مادر پسر بچه شناسایی کنید.

زمان شما فرا رسیده است! شما فقط 3 ثانیه فرصت دارید تا مادر کودک را در این تمرین تصویری پیدا کنید. به یاد داشته باشید که باید از تقلب اجتناب کنید و تمام جزئیات را رعایت کنید.

میتونی پدر واقعی نوزاد را پیدا کنی: آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد؛ایا میتوانید حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد می باشد؟

تصویر آزمون شناسایی مادر پسر بچه

آزمون شناسایی مادر پسر بچه

پاسخ آزمون شناسایی مادر پسر بچه

اگر نتوانستید در زمان3 ثانیه ای این معما را حل کنید، می توانید از شانس دوم خود استفاده کنید. یادتان باشد که هر چه بیشتر این آزمون ها و بازی ها را انجام دهید در رشد توانائیهای شما بیشتر موثر است. شما می توانید در کمتر از 3 ثانیه در تلاش دوم این معما یا ازمون را شناسایی کنید.

.

.

.

.

کدوم فرد هنری واقعی می باشد: آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

پاسخ آزمون شناسایی مادر پسر بچه

پاسخ آزمون شناسایی مادر پسر بچه:برخی معتقد بودند که مادر کودک، زن سمت چپی است. کودک کار اشتباهی انجام داده و از دست مادر خود فرار کرده و از ترس کتک خوردن به یک زن غریبه پناه برده است. اما طراح آزمون معتقد است که مادر کودک زن سمت راستی است. نوع حمایتی که مادر از کودک انجام داده، لباس تمیزی که کودک به تن دارد و حتی رنگ چشمان او با زن سمت راست یکی است. اگر دقت کنید لباس های زن سمت چپ کثیف و پاره است و احتمالاً او یک بی خانمان است.

امیدوارم از آزمون شناسایی مادر پسر بچه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش هوش مجله سرگرمی و هوش اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

امیدوارم از آزمون شناسایی مادر پسر بچه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

این رو هم ببینید:

تست هوش ریاضی معادله اعداد 7: !اگه نتونی این تست ریاضی رو حل کنی، بهتره ابتدایی رو از اول بخونی

تست هوش نوستالژی: چوپان، گرگ و گوسفندان را بدون خطر از رودخانه عبور دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا