سرگرمیتست شخصیت

تست شخصیت گربه ملوس: گربه مورد علاقه تان شخصیت شما را فاش می کند! بیا و ببین..

تست شخصیت گربه ملوس: تست های شخصیت شناسی تصویری! هر روز با انواع و اقسام این تست ها روبرو می شویم. اما آیا واقعا این تست ها حرفی برای گفتن دارند. دکتر دیوید هینوی در آکادمی عصب شناسی دانشگاه ماساچوست به این سوال ما پاسخ داد. او معتقد است که همه این تصاویر نمی توانند درست باشند. اما بخش قابل توجهی از این تصاویر توسط روان شناسان ابداع شده اند، تا زوایای شخصیتی افراد را مورد بررسی قرار دهند. در تست امروز مجله اهل فان با تصویر جالبی روبرو هستیم. شما باید بگوئید کدام یک از گربه ها را در تصویر تست شخصیت گربه ملوس دوست دارید!

این هم جالبه: استرس و نگرانی داری؟ فقط با انتخاب یکی از این تصویرها متوجه شو از چی نگرانی!

تست شخصیت گربه ملوس

یک تست تصویری به شما امکان می دهد بیشتر در مورد شخصیت خود بدانید. کاری که باید در تست امروز انجام دهید این است که به تصویری که در زیر قرار دارد نگاه کنید و بگویید کدام گربه را دوست دارید و سپس به پایین رفته و نتیجه مربوط به انتخاب تان را بخوانید و از نتیجه شگفت زده شوید!

اینم قشنگه: آزمون شناسایی زن در شرف ازدواج؛کدام زن زندانی ماریا است و به زودی ازدواج میکند؟

تصویر تست شخصیت گربه ملوس

تست شخصیت گربه ملوس

.

.

اینم ببین: تست شخصیت شناسی شعله آتش: آیا شما فردی صادق هستید یا دروغگو؟!

نتایج تست شخصیت گربه ملوس

خب اگر گربه مورد علاقه تون رو انتخاب کردین بهتره که نتایج رو بهتون نشون بدیم پس لطفا با اهل فان همراه باشین و در ادامه نتایج رو ببینید:

اینم قشنگه: تست هوش ساخت مربع برای بچه مهندس ها، فقط مهندسان آینده میتونن اینو حل کنن!

گربه شماره 1

اگر در تست شخصیت گربه ملوس، گربه شماره 1 را انتخاب کردید، به این معنی است که شما فردی درون گرا هستید و بنابراین در میان جمع احساس راحتی نمی کنید. با این حال، این شما را از دوستی واقعی برای افراد مهم زندگیتان باز نمی دارد. وقتی عزیزانتان به کمک و حمایت شما نیاز دارند همیشه در کنارشان هستید.

اینم ببین: آزمون تمرکز شناسایی با حیوان متفاوت،در یک نگاه کرگدن را در تصویر شناسایی می‌ تونید؟!

گربه شماره 2

اگر شماره 2 را در تست شخصیت گربه ملوس انتخاب کردید، در همه چیز زندگی خود یک کمال گرا هستید. شما در هر کاری که انجام می دهید تمام تلاش خود را می کنید و از دیگران نیز می خواهید که همین کار را انجام دهند. با این حال، همه مثل شما نیستند، شما باید این را یاد بگیرید تا ارتباطات قوی تر و پایدارتر ایجاد کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی نقاش نمایشگاه: کدام یکی نقاش این آثار هنری است؟! در 3 ثانیه بگو

گربه شماره 3

اگر گربه شماره 3 را انتخاب کردید باید گفت که شما فردی بسیار وابسته به احساسات خود هستید. این احساسات به خصوص در ارتباط با دگیران بیشتر نمود پیدا می کند. برای اینکه از احساسات خود خسته نشوید، به دنبال آن باشید که هر آنچه را که احساس می کنید از طریق هنر بیان کنید.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی دزد غذا؛ میتوانید بگویید چه کسی غذای همکار خود را خورده است؟

گربه شماره 4

شما یک فرد سرگرم کننده هستید. ماموریت شما این است که اطرافیانتان را خوشحال کنید، بنابراین دائماً آنها را تشویق می کنید که دنیا را با خوش بینی و قدردانی بیشتری ببینند.

 

گربه شماره 5

اگر گربه شماره 5 را در تست شخصیت گربه ملوس انتخاب کردید، شما فردی بسیار مراقب هستید. شما مدام محیط خود و افراد اطرافتان را تجزیه و تحلیل می کنید و قبل از بیان نظرتان خیلی خوب فکر می کنید.

 

گربه شماره 6

اگر گربه شماره 6 را  انتخاب کرده اید، شما فردی متمرکز و با انگیزه برای رسیدن به اهداف خود هستید. شما نمی ترسید یا تنبل نیستید که سخت کار کنید تا به هر چیزی که می خواهید برسید.

.

.

امیدواریم از تست شخصیت گربه ملوس رضایت داشته باشید و توانسته باشیم با این تست تا حدودی شخصیت کلی را بیان کنیم. هرچند که باید گفت تست شخصیت مجموعه ای از پارامترهای مختلف باید در کنار هم قرار داده شود و هیچوقت این تست ها به صورت 100 درصد شخصیت شما را نشان نمی دهد و ممکن است بخشی یا قسمتی از شخصیت تان را نشان دهد.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

شخصیت چیست؟

شخصیت مجموعه ای از نگرش ها و رفتارهایی است که هر فردی به گونه ای متفاوت از خود بروز می دهد. به اندازه افراد در زندگی شخصیت های مختلف وجود دارد. هیچ کس از نظر شخصیتی شبیه هم نیست. همانطور که اثر انگشت هر فرد متفاوت است، شخصیت ها نیز متفاوت هستند. بسط های فرعی زیادی در شخصیت وجود دارد. هیچ تعریف واحدی وجود ندارد. اما ساختاری است که انسان را به عنوان یک موجود مشخص می کند.

عوامل موثر بر رشد شخصیت کدامند؟

1- عوامل ارثی: مطالعاتی که برای تعیین نقش ویژگی های شخصیتی در شکل گیری انجام شده است، زمینه ای را به نام ژنتیک رفتاری آشکار کرده است. این رشته مطالعاتی سعی دارد مشخص کند که ویژگی های شخصیتی تا چه حد می تواند ارثی باشد. به عبارت دیگر، سعی می کند کشف کند که چه مقدار از ویژگی های شخصیتی ما توسط انتقال ژنتیکی از اجداد ما تعیین می شود.

2- عوامل محیطی: شامل کلیه عوامل غیر ژنتیکی مؤثر بر رفتار می شود. اینها؛ تجارب یادگیری، ویژگی های خانواده و خانواده و ویژگی های فرهنگی که در آن زندگی می کنند.

اینارو هم ببینید :

شخصیت شناسی تصویری کوه یخ؛ یک شکل را انتخاب و استعداد پنهان خود را پیدا کنید!

تست شخصیت شناسی جالب: بگو اول کدوم کارو می کنی تا بگم چجور آدمی هستی!

تست شخصیت دست قلاب کردن: متوجه شوید دوستان تان با شما صادق هستند یا نه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا