سرگرمیتست بینایی

آزمون تمرکز شناسایی با حیوان متفاوت،در یک نگاه کرگدن را در تصویر شناسایی می‌ تونید؟!

آزمون تمرکز شناسایی با حیوان متفاوت: چالش‌های تصویری هر روز در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند فیس‌بوک و توییتر منتشر می شوند و طرفدارن زیادی پیدا کرده اند. شده‌اند. امروز ما یک پازل تصویری شگفت انگیز جدید را برای شما آماده کرده ایم که توانائیهای شناختی شما را به چالش می کشد. شما باید بتوانید حیوان متفاوت را در میان دسته فیل ها را در یک نگاه شناسایی کنید. با آزمون تمرکز شناسایی حیوان متفاوت با اهل فان همراه باشید.

جالب است: آزمون شناسایی دزد لباس؛ دزد لباس را در میان زنان تصویر شناسایی کنید!

آزمون تمرکز شناسایی با حیوان متفاوت

چالش‌های تصویری با قرار دادن تصویری متفاوت با روند کلی تصویر، تلاش می کنند تا قدرت تمرکز، دقت و حتی بینایی شما را به چالش بکشند. این چالش ها می توانند باعث سردرگمی کاربران شود، به خصوص کاربرانی که کمتر بازی های فکری و معمایی را انجام می دهند. در ازمون تمرکز شناسایی حیوان متفاوت شما باید بتوانید در یک نگاه کرگدن را در میان دسته فیل ها شناسایی کنید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

اینم ببین: ضریب هوشی خود را با حرکت دادن یک چوب کبریت و اصلاح معادله ارزیابی کنید!

تصویر آزمون تمرکز شناسایی با حیوان متفاوت

آزمون تمرکز شناسایی با حیوان متفاوت

شاید بپسندید: آزمون شناسایی نقاش نمایشگاه: کدام یکی نقاش این آثار هنری است؟! در 3 ثانیه بگو

.

.

.

.

.

.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی دزد غذا؛ میتوانید بگویید چه کسی غذای همکار خود را خورده است؟

امیدوارم همه شما توانسته باشید، چالش امروز را حل کرده باشید. هدف از این چالش تصویری در کنار تفریح و سرگرمی افزایش عملکرد مغز شماست. افزایش عملکرد می تواند به افزایش قدرت تمرکز و دقت شما بینجامد و جزئی نگری را در شما افزایش دهد. ما به شما توصیه می کنیم این تست ها و چالش های اتصویری را در جایی که سر و صدای زیادی نباشد، انجام دهید تا بتوانید بهتر تمرکز کنید.

شاید جالب باشه: با این تست روانشناسی انتخاب بازمانده متوجه شو که احساساتت چگونه است؟!

پاسخ آزمون

احتمال دارد کسانی نیز تاکنون نتوانسته باشند، کرگدن را بیابند. می توانید برای دیدن کرگدن به پایین صفحه مراجعه کنید. همانطور که در حل این چالش مشاهده می کنید، کرگدن در قسمت بالایی تصویر و صورتش در پشت سنگ پنهان شده است. با این حال، پیدا کردن آن دشوار است زیرا این کرگدن هم کاملا به رنگ فیل است.

.

.

.

اینم قشنگه: آزمون شناسایی فرد مرده؛براساس شواهد موجود در تصویر، چه کسی ممکن مرده است!؟

آزمون تمرکز شناسایی با حیوان متفاوت-پاسخ

آیا چالش را دوست داشتید؟ فکر می کنید برای شما خیلی راحت بود؟ خوب، اگر توانستید با این چالش روبرو شوید، به شما تبریک می‌گوییم. و اگر نه، پس ناامید نشوید زیرا افراد زیادی مانند شما هستند که نمی توانند این کار را انجام دهند. آیا می خواهید چالش های بیشتری از این دست ببینید؟ در اینجا به شما می گوییم که چگونه این کار را انجام دهید.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید، به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تصاویر توهم نوری

گاهی اوقات، آنچه در برخی از تصاویر ظاهر می شود، آن چیزی نیست که به نظر می رسد. برای درک آن باید روی ذهن خود تمرکز کنیم. این تصاویر به عنوان توهمات نوری شناخته می شوند. عکس هایی با انواع توهمات نوری در حال حاضر در رسانه های اجتماعی ترند هستند.

حل تصاویر توهم نوری، گاهی اوقات می توانند هم سرگرم کننده و هم چالش برانگیز باشند. برخی از معماها ممکن است فقط چند ثانیه طول بکشد تا شما حل کنید، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای شما مدت زمان زیادی طول بکشد.

اینا رو هم ببینید:

آزمون بینایی حرف خاص:آیا می‌توانید در 10 ثانیه، حرف O را در بین حروف a پیدا کنید!

تست قدرت بینایی شش حیوان ،افراد تیزبین می توانند همه موجودات استتار شده در تصویر را پیدا کنند!

تست شخصیت میزان سخاوتمندی: با این تست متوجه شو که دوستت خسیسه یا بخشنده!

معمای شناسایی زندانی فراری؛باهوشا بگن چه کسی از زندان فرار کرده است؟

 تست هوش ساخت مربع برای بچه مهندس ها، فقط مهندسان آینده میتونن اینو حل کنن!

تست هوش جمع اعداد: حتی شاگرد زرنگ ها اشتباه جواب میدن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا