سرگرمیتست شخصیت

تست شخصیت شناسی جالب: بگو اول کدوم کارو می کنی تا بگم چجور آدمی هستی!

تست شخصیت شناسی جالب: بسیاری از کارهایی که ما به طور مرتب در زندگی انجام می دهیم بدون اینکه فکری بکنیم می توانند شخصیت ما را به وضوح ترسیم کنند. به عنوان مثال می توان به زبان بدن یا عادات روزانه اشاره کرد. یکی از برجسته ترین شاخص ها، انتخاب هایی است که ما در مورد اشیاء معمولی روزمره مانند گوشی های هوشمند انجام می دهیم.تست شخصیت شناسی جالب امروز یک مثال عالی خواهد بود. این تست شخصیت از شما هیچ سوال لفظی نخواهد پرسید. در عوض، این یک تصویر ساده است که سناریوی بسیار معمولی را به تصویر می کشد که ممکن است هر روز برای هر یک از ما اتفاق بیفتد.

اینم ببین: معمای برداشتن شمس کم خطر: کدام مخزن را برای برداشتن انتخاب کنیم ایمن تر است؟

تست شخصیت شناسی جالب

به تصویر زیر با دقت کنید:

تصویر تست شخصیت شناسی جالب

درباره تست شخصیت شناسی جالب

تصور کنید وارد اتاقی می شوید و این وضعیت را می بینید: تلفن زنگ می زند، کتری در حال جوشیدن است، کودک گریه می کند و سگ نیز مبل را می خراشد! بسیاری از اتفاقات آزاردهنده در عین زمان رخ می دهد. کدام مشکل را ابتدا حل می کنید؟ شما فقط می توانید یکی را انتخاب کنید! پاسخ شما نشان دهنده شخصیت شما خواهد بود.

اتفاقاً زمان زیادی را صرف نکنید. در اینجا هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد. فقط یکی را انتخاب کنید که در ابتدا به نظر شما می رسد. آیا شما انتخاب خود را انجام داده اید؟ با مجله اهل فان همراه باشید.

اینم ببین: آزمون شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه؛ فقط یه نابغه میتونه سریع بگه که اشتباه تصویر کجاست!؟

کتری در حال جوش

درباره تست شخصیت شناسی جالب-1

شما دارای خلق و خوی هستید که می خواهید هر کاری را سریع انجام دهید. زیرا شما بسیار پرشور هستید. وقت و زمان زیادی برای تصمیم گیری نمی گذارید. وقتی تصمیم گرفتید، هیچ شکی در مورد آن ندارید. چیزی شما را از رسیدن به هدف خود باز نمی دارد. با این حال، یکنواختی می تواند برایتان خیلی سریع خسته کننده شود. شما ایمنی را دوست دارید و از غافلگیری اجتناب می کنید. شما برنامه‌هایی را ترجیح می‌دهید که به وضوح تعریف شده‌اند و هیچ پیچیدگی ناگهانی ندارند.

اینم قشنگه: تست روانشناسی آینه: آینه ای که دوست داری رو انتخاب کن تا بگم بزرگترین عیبت چیه؟

تلفن در تست شخصیت شناسی جالب

درباره تست شخصیت شناسی جالب-2

شما دیپلماتیک و متمرکز هستید

.مقابله با اشتباهات دیگران برای شما سخت است. یک تاجر چند وظیفه ای به بهترین وجه با شخصیت شما مطابقت دارد. صحبت کردن با مردم برای شما بسیار آسان است. دوست دارید ارتباطات مفیدی برقرار کنید و از کانون توجه لذت ببرید.

انتخاب بچه

درباره تست شخصیت شناسی جالب-3

شما مدبر و آرام هستید.

دوست دارید به اطرافیانتان کمک کنید، حتی اگر به این معنی باشد که خود را فدای آنها کنید. خانواده بیشترین اهمیت را برای شما دارد زیرا از ارتباطات بین انسان ها لذت می برید. با این حال، تنهایی شما را می ترساند، بنابراین همیشه به دنبال یک شریک می گردید. شما کسی هستید که یک شب خانوادگی دنج را به مهمانی در یک بار ترجیح می دهید.

سگ در تست شخصیت شناسی جالب

 

درباره تست شخصیت شناسی جالب-4

شما از آشفتگی متنفرید.

برای شما بسیار مهم است که همه چیز تحت کنترل باشد. هیچ آرامشی برای شما وجود ندارد تا زمانی که همه چیز همانطور که می خواهید باشد. برای شما موقعیت اجتماعی و مادیات مهمتر است. مردم فکر می کنند که شما می توانید از پس هر موقعیتی برآیید و به دنبال پیشنهادات شما هستند.

شما کدام گزینه را انتخاب کردید؟ آیا توضیحات به درستی انجام شده است؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

تست شخصیت چیست؟

تست های شخصیت معمولا در حوزه روانشناسی بالینی استفاده می شود. این آزمون‌ها ابزارهایی هستند که امکان ارزیابی ویژگی‌های روان‌شناختی و رفتاری یک فرد خاص را با هدف شناسایی روش معمول واکنش به شرایط خاص فراهم می‌کنند.

اهمیت تست شخصیت شناسی؟

آزمون‌های شخصیتی با هدف ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی افراد انجام می‌شوند. این تست ها اساساً به دو آزمون شخصیت تصویری و عینی تقسیم می‌شوند.آزمون‌های شخصیت عینی، آزمون‌هایی هستند که در آن مطالب ساختاریافته ارائه می‌شود و یک روش نمره‌گذاری و تفسیر استاندارد وجود دارد. در این مرحله اکثر تست های کاغذی مدادی مربوط به شخصیت در گروه تست های عینی قرار می گیرند.

از سوی دیگر، آزمون‌های تصویری، انگیزه‌های اصلی و الگوهای شخصیتی افراد را در برابر یک ماده آزمایشی بدون ساختار ارزیابی می‌کنند. تست های شخصیت شناسی تصویری که اطلاعات بسیار دقیقی در مورد پویایی های شخصی افراد ارائه می دهند، به اندازه آزمون های عینی از روش نمره گذاری و تفسیر استاندارد برخوردار نیستند، بنابراین بیشتر تحت تاثیر دانش و تجربه پزشک بالینی قرار می گیرند. تست های شخصیت علاوه بر اینکه به عنوان تست های عینی و تصویری طبقه بندی می شوند، بر اساس هدف استفاده نیز متفاوت هستند.

در میان شناخته‌شده‌ترین انواع آزمون‌ها، تست‌هایی هستند که برای یافتن راه‌حل صحیح به تمرین تخیل بصری نیاز دارند، یا نیاز به شناسایی تصویری در عکس دیگر یا تصویری مشابه دارند. مانند آن چه در بالا مشاهده کردید.

اینا رو هم ببینید:

آزمون شناسایی احمق ترین آدم؛کدوم فرد به نظرتون احمق ترین فرد در تصویر است!؟

آزمون شناسایی زن باردار: کدوم یکی از این خانم خوشگلا به نظرت باردار هست؟!

تست شخصیت دست قلاب کردن: متوجه شوید دوستان تان با شما صادق هستند یا نه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا