سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی زن در شرف ازدواج؛کدام زن زندانی ماریا است و به زودی ازدواج میکند؟

آزمون شناسایی زن در شرف ازدواج؛ در تصویر آزمون شناسایی زن در شرف ازدواج، شما سه زن زندانی را می بینید. دو تن از این زنان متأهل بوده که به دلیل جرمی به زندان افتاده اند. اما ماریا دختری است که بدلیل یک اتهام نادرست به زندان افتاده است. او قرار بود که بزودی مراسم نامزدی خود را برگزار کند. اما افتادن او در زندان، برگزاری این مراسم را به تعویق انداخت. به نظر شما ماریا کدامیک از زنان تصویر است.

ایا با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن میتوانید ماریا رو تشخیص دهید؟

اینم ببین: آزمون شناسایی زندانی بیگناه؛فقط نابغه‌ها میتونن فرد بی‌گناه را در این تصویر شناسایی کنند!

با دقت جزئیات تصویر را بررسی کنید. یادتان باشد که برای رسیدن به پاسخ شما دارای محدودیت زمانی می باشید و تنها 8 ثانیه وقت دارید،پس بهتر است از هر چیزی که حواس شما را پرت میکند دوری کرده و تمام تمرکز و حواس خود را معطوف به معمای تصویری ما کنید.

شاید بپسندید: فقط یک چوب کبریت رو حرکت بده تا معادله ریاضی درست بشه!| باهوشا تو 5 ثانیه موفق میشن!

تصویر آزمون شناسایی زن در شرف ازدواج

آزمون شناسایی زن در شرف ازدواج

اینم جالبه: آزمون شناسایی مادر نوزاد داخل کلاس؛ می توانید بگویید، مادر نوزاد چه کسی می باشد!؟

شما با کمک بازی های فکری می توانید اوقات فراغت خود را پر کنید. سوالات هوش تصویری یکی از مهمترین بخشهای بازی های فکری است که می تواند در کنار سرگرم کردن شما، زمینه را برای فعالیت ها و ورزش مغز فراهم کند. مغز نیز همانند جسم برای بهبود و افزایش کارایی خود نیازمند به ورزش است و ورزش مغز نیز حل معادلات و سوالاتی است که آن را درگیر و دچار چالش کند.

مجله اینترنتی اهل فان بهترین و چالش برانگیزترین بازی های فکری و به خصوص سوالات هوش تصویری را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد. شما با انجام این سوالات هوش می توانید ذهن خلاق خود را فعال نگه داشته و روز به روز به رشد و بهبود آن کمک کنید.با انجام منظم بازی های فکری خواهید فهمید که روز به روز مهارت های شناختی شما دچار پیشرفت می شود و شما در شناسایی پدیده ها جزئی نگرتر شده اید.

این هم جالبه: آزمون شناسایی پدر واقعی؛ به دختر کوچک کمک کنید تا پدر واقعی خود را بشناسد!

به این ترتیب با پرداختن به آزمون ها و معماهای هوشی، می توان تفکر خلاق را در خود پرورش دهیم. از سوی دیگر از وقوع بیماری هایی همچون آلزایمر که رابطه مستقیم با میزان فعالیت های مغزی دارد پیشگیری کرد. در صورتی که علاقه دارید با یک معمای تصویری دیگر خود را به چالش بکشید می توانید آزمون شناسایی زن در شرف ازدواج را مورد توجه قرار دهید.

امیدواریم در زمان مشخص شده پاسخ این تصویر معمایی را پیدا کرده باشید. اگر هنوز گیج هستید و زمان بیشتری برای پیدا کردن پاسخ می خواهید، می توانید به بالا برگردید و تصویر را بررسی کنید. سعی کنید جزئیات را خوب بررسی کنید.

اینم قشنگه: تست بینایی مرغ عشق: آیا چشمان عقابی دارید؟ 3 تفاوت موجود در تصویر را زیر 6 ثانیه پیدا کنید!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

اینم ببین: آزمون شناسایی زندانی بیگناه؛فقط نابغه‌ها میتونن فرد بی‌گناه را در این تصویر شناسایی کنند!

پاسخ آزمون شناسایی زن در شرف ازدواج

درست حدس زدید. ماریا اولین دختر از سمت راست است. اگر دقت کنید جای انگشتر در دست چپ دو زن دیگر دیده می شود. ولی ماریا جای انگشتر در دست ندارد. زندانی ها قبل از ورود به زندان باید همه اشیا فلزی خود را به بخش امانات زندان تحویل دهند. همچنین در اول معما اشاره شد که دو زن از سه زن تصویر متأهل بوده اند.

پاسخ آزمون شناسایی زن در شرف ازدواج

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی زن در شرف ازدواج جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی زن در شرف ازدواج استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

آزمون شناخت پولدار فیک: تیزترین کارآگاه ها هم نمی تونن بفهمنن کدوم یکی متظاهره؟!

آزمون شناسایی تعداد فرزندان؛کدام فرد دارد حقیقت را میگوید پرستار یا زن بیمار!؟

 آزمون قدرت ذهن یافتن عدد 4: فقط 2% افراد در یک نگاه، این عدد را پیدا می کنند!

 آزمون دقت ذهن با پیدا کردن گربه،8 درصد افراد قادر به شناسایی گربه در عرض 10 ثانیه هستند!

 آزمون شناسایی دانش آمور متقلب؛اگر ادعا داری زرنگی، دانش‌آموز متقلب را شناسایی کن!

 آزمون شناسایی کشته شده: به نظر شما کدوم یکی احتمال مرگش بیشتره؟!

 تست مغز جزئی بین؛چند چهره زن در این تصویر وجود دارد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 12 =

دکمه بازگشت به بالا