سرگرمیتست شخصیت

استرس و نگرانی داری؟ فقط با انتخاب یکی از این تصویرها متوجه شو از چی نگرانی!

تست شخصیت چهار حیوان: آیا می دانستی تمام انتخاب های یکباره ما، درون و ذات ما را به نمایش می گذارد؟! شاید قبلا با نمونه های مشابه این مورد روبه رو شده باشید که انتخاب هر فرد را به شخصیت او نسبت می دهند که در برخی موارد بی راه هم نمی گوشند. امروز در اهل فان با یک تست روانشناسی همراه هستیم که با توجه به انتخاب بدون فکر کردن شما انجام می پذیرد، پس با اهل فان همراه باشید تا تست را بیشتر برایتان شرح دهیم.

این هم جالبه: شخصیت شناسی تصویری کوه یخ؛ یک شکل را انتخاب و استعداد پنهان خود را پیدا کنید!

تست شخصیت چهار حیوان

در این تست کافی است که فقط به عکس زیر نگاه کنید و بدون فکر کردن سریعا یک از اشکال را انتخاب کنید و به چیز دیگری کاری نداشته باشید و به پایین رفته و نتایج را نگاه کنید.

اینم ببین: تست هوش کدام مقاومت میکند: کدام یکی بعد از گذشت 24 ساعت همچنان زنده خواهد ماند؟!

تصویر تست شخصیت چهار حیوان

تست شخصیت چهار حیوان

اینم ببین: آزمون شناسایی فرزند غیرواقعی؛ به نظر شما کدامیک فرزند واقعی زن و شوهرموجود در تصویر نیست؟

.

.

.

اینم قشنگه: آزمون بینایی حرف خاص:آیا می‌توانید در 10 ثانیه، حرف O را در بین حروف a پیدا کنید!

خب آیا حیوان مورد نظر خود را انتخاب کرده اید؟ اگر بله که به پایین رفته و نتایج مربوط به حیوان خود را ببینید و اگر نه که به بالا برگردید و مجدد به تصویر نگاه نموده و حیوان مورد نظر خود را بدون فکر کردن انتخاب کنید.

.

.

اینم قشنگه: آزمون شناسایی نوزاد تقلبی: کدام نوزاد تقلبیه و یک نوزاد واقعی نیست؟!

نتایج تست شخصیت چهار حیوان

انتخاب پروانه

اگر این تصویری بود که از بین همه گزینه های تست شخصیت چهار حیوان انتخاب کردید، باید بدانید که وقت آن رسیده است که به روابط با عزیزانتان بیشتر توجه کنید. این ممکن است به این دلیل باشد که شما بیش از آنچه از اطرافیان دریافت می کنید به آنها هدیه می دهید. انرژی ای که برای آن ها صرف می کنید، بسیار است. اگر می خواهید به اهداف خود برسید یا باید تعادل را بیشتر کنید. این بار زمان آن فرا رسیده است که خودتان را بیشتر به خودتان اختصاص دهید.

انتخاب ماهی

تصویر ماهی در تست شخصیت چهار حیوان بسیار بیشتر از آن چیزی است که شما فکر می کنید. شما آنقدر روی واقعیت متمرکز شده اید که به خودتان اجازه نمی دهید رویاپردازی کنید و فکر می کنید شانس با شما نیست. یک لحظه رویاپردازی کنید، این کار به شما کمک می کند اهدافی را تعیین کنید و در نتیجه به آنچه که خیلی آرزو دارید برسید. خروج از واقع گرایی برای لحظه ای به شما این امکان را می دهد تا راحت تر زندگی کنید. آنچه را که امروز مانع از لذت بردن شما می شود را رفع کند.

شاید برایتان جالب باشد: تست شخصیت انتخاب کلید: کلید مورد علاقه تان را انتخاب کنید تا صندوق اسرار بگوید چه شخصیتی دارید!

انتخاب سنجاب

اگر سنجاب را در تست شخصیت چهار حیوان انتخاب کردید، ممکن است لحظات زیادی عصبانی بوده و این وضعیت را پشت سر بگذارید. اما مراقب باشید که این باعث نمی شود از هدفی که برای رسیدن به آن در نظر گرفته اید دست بکشید. زمان تصمیم گیری فرا رسیده است و این بار باید قاطعیت داشته باشید. اجازه ندهید دیگران این کار را برای شما انجام دهند. برای لبخند زدن دوباره باید خودت را رها کنی و با خودت راحت باشی.

انتخاب اسب

اگر انتخاب شما در تست شخصیت چهار حیوان، اسب بود، به این معنی است که باید کمی طرز فکر خود را تغییر دهید. اگر بخواهید عمیقاً در مورد مسائل و چیزها کاوش کنید به شما این امکان را نمی دهد که زیبایی در پدیده های ساده را به راحتی ببینید. زیبایی اغلب در چیزهای ساده است. البته تجزیه و تحلیل می تواند یک فضیلت بزرگ باشد، اما اکنون زمان آن نیست. به خود اجازه دهید که هر از گاهی تکانشی باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی قاتل در خانه؛آیا با ذهن کارآگاهی خود،می توانید قاتل را شناسایی کنید!

.

.

امیدواریم از تست روانشناسی نحوه گرفتن فنجان رضایت داشته باشید و توانسته باشیم با این تست تا حدودی شخصیت کلی را بیان کنیم. هرچند که باید گفت تست شخصیت مجموعه ای از پارامترهای مختلف باید در کنار هم قرار داده شود و هیچوقت این تست ها به صورت 100 درصد شخصیت شما را نشان نمی دهد و ممکن است بخشی یا قسمتی از شخصیت تان را نشان دهد.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

تست شخصیت چیست؟

تست های شخصیت معمولا در حوزه روانشناسی بالینی استفاده می شود. این آزمون‌ها ابزارهایی هستند که امکان ارزیابی ویژگی‌های روان‌شناختی و رفتاری یک فرد خاص را با هدف شناسایی روش معمول واکنش به شرایط خاص فراهم می‌کنند.

اهمیت تست شخصیت شناسی؟

آزمون‌های شخصیتی با هدف ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی افراد انجام می‌شوند. این تست ها اساساً به دو آزمون شخصیت تصویری و عینی تقسیم می‌شوند.آزمون‌های شخصیت عینی، آزمون‌هایی هستند که در آن مطالب ساختاریافته ارائه می‌شود و یک روش نمره‌گذاری و تفسیر استاندارد وجود دارد. در این مرحله اکثر تست های کاغذی مدادی مربوط به شخصیت در گروه تست های عینی قرار می گیرند.

از سوی دیگر، آزمون‌های تصویری، انگیزه‌های اصلی و الگوهای شخصیتی افراد را در برابر یک ماده آزمایشی بدون ساختار ارزیابی می‌کنند. تست های شخصیت شناسی تصویری که اطلاعات بسیار دقیقی در مورد پویایی های شخصی افراد ارائه می دهند، به اندازه آزمون های عینی از روش نمره گذاری و تفسیر استاندارد برخوردار نیستند، بنابراین بیشتر تحت تاثیر دانش و تجربه پزشک بالینی قرار می گیرند. تست های شخصیت علاوه بر اینکه به عنوان تست های عینی و تصویری طبقه بندی می شوند، بر اساس هدف استفاده نیز متفاوت هستند.

در میان شناخته‌شده‌ترین انواع آزمون‌ها، تست‌هایی هستند که برای یافتن راه‌حل صحیح به تمرین تخیل بصری نیاز دارند، یا نیاز به شناسایی تصویری در عکس دیگر یا تصویری مشابه دارند. مانند آن چه در بالا مشاهده کردید.

تست شخصیت شناسی جالب: بگو اول کدوم کارو می کنی تا بگم چجور آدمی هستی!

تست شخصیت دست قلاب کردن: متوجه شوید دوستان تان با شما صادق هستند یا نه!

تست شخصیت شناسی و روان شناسی صورت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − سه =

دکمه بازگشت به بالا