سرگرمیتست شخصیت

تست شخصیت دست قلاب کردن: متوجه شوید دوستان تان با شما صادق هستند یا نه!

تست شخصیت دست قلاب کردن: تست های شخصیت موارد زیادی را در مورد شخصیت شما بیان می کند، هر رفتار و عادت شما از ناخودآگاه شما سرچشمه می گیرد و نشانگر شخصیت شماست حتی نحوه قلاب کردن دستان شما نشانگر شخصیت شماست، امروز در اهل فان با یک تست شخصیت جالب همراه شما هستیم که با توجه به نحوه قلاب کردن دستان شما به شما می گوید چگونه فردی هستید!

این تست شخصیت با استقبال بسیاری مواجه شد و کاربران زیادی آن را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

جالبه ببینید: آزمون شناسایی فرد دروغگو در هواپیما؛چه کسی داره راستشو میگه مرد یا زن مهماندار؟

تست شخصیت دست قلاب کردن

در این تست شخصیت باید شما به تصویر زیر نگاه می کنید و با توجه به تصویر و 3 حالت دست قلاب کردن در عکس بگویید که شما چگونه دستان خود را قلاب می کنید :

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی مادر واقعی نوزاد: اگر مادر نوزاد رو در 5 ثانیه پیدا کنی به تیزی یک مامور FBI هستی!

تصویر تست شخصیت دست قلاب کردن

تست شخصیت دست قلاب کردن

جالبه ببینید: سوال هوش شاه آرتور و خندق ؛با استفاده از دو تکه چوب به شاه آرتور برای نجات کمک کنید!

.

.

.

تست شخصیت دست قلاب کردن

خب حالا که نحوه قلاب کردن دستان تان را دیدید یا نحوه قلاب کردن دستان دوستان تان را دیده اید می توانید به نتایج زیر دقت کنید و متوجه شوید که افراد با شما صادق هستند یا نه!

اینم ببین: شناسایی کارآگاه خصوصی پارک: کدام یک داره زرنگ بازی در میاره و یه کارگاه خصوصیه؟!

قلاب کردن دست حالت 1

شما فردی بسیار صادق هستید. باید گفت که تلاش می کنید همیشه با دیگران شفاف باشید. اگر چیزی را دوست ندارید یا آزارتان می دهد، در گفتن آن تردید نمی کنید. دوستان و خانواده شما واقعاً از اینکه شما اینگونه هستید، خوشحال هستند، چرا که می دانند شما همواره صادقانه اعمال نظر می کنید.

اینم ببین: تست شخصیت میزان سخاوتمندی: با این تست متوجه شو که دوستت خسیسه یا بخشنده!

قلاب کردن دست حالت 2

اخلاص و رک گویی خوب است، اما باید روی روش گفتن خود کار کنید، زیرا می توانید احساسات برخی افراد را جریحه دار کنید. گاهی اوقات برایتان مهم نیست که دیگران چه فکری می کنند و این می تواند دیگران را از شما دور کرده و شما تنها بمانید. سعی کنید خلق و خوی خود را کنترل کنید.

اینم قشنگه: آزمون قدرت ذهن یافتن عدد 4: فقط 2% افراد در یک نگاه، این عدد را پیدا می کنند!

قلاب کردن دست حالت 3

اگرچه برای دیگران شما تا اندازه ای فردی قابل اعتماد هستید، اما گاهی اوقات آنها نمی خواهند اسرار خود را با شما در میان بگذارند، زیرا شما را یک فرد کاملا قابل اعتماد نمی شناسند. شاید این مسئله به این علت باشد که شما همیشه به دنبال علاقه های خود هستید و تقریباً همیشه احساسات خود را پنهان می کنید. شما کسی هستید که برای رسیدن به اهداف خود، می توانید به راحتی دروغ بگوئید.

.

.

.

امیدواریم از تست روانشناسی نحوه گرفتن فنجان رضایت داشته باشید و توانسته باشیم با این تست تا حدودی شخصیت کلی را بیان کنیم. هرچند که باید گفت تست شخصیت مجموعه ای از پارامترهای مختلف باید در کنار هم قرار داده شود و هیچوقت این تست ها به صورت 100 درصد شخصیت شما را نشان نمی دهد و ممکن است بخشی یا قسمتی از شخصیت تان را نشان دهد.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

شخصیت چیست؟

شخصیت مجموعه ای از نگرش ها و رفتارهایی است که هر فردی به گونه ای متفاوت از خود بروز می دهد. به اندازه افراد در زندگی شخصیت های مختلف وجود دارد. هیچ کس از نظر شخصیتی شبیه هم نیست. همانطور که اثر انگشت هر فرد متفاوت است، شخصیت ها نیز متفاوت هستند. بسط های فرعی زیادی در شخصیت وجود دارد. هیچ تعریف واحدی وجود ندارد. اما ساختاری است که انسان را به عنوان یک موجود مشخص می کند.

عوامل موثر بر رشد شخصیت کدامند؟

1- عوامل ارثی: مطالعاتی که برای تعیین نقش ویژگی های شخصیتی در شکل گیری انجام شده است، زمینه ای را به نام ژنتیک رفتاری آشکار کرده است. این رشته مطالعاتی سعی دارد مشخص کند که ویژگی های شخصیتی تا چه حد می تواند ارثی باشد. به عبارت دیگر، سعی می کند کشف کند که چه مقدار از ویژگی های شخصیتی ما توسط انتقال ژنتیکی از اجداد ما تعیین می شود.

2- عوامل محیطی: شامل کلیه عوامل غیر ژنتیکی مؤثر بر رفتار می شود. اینها؛ تجارب یادگیری، ویژگی های خانواده و خانواده و ویژگی های فرهنگی که در آن زندگی می کنند.

اینارو هم ببینید :

آزمون شناسایی فرد غیر عادی؛کدامیک از افراد موجود در تصویر یک انسان معمولی نیست!؟

تست شخصیت شناسی و روان شناسی صورت

آزمون شناخت راستگویی همسر: این مرد شلوارش 2 تا شده یا نه؟! خانمای تیزبین بیاین!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا