سرگرمیتست بینایی

آزمون ذهن با یافتن تفاوت ها؛ اگر تمام تفاوتهای دو تصویر را پیدا کنید،قدرت تمرکزتان بالاست!

آزمون ذهن با یافتن تفاوت ها: یکی از معضلات جدیدی که بشر امروز با ان دست به گریبان است، مشکلات مروط به بی تحرکی است. بی تحرکی سبب مشکلات فراوانی در بخش سلامت می شود. افزایش وزن، چاقی، فراموشی، ضعف حافظه و … مشکلاتی از این دست ارتباط مستقیم با کم تحرکی دارند.

بر همین اساس لازم است با ورزش های مناسب و برنامه های منظم برای بهبود عملکرد مغز، سلامت جسمی و روحی خود را تضمین کنیم. بر این مبنا حل معادلات ریاضی، تست ها و پازل های هوش، پرداختن به پازل های تصویری و … سبب افزایش عملکرد مغز می شود. وب سایت اهل فان هر روز با تست ها و پازل های مختلف با شماست. با آزمون ذهن با یافتن تفاوت ها با بخش سرگرمی این وب سایت همراه باشید.

این رو هم ببینید: آزمون تمرکز حروف ،این تست تمام حواس شما را فعال می‌کند

درباره آزمون ذهن با یافتن تفاوت ها

آزمون ذهن با یافتن تفاوت ها و دیگر آزمون ها و تست های مشابه، چیستان، سوالات هوش، پازل ها و … در افزایش و در نهایت بهبود عملکرد مغز کمک می کند. بدن برای سلامتی نیازمند ورزش است و نغز نیز برای بهبود عملکرد خود نیازمند به تحرک است. تحرک مغز با پرداختن به سوالات ریاضی و پازل هایی از این دست امکان پذیر است.

در آزمون دقت ذهن با یافتن تفاوت ها، شما باید بتوانید تفاوت های موجود در تصویر بالا و پایین را در زمان محدود تشخیص دهید. هر چقدر زمان محدودتر این تفاوت ها را تشخیص دهید نمایانگر قدرت تمرکز و دقت شماست.

اینم ببین: تست شخصیت شناسی شعله آتش: آیا شما فردی صادق هستید یا دروغگو؟!

تصویر آزمون ذهن با یافتن تفاوت ها

آزمون ذهن با یافتن تفاوت ها

اینم ببین: آزمون تمرکز شناسایی با حیوان متفاوت،در یک نگاه کرگدن را در تصویر شناسایی می‌ تونید؟!

.

.

.

.

.

.

.

اینم قشنگه: آزمون شناسایی زن در شرف ازدواج؛کدام زن زندانی ماریا است و به زودی ازدواج میکند؟

پاسخ آزمون

آیا توانستید تفاوت ها را پیدا کنید؟ چه مقدار زمان طول کشید تفاوت هار بیابید. در اینجا یک راهنمایی کلی برای شما داریم. شما باید بدنیال هفت تفاوت در دو تصویر باشید. کسی برنده است که زودتر اختلافات و تفاوت ها را پیدا کند.

اینم قشنگه: تست هوش ساخت مربع برای بچه مهندس ها، فقط مهندسان آینده میتونن اینو حل کنن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی نقاش نمایشگاه: کدام یکی نقاش این آثار هنری است؟! در 3 ثانیه بگو

اگر هنوز آنها را پیدا نکرده اید، پاسخ در پایان صفحه نشان داده شده است. اگر می خواهید آنها را ببینید، به پائین صفحه بروید.

.

.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی دزد غذا؛ میتوانید بگویید چه کسی غذای همکار خود را خورده است؟

درباره آزمون ذهن با یافتن تفاوت ها.پاسخ

دوداس و آثار او

آثار هنری امروز در کنار زیبایی خود می توانند اسباب تفکر و جستجوگری در ما را بیدار کنند. دوداس مجارستانی، از جمله هنرمندانی است که از هنر در جهت بهتر شدن وضعیت بشر استفاده کرده است. او تصاویر بسیار خاصی را طراحی می کند. این تصاویر مغز و قدرت تمرکز و دقت افراد را در چالش قرار می دهد.

آثار این هنرمند در شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی پیدا کرده است. چرا که او خیلی خوب توانسته است مغز و ذهن مخاطبان خود را به چالش بکشد. او با ارائه جزئیاتی متفاوت در یک تصویر، علاوه بر به چالش کشیدن مغز افراد، قدرت بینایی آنها را نیز محک می زند. دقت در تصاویر و یافتن جزئیات در بلند مدت می تواند به افزایش قدرت تمرکز ما بیفزاید.

به انتهای یادداشت می رسیم. ما شکی نداریم که چقدر از تلاش برای حل این چالش لذت بردید. از این نظر، ما یک بار دیگر از شما دعوت می کنیم تا بیشتر از این معماهای تصویری را بیابید تا همراه با خانواده و دوستانتان، به افزایش توانایی های شناختی خود ادامه دهند.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید، به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تصاویر توهم نوری

گاهی اوقات، آنچه در برخی از تصاویر ظاهر می شود، آن چیزی نیست که به نظر می رسد. برای درک آن باید روی ذهن خود تمرکز کنیم. این تصاویر به عنوان توهمات نوری شناخته می شوند. عکس هایی با انواع توهمات نوری در حال حاضر در رسانه های اجتماعی ترند هستند.

حل تصاویر توهم نوری، گاهی اوقات می توانند هم سرگرم کننده و هم چالش برانگیز باشند. برخی از معماها ممکن است فقط چند ثانیه طول بکشد تا شما حل کنید، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای شما مدت زمان زیادی طول بکشد.

اینا رو هم ببینید:

آزمون دقت ذهن با موش: موش پنهان شده در میان قارچ‌ها را پیدا کنید!

با پیدا کردن اشکال تصویر در 3 ثانیه، هوش بالا و نکته سنجی خود را اثبات کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا