سرگرمیمعمای تصویری

آزمون یافتن قاتل سریالی:عمرا بتونی قاتل سریالی رو فقط از روی عکس تشخیص بدی!

آزمون یافتن قاتل سریالی: سوالات هوش رای تقویت ذهن شما بسیار مفیدند، مهم نیست چند ساله هستید یا چه کاره هستید، در هر سن و در هر شرایط تست های هوش و معماهای تصویری برای فعال نگه داشتن فعالیت ذهنی شما بسیار مهم و اثرگذار هستند. آزمون یافتن قاتل سریالی نیز که امروز در اهل فان با شما به اشتراک گذاشته ایم ذهن شما را به چالش می کشد و کمک می کند کمی فسفر بسوزانید، البته اگر شما فردی هوشیار و باهوش هستید که همیشه از ذهنتان استفاده می کنید این تست را در 5 ثانیه حل می کنید!

این هم جالب: آزمون شناسایی قاتل واقعی؛ کدوم فرد یک قاتل می باشد،دلیلتان چیست؟

آزمون یافتن قاتل سریالی

شما در این آزمون با 3 شخص درون زندان مواجه هستید، یکی از این افراد یک قاتل سریالی و سابقه دار است که کسی از این موضوع اطلاعی ندارد! شما با دقت در تصویر آزمون یافتن قاتل سریالی مشخص کنید که کدام یک از افراد قاتل سریالی است؟ پس با تصویر زیر همراه باشید.

اینم ببین: آزمون شناسایی زندانی متواری: در یک نگاه بگو کدوم فرد به تازگی از زندان فرار کرده است؟!

تصویر آزمون یافتن قاتل سریالی

آزمون یافتن قاتل سریالی

اینم قشنگه: تست هوش ریاضی حرف N: نوابغ ریاضی بیاین بگین N باید چند باشه تا جواب درست بشه؟!

.

.

.

.

.

اینم ببین: آزمون شناسایی بچه دزد؛ کدامیک از زنان پرستار بچه، کودک را ربوده است!؟

به کسانی که پاسخ آزمون یافتن قاتل سریالی را پیدا کردند تبریک می گویم. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، بهتر است بیشتر تلاش کنید و تمرکزتان را بیشتر کنید. تلاش بیشتر به معنای فعالیت بیشتر مغز است و ما مطمئن هستیم با افزایش فعالیت مغز، سطح توانائی های شناختی شما نیز افزایش پیدا می کند. پس 5 ثانیه دیگر نیز به خودتان فرصت دهید.

اینم قشنگه: آزمون شناسایی شاخ اینستاگرام؛ کدامیک از دختران تصویر در اینستاگرام، فالورهای زیاد دارد!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست شخصیت ماه: میخوای بدونی قراره چطوری عاشق بشی؟ کافیه یکی از ماه ها رو انتخاب کنی!

پاسخ آزمون یافتن قاتل سریالی

مرد سمت چپ یک قاتل سریالی است، به روزنامه در دست افسر نگهبان زندان دقت کنید! تصویر مرد سمت چپ به عنوان یک مجرم فراری تحت تعقیب پشت این روزنامه قرار دارد.

پاسخ آزمون یافتن قاتل سریالی

امیدواریم از آزمون یافتن قاتل سریالی داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

فرآیند تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اینارو هم ببینید :

آزمون قدرت ذهن حیوان مخفی،آیا می‌توانید حیوان مخفی را در این تصویر تشخیص دهید؟

آزمون ذهن فرد اسکیت باز،فقط 3٪ افراد می‌توانند خطای تصویری را سریع پیدا کنند!

آزمون شناسایی مأمور آتش نشان واقعی؛ آتش نشان غیرواقعی را در تصویر شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا