سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی قاتل واقعی؛ کدوم فرد یک قاتل می باشد،دلیلتان چیست؟

آزمون شناسایی قاتل واقعی؛ در تصویر مربوط به آزمون شناسایی قاتل واقعی شما با دو فرد روبرو هستید. بنا به گفته سازنده این معما، یکی از این دو نفر در واقع یک قاتل یک کشاورز است. شما در تصویر هر دو را مشغول به کاشتن درخت می بینید. به نظر شما کدامیک از افراد ذیل قاتل کشاورز است.

آیا میتوانید با توجه به تصویر و نشانه هایی که در آن وجود دارد قاتل را بیابید؟ دلیل منطقی شما چیست.

اینم ببین: آزمون قدرت ذهن حیوان مخفی،آیا می‌توانید حیوان مخفی را در این تصویر تشخیص دهید؟

شما برای پاسخ دادن به این آزمون دارای محدودیت زمانی می باشید و تنها 8 ثانیه فرصت دارید تا با ذکر دلیلی منطقی قاتل کشاورز نگون بخت را پیدا کنید،زمان خود را نگه دارید.باید بتوانید در 8 ثانیه تمام جزئیات را بررسی کرده و سپس پاسخ دهید.لذا نفس عمیقی بکشید.برای مدتی کوتاه چشمان خود را ببندید و سپس با دقت به تصویر پایین نگاه کنید.

شاید بپسندید: تست شخصیت ماه: میخوای بدونی قراره چطوری عاشق بشی؟ کافیه یکی از ماه ها رو انتخاب کنی!

تصویر آزمون شناسایی قاتل واقعی

آزمون شناسایی قاتل واقعی

همانطور که بارها اشاره شده است شما برای حل سوالات تصویری باید به جزئیات تصاویر و همچنین توضیحات سوال توجه کنید. این موضوع میتواند دست یافتن به سوال را برای شما آسان کند.

سوالات هوش تصویری بسیار جالب و در عین حال چالش برانگیز هستند. شما باید بتوانید در زمان محدود با بررسی تمام جوانب و زوایای تصویر به یک نتیجه منطقی و درست دست پیدا کنید. همین مسئله باعث می شود که شما از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید وسلول های خاکستری مغز خود را به فعالیت وادار کنید.

اینم قشنگه: آزمون شناسایی شاخ اینستاگرام؛ کدامیک از دختران تصویر در اینستاگرام، فالورهای زیاد دارد!؟

به باور پژوهشگران انجام منظم بازی های فکری می تواند شما را در مقابل بیماری های مربوط به مغز همچون ضعف حافظه، فراموشی و … تا اندازه زیادی واکسینه کند. چرا که این بازی ها مغز شما را به فعالیت وادار می کند و آن را مجبور می کند که ورزش کند. با مجلهاینترنتی اهل فان و یک ازمون جذاب دیگر همراه باشید.

ایا توانستید در زمان مشخص شده قاتل را با ذهن تحلیلی و منطقی خود شناسایی کنید؟ اگر هنوز به دنبال پاسخ و ارائه یک تحلیل هستید، بهتر است به بالا برگشته و عکس را با دقت بیشتری نگاه کنید.

اشتباه در آزمونو پیدا کن:آزمون ذهن فرد اسکیت باز،فقط 3٪ افراد می‌توانند خطای تصویری را سریع پیدا کنند!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

اینم قشنگه: تست هوش ریاضی حرف N: نوابغ ریاضی بیاین بگین N باید چند باشه تا جواب درست بشه؟!

پاسخ آزمون شناسایی قاتل واقعی

احتمالا پاسخ آزمون شناسایی قاتل واقعی را پیدا کرده باشید. بله کاملا درست حدس زدید.قاتل فرد سمت چپ است! اما چرا؟

فرد سمت راست بیل را در دست دارد و در حال کندن زمین است تا نهالی را بکارد. مشخص است که شغل واقعی این مرد کشاورزی است. اما در تصویر سمت چپ شما با فردی روبرو هستید که دقیقا مشخص نیست چه کاره است.لباس های او رنگی است. قوطی رنگ هم دیده می شود. اما هیچ اثری از رنگ آمیزی نرده ها دیده نمی شود. اره در تصویر چه کار می کند؟به نظر می رسد که نهال توسط کشاورز به قتل رسیده شده کاشته شده است.اگر این مرد این نهال را به تازگی کاشته بود، باید بیل نیز در تصویر مشاهده می شد.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل واقعی

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی قاتل واقعی جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی قاتل واقعی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

معمای تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری، پازل های ویروسی یا منطقی شناخته می شوند. البته همه آنها به یک اندازه خنده دار هستند.

معماهای تصویری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است. آنها به دلیل همه گیری COVID-19 در شبکه های اجتماعی محبوبیت یافتند، زیرا بسیاری از کاربران به اشتیاق برای جلوگیری از سرایت در خانه های مربوطه خود ماندند. آنجا بود که آنها بازی های فکری ویروسی را به عنوان جایگزین های سرگرمی می دیدند. امروزه این چالش ها همه جا هستند. مانند تست بالا که کاربران را گیج کرده و افراد بسیاری در حل آن شکست خوردند.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری اهل فان تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی آدم در معرض خطر؛به نظر شما چه کسی ممکن است با قطار تصادف کند!؟

 آزمون شناسایی بچه دزد؛ کدامیک از زنان پرستار بچه، کودک را ربوده است!؟

 آزمون شناسایی زندانی متواری: در یک نگاه بگو کدوم فرد به تازگی از زندان فرار کرده است؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + یازده =

دکمه بازگشت به بالا