سرگرمیتست هوش

آزمون شناسایی قاتل در ساختمان؛فقط یک باهوش می‌تواند در 7 ثانیه قاتل را در تصویر شناسایی کند!

آزمون شناسایی قاتل در ساختمان؛ در تصویر آزمون شناسایی قاتل در ساختمان ما دو فرد عادی را مشاهده میکنیم که جلوی ورودی آسانسور ایستاده شده اند و یکی از آنها یک نفر را به قتل رسانده است و ماموریت شما امروز این خواهد بود که در زمان محدود او را شناسایی کنید. آیا فکر می کنید می توانید آزمون را حل کنید؟

پس با دقت به تصویر آزمون شناسایی قاتل در ساختمان نگاه کنید تا بتوانید جواب این آزمون را بدهید؟

میتونی پدر واقعی نوزاد را پیدا کنی: آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد؛ایا میتوانید حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد می باشد؟

با دقت به تصویر نگاه کنید و چالش تصویری ما را رمزگشایی کنید. به یاد داشته باشید که این معما دارای محدودیت زمانی است و شما دوستان عزیز تنها 7 ثانیه فرصت دارید، بنابراین توصیه می کنیم همین حالا شروع کنید!

اشتباه موجود در تصویر چیه: آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

پدر واقعی دختر رو پیدا کن: آزمون شناسایی پدر واقعی دختر؛ میتونی پدر دختر را شناسایی کنی و دختر رو از سردرگمی در بیاری؟

 

تصویر آزمون شناسایی قاتل در ساختمان

آزمون شناسایی قاتل در ساختمان

مجله اینترنتی اهل فان امروز نیز با یک معمای تصویری چالشی با شماست. این معما در عین سادگی می تواند تا اندازه ای پیچیده باشد، به خصوص برای کسانی که به راحتی از کنار جزئیات عبور می کنند.بسیاری از ما عادت کرده ایم که کلی نگر شویم و چشمان به این مسئله عادت کرده است. شما با انجام منظم چنین ازمون هایی می توانید سطح جزئی نگری خود را در بلند مدت افزایش دهید.

به باور بسیاری از کارشناسان سلامت مغز و ذهن نیز همچون جسم نیاز به ورزش منظم دارد. ورزش ذهن، انجام کارهایی است که سبب شود شما نیاز به دقت و تمرکز داشته باشید. بازی های فکری و انواع و اقسام آن و پرداختن به آنها می تواند زمینه ورزش ذهن و مغز شما را فراهم کند.

در آزمون شناسایی قاتل در ساختمان، بار دیگر شما نیاز دارید که از تمام مهارت های شناختی و ذهن خلاق خود برای پاسخگویی استفاده کنید.

یک راهنمایی : یکی از شاهدان جنایت با نگهبان ورودی ساختمان تماس گرفت. وی به نگهبان گفت:«قاتل و همسایه ام را تقریباً همزمان دیدم که وارد آسانسورها شدند، اما قاتل چند ثانیه قبل دکمه را فشار داد، پس حتماً اول به طبقه همکف می رسد.” چه کسی اول به آنجا رسیده است و قاتل است؟

خانواده واقعی رو پیدا کن: آزمون شناسایی خانواده ساختگی: فقط یه تیزبین می تونه خانواده واقعی رو از ساختگی تشخیص بده!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

چه کسی راست میگه: به نظرت رییس بانک راست میگه یا سارق بانک؟! فقط یک نابغه میتونه در یک نگاه بگه!

کدوم فرد هنری واقعی می باشد: آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

پاسخ آزمون شناسایی قاتل در ساختمان

قاتل مردی است که لباس نارنجی پوشیده است،زیرا زودتر به طبقه همکف رسیده است و درب آسانسور از قبل بسته شده است.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل در ساختمان

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به آزمون شناسایی قاتل در ساختمان جواب دهید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی قاتل در ساختمان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

اینارم ببین:

 آزمون شناسایی عدد 7؛فقط تیزبین ها قادرند تا در 3 ثانیه عدد 7 را در میان اعداد 2 پیدا کنند!

 آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی؛ به نظر شما کدامیک از افراد زیر یک کارآگاه است!؟

آزمون شناخت زنی که باردار نیست،یکی از این خانما تظاهر می کنه بارداره!؟ کدومه!؟

تست بینایی یافتن اعداد 1: اگر تعداد اعداد 1 درون تصویر را درست تشخیص دهید شما چشمان عقابی دارید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − نه =

دکمه بازگشت به بالا