سرگرمیتست شخصیت

تست شخصیت فرم دست: با دیدن این تست شخصیت خفن آدما رو در نگاه اول بشناس!

تست شخصیت فرم دست: شاید عجیب باشد، اما ظاهر جسمی انسان ها ممکن است بر شخصیت آن ها تأثیر بگذارد. شاید وجود فاکتورهای مختلف برای شناسایی انسان باعث شده تا واقعا شناخن انسان به آسانی نباشد. به هر صورت دانشمندان نکته جالبی در مورد دست انسان کشف کرده اند. نکته های جالبی که جنبه های شخصیت شما در آن پنهان است.

میتونی پدر واقعی نوزاد را پیدا کنی: آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد؛ایا میتوانید حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد می باشد؟

این راز در واقع در انگشت حلقه شما نهفته است، زیرا طول انگشت حلقه نشان دهنده میزان تستوسترون شما در طول 9 ماهی است که در شکم مادر گذرانده اید. از آنجایی که تستوسترون می تواند بر شخصیت شما تأثیر بگذارد، می توانید برخی از ویژگی های اصلی یک فرد را فقط با نگاه کردن به انگشتان آنها تشخیص دهید، پس با تست شخصیت امروز با اهل فان همراه باشید.

خانواده واقعی رو پیدا کن: آزمون شناسایی خانواده ساختگی: فقط یه تیزبین می تونه خانواده واقعی رو از ساختگی تشخیص بده!

پدر واقعی دختر رو پیدا کن: آزمون شناسایی پدر واقعی دختر؛ میتونی پدر دختر را شناسایی کنی و دختر رو از سردرگمی در بیاری؟

تست شخصیت فرم دست

به صورت کلی در افراد مختلف سه نوع دست با انگشت حلقه مختلف دست وجود دارد: این دست ها عبارتند از نوع A و B و C که ما برای راحتی شما با نوع دست اول و دوم و سوم مشخص کرده ایم.در اینجا می توانید بفهمید که دست شما کدام نوع هستید و معنی آن چیست.

تصویر تست شخصیت فرم دست

تست شخصیت فرم دست

خب حالا به دستان خود یا اطرافیان خود دقت کنید تا حقایق جالبی را برایتان بیان کنیم که به صورت کلی در 70 درصد مواقع در مورد افراد صدق می کند.

اشتباه موجود در تصویر چیه: آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

.

.

دست اول یا نوع A

اگر انگشت حلقه بلندتر از انگشت اشاره به مانند تصویر تست شخصیت فرم دست باشد:

تست شخصیت فرم دست 1

به طور کلی، افرادی که انگشت حلقه بلندتری دارند معمولا جذاب‌تر هستند. بسیاری از افراد دارای این نوع انگشت، کاملاً جذاب هستند و با دیگران به خوبی کنار می آیند. با این حال، آنها همچنین تهاجمی تر هستند و احتمال خطر بیشتری دارند. دانشمندان همچنین دریافته‌اند که افرادی که انگشت حلقه بلندتری دارند، نسبت به همتایان کوتاه‌ترشان پول بیشتری کسب می‌کنند.

کدوم فرد هنری واقعی می باشد: آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

دست دوم یا نوع B

انگشت حلقه کوتاهتر از انگشت اشاره به مانند تصویر تست شخصیت فرم دست است:

تست شخصیت فرم دست 2

افرادی که انگشت حلقه کوتاه‌تری دارند، حس قوی‌تری از خود دارند و حتی ممکن است گاهی اوقات خودشیفته باشند. آنها تنها بودن را دوست دارند و با اکراه مزاحم می شوند. بنابراین، وقتی صحبت از عشق به میان می‌آید، آنها در انجام اولین حرکت راحت نیستند. علاوه بر این، حواس آنها اغلب قوی تر از انواع دیگر است.

چه کسی راست میگه: به نظرت رییس بانک راست میگه یا سارق بانک؟! فقط یک نابغه میتونه در یک نگاه بگه!

کسایی که ادعا دارن ریاضیشون خوبه اینو حل کنن: آزمون شناسایی عدد 7؛فقط تیزبین ها قادرند تا در 3 ثانیه عدد 7 را در میان اعداد 2 پیدا کنند!

دست سوم یا نوع C

طول انگشت حلقه و اشاره به مانند تصویر تست شخصیت فرم دست یکسان است.

تست شخصیت فرم دست 3

افرادی که انگشتان حلقه و اشاره، قدشان برابر است، بسیار آرام هستند. آنها واسطه های خوب و شرکای دوست داشتنی و وفاداری هستند. آنها اغلب متعادل تر از دیگران هستند، و همچنین ساکت تر و محدودتر هستند.

.

.

.

.

از نتایج تست شخصیت فرم دست خوشتان آمد؟ نظرات تان را برایمان کامنت کنید!

امیدواریم از تست شخصیت فرم دست رضایت داشته باشید و توانسته باشیم با این تست تا حدودی شخصیت کلی را بیان کنیم. هرچند که باید گفت تست شخصیت مجموعه ای از پارامترهای مختلف باید در کنار هم قرار داده شود و هیچوقت این تست ها به صورت 100 درصد شخصیت شما را نشان نمی دهد و ممکن است بخشی یا قسمتی از شخصیت تان را نشان دهد.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

 آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی؛ به نظر شما کدامیک از افراد زیر یک کارآگاه است!؟

تست شخصیت فوق العاده خفن ناخن: ببین شکل ناخن ات چه جوری هست تابگم چیکاره ای!؟

تست شخصیت بر اساس شکل چانه: از تشریح ذات و شخصیت خود و دوستان تان شگفت زده شوید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − سه =

دکمه بازگشت به بالا