سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی زن واقعی: قبل از اینکه دیر بشه، به مرد کمک کن همسر واقعیشو نجات بده!

آزمون شناسایی زن واقعی: فضای مجازی مملو از سرگرمی های مختلف است. این سرگرمی بهترین گزینه برای اوقات فراغت هستند. اما چه خوب است که در کنار سرگرمی بتوانیم، توسعه و مهارت های فردی خود را نیز افزایش دهیم. بازی های فکری از این دست سرگرمی ها هستند که می توانند علاوه بر سرگرم کردن شما، در رشد توانائیهای شناختی شما موثر باشند.

اشتباه موجود در تصویر چیه: آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

آزمون شناسایی زن واقعی

سوالات و بازی های فکری ذهن افراد را از دغدغه های زندگی روزانه آزاد می کند. افراد را دقیق تر و مهارتهای شناختی آنها را افزایش می دهد. چگونه این مسئله ممکن است؟

به باور محققان انجام مستمر بازهای فکری می تواند فعالیت های مغزی شما را افزایش دهد. چرا که شما نیازمند تمرکز و دقت کافی هستند. این سوال هوش بسیار ساده و در عین حال چالش برانگیز است. شما باید به دقت به تمام زوایای این تصویر نگاه کنید. یک نشانه کوچک می تواند به شما کمک کند تا این معمای تصویری را حل کنید.

خانواده واقعی رو پیدا کن: آزمون شناسایی خانواده ساختگی: فقط یه تیزبین می تونه خانواده واقعی رو از ساختگی تشخیص بده!

پدر واقعی دختر رو پیدا کن: آزمون شناسایی پدر واقعی دختر؛ میتونی پدر دختر را شناسایی کنی و دختر رو از سردرگمی در بیاری؟

پس با دقت تمام به تصویر زیر نگاه کنید. فقط یادتان باشد که زمان شما محدود است و هر چه زودتر باید به مرد تصویر آزمون شناسایی زن واقعی کمک کنید تا همسرش را پیدا کند. مارک به کمک شما نیازمند است!

تصویر آزمون شناسایی زن واقعی

آزمون شناسایی زن واقعی

میتونی پدر واقعی نوزاد را پیدا کنی: آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد؛ایا میتوانید حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد می باشد؟

.

.

.

.

.

.امیدوارم توانسته باشید این معمای تصویری را حل کرده باشید. اگر نتوانستید اشکالی ندارد. این فقط یک سوال هوش بود و قرار نیست فردی جان خود را از دست بدهد. پس می توانید بار دیگر به بالا برگشته و شانس خود را برای یافتن پاسخ امتحان کنید!

.

.

.

.

.

چه کسی راست میگه: به نظرت رییس بانک راست میگه یا سارق بانک؟! فقط یک نابغه میتونه در یک نگاه بگه!

کسایی که ادعا دارن ریاضیشون خوبه اینو حل کنن: آزمون شناسایی عدد 7؛فقط تیزبین ها قادرند تا در 3 ثانیه عدد 7 را در میان اعداد 2 پیدا کنند!

پاسخ آزمون شناسایی زن واقعی

با توجه به حلقه در دست زن سمت راست می توان نتیجه گرفت که او همسر واقعی مرد است، بعضی کاربران به خالکوبی روی دست زن و مارک پشت لباس مرد اشاره کرده اند که این مورد اشتباه است و ممکن است زن سمت راستی هم این خالکوبی را روی دست راستش داشته باشد که در این نما دیده نمی شود!

پاسخ آزمون شناسایی زن واقعی

امیدواریم از پاسخ آزمون شناسایی زن واقعی رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلیل خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی؛ به نظر شما کدامیک از افراد زیر یک کارآگاه است!؟

آزمون شناسایی رئیس و کارمند؛ اگر باهوشی، سریع بگو که رئیس و کارمند تصویر چه کسی می باشد؟

آزمون شناخت خرابکار مراسم نامزدی:چه کسی مراسم نامزدی را با ریختن مارمالاد روی عروس بهم زد!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سه =

دکمه بازگشت به بالا