تست هوشسرگرمی

آزمون شناسایی جنسیت بیمار باندپیچی؛بیمار باندپیچی شده تصویر مرد است یا زن!؟

آزمون شناسایی جنسیت بیمار باندپیچی؛ در آزمون شناسایی جنسیت بیمار باندپیچی شما یک اتاق بیمارستان را مشاهده میکنید. مصدومی که به شدت دچار جراحت شده است بر روی تخت قرار دارد. او کاملا باندپیچی شده است و مشخص نیست که این بیمار زن است یا مرد. زنی سراسیمه وارد اتاق شده و مدعی می شود که همسرش را به این بیمارستان آورده اند و بستری کرده اند و این اتاق همسر اوست و فردی که بر روی تخت دراز کشیده است همسرش است. اما پزشکی که در تصویر حضور دارد، مدعی است که بیمار یک خانم است و زن حتما اشتباه به این اتاق آمده است. چرا که در اتاق کناری نیز یک بیمار باندپیچی شده وجود دارد.

به نظر شما زن دچار خطا و اشتباه شده است و اتاق را اشتباهی آمده است یا اینکه دکتر اشتباه میکند؟به نظر شما حق با چه کسی می باشد؟

پدر واقعی دختر رو پیدا کن: آزمون شناسایی پدر واقعی دختر؛ میتونی پدر دختر را شناسایی کنی و دختر رو از سردرگمی در بیاری؟

کدوم فرد هنری واقعی می باشد: آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

شما برای حل کردن این آزمون دارای محدودیت زمانی 5 ثانیه ای می باشید،شما باید بتوانید با کمک نشانه های موجود در تصویر پاسخ آزمون شناسایی جنسیت بیمار باندپیچی را در کمتر از 5 ثانیه ارائه دهید. دیدن این نشانه شاید برای بسیاری در این مدت کوتاه ممکن نباشد. اما یک نگاه تیزبین و متمرکز می تواند در کمتر از 5 ثانیه آن را پیدا کرده و به آزمون پاسخ درست ارائه دهد.

میتونی پدر واقعی نوزاد را پیدا کنی: آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد؛ایا میتوانید حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد می باشد؟

تصویر آزمون شناسایی جنسیت بیمار باندپیچی

آزمون شناسایی جنسیت بیمار باندپیچی

ایا شما فکر می کنید که تیزبین ونکته سنج هستید؟ ایا فکر می کنید همواره با ورود به یک مکان، جزئی ترین چیزها را درک می کنید؟ اگر این گونه فکر می کنید با آزمون شناسایی جنسیت بیمار باندپیچی مجله اینترنتی اهل فان همراه شوید. این آزمون می تواند ادعای شما را ثابت کند.

پس همان گونه که اشاره شد، اگر خود را در حل معماهای تصویری و چالشی، متخصص می دانید، با گذراندن این آزمون ثابت کنید.

اگر پاسخ آزمون شناسایی جنسیت بیمار باندپیچی را پیدا کرده اید. به شما و مهارت دید و قدرت آن تبریک می گوئیم. شما بسیار تیزبین و جزئی نگر هستید. اما اگر هنوز پاسخ آن را نیافته اید ناراحت نشوید چون ما بزودی جواب این آزمون را در پایین صفحه خواهیم گذاشت.

اشتباه موجود در تصویر چیه: آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی جنسیت بیمار باندپیچی

بله کاملا درست تشخیص دادید. بیمار یک مرد است. زن حقیقت را می گوید. این مسئله از روی نوشته ای که برای هر بیمار در تخت اوست، مشخص است. نام بیمار اقای اسمیت است و دکتر بدون نگاه کردن به مشخصات بیمار، فکر کرده است که با بیمار باندپیچی شده اتاق کناری روبروست.

پاسخ آزمون شناسایی جنسیت بیمار باندپیچی

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به  آزمون شناسایی جنسیت بیمار باندپیچی جواب دهید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی جنسیت بیمار باندپیچی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها و سوالات هوش

معماها به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی اهل فان را به هیچ وجه از دست ندهید.

اینارم ببین:

 آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

 آزمون شناسایی مادر واقعی؛ با توجه به تصویر،کدام کودک به همراه مادر واقعی خود است!؟

تست شخصیت ویژگی اصلی شما: آیا ویژگی اصلی شخصیت خود را می دانید؟بگو اول چی دیدی!!

آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی: چه کسی احتمال زنده ماندنش بیشتر از دیگران است!؟

تست شخصیت فوق العاده خفن ناخن: ببین شکل ناخن ات چه جوری هست تابگم چیکاره ای!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا