سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی: چه کسی احتمال زنده ماندنش بیشتر از دیگران است!؟

آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی: یکی از بخش های جالب در شبکه های اجتماعی، بخش تفریح و سرگرمی است. این قسمت از شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی دارد. دلایل زیادی برای این علاقمندی موجود است. از سرگرم کردن افراد گرفته تا تمرین ورزشی برای مغز تا رشد و توسعه مهارت ها و توانائیهای فردی. بر همین اساس مجله سرگرمی اهل فان تلاش دارد که جدیدترین و چالشی ترین معماها و سواالات تصویری را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد.

کدوم فرد هنری واقعی می باشد: آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی از جمله آزمون هایی است که توانسته است ذهن بسیاری از افراد را به چالش بکشد. چه کسی شانس زنده ماندن دارد؟ برای رمزگشایی این آزمون شما نیاز دارید ابتدا از تمام مهارت های فردی خود استفاده و در نهایت برای ارائه پاسخ نهایی از قوه ادراک و منطق خود بهره ببرید. ما مطمئن هستیم که رمزگشایی این آزمون در 7 ثانیه برای افرادی که دارای تیزبینی عالی و همچنین سطح هوش بالا هستند، بسیار آسان است. با مجله سرگرمی اهل فان و آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی همراه باشید.

نوزاد گنگستر رو پیدا کن: آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

مادر واقعی دختر بچه رو پیدا کن: آزمون شناسایی مادر واقعی؛ با توجه به تصویر،کدام کودک به همراه مادر واقعی خود است!؟

 

آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی

امروز، بخش معمای تصویری اهل فان، معمای تصویری جدیدی را به شما به اشتراک گذاشته است. آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی هنوز در بسیاری از شبکه های اجتماعی ترند بوده و مخاطبان زیادی را به سوی خود جلب کرده است. 72٪ از کاربران موفق به یافتن پاسخ در زمان مشخص شده 7 ثانیه ای نشده اند. آیا شما جرات شرکت در آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی را دارید؟

در آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی ،شما گروهی از افراد را مشاهده کنید که از یک وسیله بازی در شهربازی آویزان مانده اند. گویا وسیله دچار یک مشکل شده است و کارشناسان معتقدند طی 21 دقیقه دیگر این وسیله بازیابی خواهد شد. افراد حاضر در این وسیله بازی تاکنون به این وسیله بازی به گونه ای متصل مانده اند، اما تنها یکی از این افراد شانس بیشتری برای زنده ماندن دارد. با توجه به اینکه این وسیله دو دقیقه دیگر راه اندازی خواهد شد.

به نظر شما کدامیک نجات خواهد یافت. یادتان باشد فقط 7 ثانیه فرصت دارید.

 

تصویر آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی

آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی

پدر واقعی دختر رو پیدا کن: آزمون شناسایی پدر واقعی دختر؛ میتونی پدر دختر را شناسایی کنی و دختر رو از سردرگمی در بیاری؟

 

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی

مدت زمان 7 ثانیه ای شما به پایان رسیده است. اگر در تلاش رسیدن به پاسخ هستید می توانید از 5 ثانیه اضافی استفاده کنید. زمان را از دست ندهید و جزئیات تصویر آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی را بهتر بررسی کنید.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی : طبق نظر اکثر کاربران احتمال زنده ماندن زن درون تصویر از بقیه بیشتر است، چون حالت تعادلی بهتری نسبت به همه دارد. نظر شما چیست برایمان کامنت کنید.

پاسخ آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی

امیدواریم از پاسخ آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلیل خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

آزمون شناسایی مادر واقعی؛ با توجه به تصویر،کدام کودک به همراه مادر واقعی خود است!؟

قابل توجه چشم عقابی ها: نکته کلاس درس را پیدا کنی، باید بگم خیلی تیزبینی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

دکمه بازگشت به بالا