سرگرمیمعمای تصویری

اگر تیزبین باشید در 1 نگاه، کودک دارای قدرت شگفت انگیر را شناسایی می کنید!؟

آزمون شناسایی کودک دارای قدرت شگفت انگیز : علاقمندان به حل سوالات معمایی تصویری در فضای اینترنت روز به روز در حال افزایش هستند. در دوران کودکی آن زمان که رسانه های اجتماعی فراگیر نبودند نیز معماهای تصویری که بر روی کاغذ چاپ می شدند، به خوبی ذهن و فکر ما را مشغول می کردند.

این روزها با رشد فناوری و گسترش شبکه های اجتماعی، اشتراک گذاری این گونه سوالات و معماها آسانتر شده است. دسترسی سریع و شما می توانید به انواع و اقسام بازی های فکری و سوالات هوش و … دسترسی داشته باشید. بازی های فکری علیرغم درگیر کردن ذهن، می تواند آن را ارام هم بکند. ضمن اینکه در رشد و توسعه توانائیهای شناختی افراد نقش قابل توجه ای دارند. با مجله سرگرمی اهل فان و آزمون شناسایی کودک دارای قدرت شگفت انگیز همراه باشید. تلاش کنید که این سوال تصویری را در کمتر از 5 ثانیه پاسخ دهید.

پدر واقعی دختر رو پیدا کن: آزمون شناسایی پدر واقعی دختر؛ میتونی پدر دختر را شناسایی کنی و دختر رو از سردرگمی در بیاری؟

کدوم فرد هنری واقعی می باشد: آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

آزمون شناسایی کودک دارای قدرت شگفت انگیز

برای ارئه پاسخ به این سوال و سوالات مشابه، شما باید به دنبال شواهد تصویری باشید. لازمه این کار دقت کافی به تصویر است. سپس از مهارتهای تصویری و نیز منطق استفاده کنید تا به پاسخ صحیح دست پیدا کنید. همه این کارها را باید در یک زمان مشخص محدود (5 ثانیه) به انجام برسانید. پس طبیعی است که آزمون شناسایی کودک دارای قدرت شگفت انگیز به مانند دیگر آزمون ها چالش برانگیز می شود.

تئو، گائل و مایکل سه کوچولویی هستند که در تصویر و در یک مهد کودک در جال بازی دیده می شوند. همه چیز نرمال به نظر می رسد، اما اگر خوب دقت کنید متوجه خواهید شد که یکی از کودک با کاری که انجام داده می تواندسبب تعجب شما شود. او دارای قدرت شگفت انگیز و فوق العاده است. به نظر شما کودک دارای قدرت شگفت انگیز است. آیا می توانید تشخیص دهید کیست؟

همیشه مانند یک نابغه فکر کنید تا بتوانید پاسخ این تست تصویری را حدس بزنید و سپس بتوانید دوستان خود را به چالش بکشید. برایارائه پاسخ لازم است که شما از تمام حواس پنج گانه خود استفاده کنید. فراموش نکنید که برای حل آزمون شناسایی کودک دارای قدرت شگفت انگیز تنها 5 ثانیه فرصت دارید. با هم عکس را مرور می کنیم.

میتونی پدر واقعی نوزاد را پیدا کنی: آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد؛ایا میتوانید حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد می باشد؟

تصویر آزمون شناسایی کودک دارای قدرت شگفت انگیز

آزمون شناسایی کودک دارای قدرت شگفت انگیز

.

.

.

.

.

.

اشتباه موجود در تصویر چیه: آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

پاسخ آزمون شناسایی کودک دارای قدرت شگفت انگیز

امیدوارم پاسخ این آزمون را پیدا کرده باشید. برای انجام این تست تنها کافی است که به جزئیات دقت کند. آیا کودک دارای قدرت شگفت انگیز را شناسایی کردید. اگر ناکنون در یافتن پاسخ عاجز هستید می توانید به بالا برگشته و برای 5 ثانیه دیگه به تصویر نگاه کنید.

.

.

.

.

.

مادر واقعی دختر بچه رو پیدا کن: آزمون شناسایی مادر واقعی؛ با توجه به تصویر،کدام کودک به همراه مادر واقعی خود است!؟

کودک مشخص شده در سمت چپ تصویر به احتمال زیاد قدرت فراطبیعی دارد و توانسته از روی زمین بلند شود، ولی بسیاری از کاربران به اشتباه کودک سمت راست را که پایه گهواره را بلند کرده است، انتخاب کرده اند که اشتباه است!

پاسخ آزمون شناسایی کودک دارای قدرت شگفت انگیز

امیدواریم از پاسخ آزمون شناسایی کودک دارای قدرت شگفت انگیز رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلیل خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

 آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس: چه کسی جمله روی تخته را نوشته است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا